Als je het echt zeker wilt weten moet je hem gewoon zelf gaan halenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef drumstickNL het volgende:
Als ik 'm niet op tijd leveren word ik erg boos..
Sorry, dat zal December worden.. Er staat momenteel: Levertijd onbekend.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb hem bij Wehkamp besteld, 24,95 als je de verzendkosten meerekent.
Hopen dat ik hem Donderdag dan ook heb...
Weet niet hoe betrouwbaar Wehkamp is wat dat betreft. Weet wel dat bol.com eigenlijk nog maar 1 keer niet direct kon leveren en dat lieten ze ook gelijk weten met een projectie wanneer het wel beschikbaar zou zijn. Daarnaast zeker 30 bestellingen gingen perfect bij hun. Ook dingen die je kon reserveren lag het de dag van de release thuis op de matquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef drumstickNL het volgende:
Wehkamp is wel goedkoop (24 euro) maar absoluut niet te vertrouwen. Je moet niet raar opkijken als je bestelling 3 weken telaat aankomt.
Hoe kwam je aan het goud?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb eindelijk mn lvl 30 mount te pakken op Azuremyst server
Zooi verkopen aan vendors en de betere dingen op de AH zetten (wel voor weinig geld, maar blauwe items gaan al redelijk, rond de 3 a 4 euro)quote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:11 schreef OFfSprngr het volgende:
SK gaming en Nihilum gaan mergen.
Dat is echt helemaal niks kan ik je zeggen. Ik persoonlijk heb zo'n schijthekel aan black morass gekregen dat ik het nooit weer doe.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:04 schreef Platina het volgende:
bah bah, net black morass gedaan en die klojo's zeggen niet fftjes dat ik aan het begin de quest kan inleveren om de followup voor de boss te doen. Dan verlies ik ook nog de roll op hourglass of the unveiler van een of andere huntard en bij de laatste boss raak ik d/c en mis ik de loot ook omdat ze zogenaamd niet gemerkt hadden dat ik d/c was. kankerspel is het af en toe ook
Die zou wel mooi staan op mijn kamer..quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:58 schreef Tokus het volgende:
overigens, voor de echte liefhebbers, het zwaard van de Lich King:
http://www.epicweapons.com/products/frostmourne/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frostmourne replica is second to none in detailed craftsmanship and technology.
47" Overall Length with 28" Stainless Steel Blade
Genuine Leather Wrapped Grip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |