Maneki, wat Macka zegt lijkt me wel een goeie hoor. Even alles nog een keer op een rijtje zetten en laten zien. Wie weet is de puzzel idd duidelijker met alles bij elkaar ipv steeds maar een dingetje.
Ik moest trouwens ook aan lymfeklieren en ontstekingen denken toen ik van je bulten las.
Marit, wat jammer dat je je niet goed voelt... Hopelijk gaat het snel een beetje beter.
Ik heb even heel erg veel last van sentimenten. Ik denk ook dat ik daarom zo hard aan het rammelen ben voor een 2e kindje.

Als ik dan dingen lees in Z&G over Diaan die net met verlof gaat, of Reinhilde die naar de VK moet een dag voor d'r uitgerekende datum dan zie ik zo mezelf weer terug vorig jaar.
Knisperende kou en ik naar de VK, en toen door naar het ziekenhuis voor een ctg. Daar in m'n uppie in die kamer liggen, in de schemering, naar het treintje luisteren.

Alleen ik en mijn buik. Heerlijk!

Nou, en zo kan ik nog wel even door gaan.

Ik vond het zo bijzonder en zou het zo graag nog eens meemaken.

Ik vraag me alleen af of het ooit nog weg gaat. Of ik ooit 'tevreden' ben zeg maar, of dat ik steeds maar zo sentimenteel blijf en nog een zal willen.

Dat lijkt me wel gek hoor. Ik ben blij dat F. zo ver is dat hij gelukkig nog wel een 2e kindje wil, want hoeveel ik ook genoten heb, ik wil het graag nog een keer doen om het nog een keertje extra goed in mijn geheugen te willen prenten...