quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
en terecht kutkindquote:
Ik kan geen oude kaart van m'n eigen gebruiken, omdat ik die nog niet heb gehad (en ook niet zal krijgen)quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon je kaarten van vorig jaar gebruiken![]()
Buschauffeurs kijken er niet eens naar.
quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:30 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hij had dat kind harder moeten schoppen..
Koop de mijne.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik kan geen oude kaart van m'n eigen gebruiken, omdat ik die nog niet heb gehad (en ook niet zal krijgen)
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[Sackboy]
Kaste vijf, ben de Sack en ik represent
9k1 op m'n hyve, geen één wack ik ben een echte vent
Heb haters als Braamhaar (yeah)
De huidskleur van Obama (hell yeah)
Verheven als de Himalaya (OH SHIT)
[Chorus: Sackboy]
Ik negeer elke ongeschreven wet
Normaal discussiëren? Nigga, please! want ben ik fokking vet
Nickie.Max op le payroll
Emimich aan m'n schoenzool
[Nickolaus.Maximillian]
GODVERDOMME JOCHIE, BUKKEN OF IK TIMMER JE DE GROND IN
[Sackboy]
Y-y-yes sir, I didn't mean no shit... Please don't hurt me...
True, maar deze deed niks verkeerd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
.. Kinderen het gespuis der aarde zijn
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Gebruik je je kaart dan niet?, of geef je je kaart dan als gestolen op & betaal ik je 40 en vraag jij nieuwe aanquote:
haha ok, daar geef ik je dan wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
True, maar deze deed niks verkeerd.
TIENERTIETJESquote:
Ik heb die van vorig jaar nogquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gebruik je je kaart dan niet?, of geef je je kaart dan als gestolen op & betaal ik je 40 en vraag jij nieuwe aan
QFTquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik deed altijd frauderen met treinkaartjesquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik kan geen oude kaart van m'n eigen gebruiken, omdat ik die nog niet heb gehad (en ook niet zal krijgen)
quote:
en hoe doe je dat ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed altijd frauderen met treinkaartjes
oww oke :p ik neem aan dat zo'n 'echte' pas beter is dan een willekeurige van het internet (http://www.milieuopleiding.nl/rudiepas.jpg bijv) en daar dan een hele zooi aan te wijzigen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb die van vorig jaar nog
hoe?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed altijd frauderen met treinkaartjes
Als je het achter zoeen plastic ding heb in je porto. dan zien ze het al helemaal nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oww oke :p ik neem aan dat zo'n 'echte' pas beter is dan een willekeurige van het internet (http://www.milieuopleiding.nl/rudiepas.jpg bijv) en daar dan een hele zooi aan te wijzigen?
Of kan zoeen van het internet ook goed zijn nadat je alles gewijzigd hebt + geplastificeerd en daarna dan achter plastic'je in je portemonee?
Hou je bek over rapeman ja.!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Echt, rot eens op met die gifjes uit 1930
Volgens mij kom je zelf uit 1930quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Echt, rot eens op met die gifjes uit 1930
ok dankquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je het achter zoeen plastic ding heb in je porto. dan zien ze het al helemaal niet
Maar dat doet er nu niet toequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij kom je zelf uit 1930
Vroegah stopte de IC trein van Utrecht - Den haag nog in Voorburg.quote:
Jij bofkont!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:56 schreef De_Ananas het volgende:
M'n tyfus internet doet het niet fatsoenlijk.
MAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
IK HOEF VANAVOND NIET TE WERKEN MAAR KRIJG WEL BETAALD![]()
![]()
!!!!!!
Nou zijn die controle-dingen altijd zo onregelmatig..... of ze controleren het soms helemaal niet zodat je weer geld hebt weggegooid voor een kaartjequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah stopte de IC trein van Utrecht - Den haag nog in Voorburg.
Dus gewoon een kaartje kopen tot Voorburg.
Klooien met de kaartjes zonder datum, op trajecten waar bijna niet gecontroleerd wordt.
Amersfoort - Utrecht, bijv. Gewoon op de achterkant stempelen. Als je niet gecontroleerd bent, kan je em nog een keer gebruiken.
Maar ik doe dat niet meer, want ik heb een OV kaart
Ja dat vind ik ook altijd zo:quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou zijn die controle-dingen altijd zo onregelmatig..... of ze controleren het soms helemaal niet zodat je weer geld hebt weggegooid voor een kaartje
Kaartje kopen en niet gecontroleerd wordenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo:![]()
Laatst werd ik twee keer achter elkaar gecontroleerd, dat is ook weer een beetje teveel van het goede
er moet een manier zijn om die dingen te vervalsen waardoor je ze zo vaak kunt gebruiken als je wilt, maar hoe.....quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo:![]()
Laatst werd ik twee keer achter elkaar gecontroleerd, dat is ook weer een beetje teveel van het goede
14 bij 11quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef Elmostyle het volgende:
oke, ik heb nu *denk ik* een fatsoenlijke 2008 kaart gevonden:
[ afbeelding ]
De afmetingen van die kaart, kloppen die? zo ongeveer 14cm breed en 11cm hoog?
neequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
14 bij 11_! Heb jij ooit een OV-kaart gezien?
Hoe oud ben jij ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
neeDaarom vraag ik het, mij leek het namelijk nogal erg groot
![]()
Is zeker ong. net zo groot als een bankpasje?
9 bij 7quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
![]()
6.6x4.4cmquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:06 schreef gers het volgende:
ik zie binnenkort een topic in WGR van elmo
okequote:
ik zou 'm alleen in de bus gebruiken, niet in trein.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik denk wel dat je door de mand valt met je zelfgemaakte OV kaart, hoor
wel makkelijker. Kun je tenminste nog wegrennen als ie het zietquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke![]()
[..]
ik zou 'm alleen in de bus gebruiken, niet in trein.
Als je gecontroleerd wordt, ben je de sjaak.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef Elmostyle het volgende:
ik zou 'm alleen in de bus gebruiken, niet in trein.
quote:
Vertel de regelsquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ook al ben ik dan 18, ik krijg geen OV kaart vanwege bepaalde regeltjes
wat voor regeltjes?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ook al ben ik dan 18, ik krijg geen OV kaart vanwege bepaalde regeltjes
De meeste buschauffeurs interesseert het eigenlijk geen zak.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel makkelijker. Kun je tenminste nog wegrennen als ie het ziet
Je mag niet naar Tokio Hotel luisteren... Daarom krijg jij er waarschijnlijk ook geenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als het goed is , is de koffieautomaat weer gemaakt vannacht
fucking huilliequote:
hmmquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag niet naar Tokio Hotel luisteren... Daarom krijg jij er waarschijnlijk ook geen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |