quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:49 schreef Koosje het volgende:
ohw bah, ik voel me vandaag echt een slechte moeder. Kan níets hebben van mijn peuterDe boterham wordt niet opgegeten.. lief vragen helpt niet.. tv beloven als boterham op is helpt niet.. brrr en ik mezelf maar opvreten. Tot ik het bordje op de grond kapot smeet.
En daar baal ik zo van! Ik wíl helemaal niet zo boos worden, maar ik kan het op dit moment niet onder controle houden. Jakkes.
Gelukkig ligt peuter nu in bed, kan ik even afblazen hier.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:59 schreef chacama het volgende:
Oh Koosje. Wees niet te streng voor jezelf. Het kan gebeuren. De emmer is soms gewoon te vol en stroomt over. Je peuter reageert op jou en zo gaat het door totdat ie overstroomt. Kiep hem hier nog maar een stukje verder leeg, als peuter dan straks wakker is, kun je er weer tegen en is ie alles weer vergeten.
Dan mag ze uiteraard wel een boterham.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef freecell het volgende:
Een keertje eten is geen drama natuurlijk.
Vlindur; als ze dan halverwege de middag ineens wél een boterham wil ipv lekkers, krijgt ze die dan wel?
Want dat zou ik dan geloof ik wel doen. Dus geen lekkers als je geen brood eet, maar wel brood als je later toch brood wilt, zoiets
Zonnebankje?quote:Op maandag 24 november 2008 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik voel me nog steeds gammel..en het lijkt maar niet op te houden. Ik heb een beetje last van het sneeuwbaleffect en ik zou zo graag willen dat het stopt maar ik weet niet hoe!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het zo bijzonder en zou het zo graag nog eens meemaken.![]()
Dat dus, ik vond het ook zo ontzettend bijzonder en heb er echt van genoten en wil het graag nog eens meemakenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
want hoeveel ik ook genoten heb, ik wil het graag nog een keer doen om het nog een keertje extra goed in mijn geheugen te willen prenten...
Ik bedoelde ook niet oke eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:13 schreef Sugar het volgende:
Nou Marit, ik vind je inderdaad nuchter klinken, maar het gaat duidelijk niet oké. Rot, hoor. Ik hoop dat je snel wat meer kleur gaat zien weer!
Waarom zou je dan negatieve reacties krijgen joh? Het gaat gewoon niet lekker in je gevoel, daar kan jij niks aan doen en mensen om je heen ook niet, das alleen maar onwijs balen voor alle partijen en met name voor jou!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:38 schreef marit1978 het volgende:
ik lijk misschien nuchter, omdat ik niet al te emotioneel durf te schrijven zoals in mijn laatste posts, was/ben bang voor erg negatieve reakties op iets wat ik wél echt zo voel.
Ik wilde hier al eerder weer mijn verhaal kwijt en dat weerhield me. Nu tóch, omdat het inmiddels steeds moeilijker gaat en ik wel wat virtuele steun kan gebruiken.
Ik hoop maar dat er over emoties niet weer getwist gaat worden
over emotie valt niet te twisten, ongeacht hoe sommigen dat toch proberenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:38 schreef marit1978 het volgende:
ik lijk misschien nuchter, omdat ik niet al te emotioneel durf te schrijven zoals in mijn laatste posts, was/ben bang voor erg negatieve reakties op iets wat ik wél echt zo voel.
Ik wilde hier al eerder weer mijn verhaal kwijt en dat weerhield me. Nu tóch, omdat het inmiddels steeds moeilijker gaat en ik wel wat virtuele steun kan gebruiken.
Ik hoop maar dat er over emoties niet weer getwist gaat worden
nou, inmiddels leidt het tot geruzie tussen sangdrax en mij. want die probeert wanhopig de lieve vrede te bewaren. die telt de bezoekjes van iedereen en komt al dan niet tot de conclusie dat die-en-die aan de beurt zijn omdat het anders niet eerlijk is (en tot een boos telefoontje leidt)quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:37 schreef freecell het volgende:
Dat jouw ouders het zelf aanboden maakt het al een héél ander verhaal
Moet je je eigen verhaal nu eens lezen met het idee dat jullie jouw ouders ook hebben gevraagd om te komen helpenSnap je wrs mijn opgetrokken wenkbrauwen wel.
Als ze het hebben aangeboden en jullie kunnen het gebruiken: vooral gaan!
Helpt het ook als je probeert te bedenken dat Sandrax familie het waarschijnlijk oprecht goed bedoeld allemaal?
Al snap ik ook wel dat je er goed bedoeld of niet, tóch wel simpel van wordt! alleen misschien haalt het de scherpe randjes er af?
Je zult merken dat die tip straks als Selene groter is, ook heel toepasselijk is. Consequent zijn en blijven, nee is nee... Succes ermee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:58 schreef Moonah het volgende:
Oh lieve Marit! Wat naar dat je je (weer) zo voelt. Juist dat waar je zo bang voor was. Ik vind het heel rot voor je. Veel sterkte en ik hoop dat je voldoende steun in je omgeving hebt.
Maneki, jeetje zeg.![]()
Simmu, duidelijk zijn!! Niet na 4x 'nee' zeggen toch een 'ja' ervan maken om er maar vanaf te zijn, niet uren aan de telefoon blijven, maar zeggen dat je het druk hebt en dus weer snel ophangt. En al helemaal niet zoals je man doet, bezoekjes tellen en afwegen. Kom zeg! Je doet toch niet mee aan die poppenkast? Blijf bij jezelf. net wat je zegt, eerst jullie gezin, daarna is er plaats (of niet...) voor de rest. Succes en sterkte! Hopelijk komen jullie ook nog aan genieten (en elkaar) toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |