Dat is volstrekt irrelevant.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:41 schreef Sackboy het volgende:
Hoeveel goede lemmings heb jij al gemaakt dan, TS?
But don't quit your day job!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed dat je dit topic gemaakt hebt, je brengt namelijk een nieuwe kijk op dit onderwerp. Bedankt voor je inzet.
Tuurlijk wel, als je hier:quote:
tegen ageert terwijl je zelf nooit een lemming (of zelfs een topic) van dergelijk niveau hebt gemaakt doe je zelf ook niets om die teloorgang tegen te gaan.quote:Waar ik in dit topic tegen wil ageren is de teloorgang van de kwalitatief hoogstaande lemming.
terwijl je dat dus nooit zelf ervaren hebt.quote:De waardering na een geslaagd topic is een gevoel dat niet te evenaren valt.
Als ik zeg dat het irrelevant is, wil dan niet noodzakelijkerwijs betekenen dat het nooit gebeurd is. Dat is veel te kort door de bocht geredeneerd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:51 schreef Sackboy het volgende:
Tuurlijk wel, als je hier:
tegen ageert terwijl je zelf nooit een lemming (of zelfs een topic) van dergelijk niveau hebt gemaakt doe je zelf ook niets om die teloorgang tegen te gaan.
Bovendien spreek je over:
terwijl je dat dus nooit zelf ervaren hebt.
quote:
Bewijs willen we zien.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het irrelevant is, wil dan niet noodzakelijkerwijs betekenen dat het nooit gebeurd is. Dat is veel te kort door de bocht geredeneerd.
In het tweede geval is daar wederom sprake van, in je scoringsdrang maak je stappen te snel waardoor je steekjes laat vallen.
Dat doet dus niet ter zake, ik heb geen zin in zulks een nutteloze discussie in dit topic.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:58 schreef Sackboy het volgende:
Bewijs willen we zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Los van het feit of je eerste claim al dan niet correct is, heb je helemaal gelijk. Al kunnen c.q. willen veel mensen dát niet begrijpen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Sackboy, het feit dat TS geen lemmingen op zijn naam heeft staan, spreekt alleen maar in zijn voordeel! Blijkbaar kan/ wil TS geen goeie lemming maken, en dan kan hij wel slechte lemmingen gaan maken, maar dat wil hij dus niet.
En dat is dus het hele punt van dit topic.
je hoeft het zelf niet te doen om te constateren dat het niet goed gebeurd, als de loodgieter hier langskomt om de waterleiding te maken, kan ik dat zelf ook niet, maar toch mag ik best klagen, als ik tot mn enkels in het water sta als hij weer weg is
Deze post redt het topic!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[Sackboy]
Kaste vijf, ben de Sack en ik represent
9k1 op m'n hyve, geen één wack ik ben een echte vent
Heb haters als Braamhaar (yeah)
De huidskleur van Obama (hell yeah)
Verheven als de Himalaya (OH SHIT)
[Chorus: Sackboy]
Ik negeer elke ongeschreven wet
Normaal discussiëren? Nigga, please! want ben ik fokking vet
Nickie.Max op le payroll
Emimich aan m'n schoenzool
[Nickolaus.Maximillian]
GODVERDOMME JOCHIE, BUKKEN OF IK TIMMER JE DE GROND IN
[Sackboy]
Y-y-yes sir, I didn't mean no shit... Please don't hurt me...
Hij geeft aan te weten hoe het blijkbaar wel moet en heeft het over een bepaald gevoel dat je krijgt na het openen van een geslaagd topic. Dan wil daar ook wel bewijs van zien.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Sackboy, het feit dat TS geen lemmingen op zijn naam heeft staan, spreekt alleen maar in zijn voordeel! Blijkbaar kan/ wil TS geen goeie lemming maken, en dan kan hij wel slechte lemmingen gaan maken, maar dat wil hij dus niet.
En dat is dus het hele punt van dit topic.
je hoeft het zelf niet te doen om te constateren dat het niet goed gebeurd, als de loodgieter hier langskomt om de waterleiding te maken, kan ik dat zelf ook niet, maar toch mag ik best klagen, als ik tot mn enkels in het water sta als hij weer weg is
Props voor je rapquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[Sackboy]
Kaste vijf, ben de Sack en ik represent
9k1 op m'n hyve, geen één wack ik ben een echte vent
Heb haters als Braamhaar (yeah)
De huidskleur van Obama (hell yeah)
Verheven als de Himalaya (OH SHIT)
[Chorus: Sackboy]
Ik negeer elke ongeschreven wet
Normaal discussiëren? Nigga, please! want ben ik fokking vet
Nickie.Max op le payroll
Emimich aan m'n schoenzool
[Nickolaus.Maximillian]
GODVERDOMME JOCHIE, BUKKEN OF IK TIMMER JE DE GROND IN
[Sackboy]
Y-y-yes sir, I didn't mean no shit... Please don't hurt me...
Wat is je punt? Je geeft zelf aan dat het leuke users zijn en daarna ga je mij erop veroordelen dat ik ze prijs.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:45 schreef JanusAnus het volgende:
Volgens mij staan in ongeveer 1 op de 3 posts van Emimich wel een of meerdere van deze namen, en altijd in een positieve context:
de_ananas
RickoKun
de_boswachter
afcajos
Leuke users hoor, maar wat wil je met dit geslijm nou bereiken? Als je zelf een gewaardeerd user wil worden zul je toch echt mooie topics moeten gaan maken.
Haterquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik waardeer de Users in je OP helemaal niet, dus spreek voor jezelf.
Ik snap dat je er niets van snapt als je lukraak in mijn posthistory begint te vissen naar in jouw ogen 'mislukte' lemmings. Een lemming moet je altijd in z'n context zien, niet simpelweg zoeken en afgaan op de conclusies van niet nader te noemen mods.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef Sackboy het volgende:
Hij geeft aan te weten hoe het blijkbaar wel moet en heeft het over een bepaald gevoel dat je krijgt na het openen van een geslaagd topic. Dan wil daar ook wel bewijs van zien.
Maar een korte blik in z'n topic-history doet vermoeden dat TS zich juist zelf schuldig maakt aan datgene waar hij in de OP zo fel tegen ageert:
Hollandse zuinigheid
Weg met de genaaide slettenbeurzen!
Helemaal beurs genaaid, slet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |