Ja allemaal heel leuk voor jou, maar ik hoop dat je snapt waarom dit voor mij een stuk minder is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef TjopClown het volgende:
[..]
En dat World of Warcraft meer de casual kant op gaat vind ik maar al te best. Ik speel al 2 jaar World of Warcraft, maar ben zeker niet een Hardcore speler. Ik heb gewoon niet de tijd (school en werk) om verplicht elke week , 3 tot 5 dagen op een avond te raiden.
Dat Blizzard nu 10 man versies maakt van de nieuwe raid instances vind ik super! Nu kunnen mijn kameraden en ik (ons vaste groepje) raiden wanneer wij maar willen en ook goede gear krijgen.
En natuurlijk content zien, die voor de ''casuals'' voorheen zowat niet haalbaar was. Top![]()
Ik zie nu een paar keer in dit topic de term Spacy voorkomen, maar afgezien van een gecrashed ruimteschip in het Draenei start gebied kan ik me verder weinig spacy dingen voorstellen? Of vind je TK ook spacy?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Met vanilla had ik veel meer het idee echt een fantasy game te spelen terwijl ik bij TBC het gevoel had een maar spacy iets te spelen. Beetje moeilijk uit te leggen maar TBC voelde gewoon niet zo goed als vanilla.
Toch is de Sunwell, BT & MH gear redelijk onbereikbaar voor casual spelers. Die gear is echt wel beter dan de badge gear en ZA gear. Dus snap eigenlijk je punt nog steeds niet helemaalquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja allemaal heel leuk voor jou, maar ik hoop dat je snapt waarom dit voor mij een stuk minder is.
Jij vind Outlands niet spacequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:41 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ik zie nu een paar keer in dit topic de term Spacy voorkomen, maar afgezien van een gecrashed ruimteschip in het Draenei start gebied kan ik me verder weinig spacy dingen voorstellen? Of vind je TK ook spacy?
Zolang we nog niet met laserguns rondlopen vind ik het best
Dan heb je gewoon niet in een goede raid guild gezetenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou best een hardcore speler willen zijn/kunnen wezen. Maar dan moet ik wel 100% zeker weten dat iedereen in de raid net zo goed als ik zijn/haar best doet. Helaas heb ik in het verleden te vaak gezien dat dat niet zo is.
Gold/mats/pots farmen
Encounters voorbereiden door te lezen filmpjes te kijken
Alles thuis aan de kant en eten/drinken binnen handbereik
Alle raid rules door en door kennen
Alle addons die nodig zijn up to date
Voor je zover bent, kom je er al achter dat 10 van de 25 1 of meer van die dingen niet voor elkaar kunnen krijgen.
Ja maar ik vind het ook zo triest dat er steeds van die personen zijn die blijven hameren dat Blizzard de kant van de casuals op gaat. Man, vind je het spel minder worden, ga dan lekker iets anders spelen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja allemaal heel leuk voor jou, maar ik hoop dat je snapt waarom dit voor mij een stuk minder is.
Nagrand heeft vliegende bomen....quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:41 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ik zie nu een paar keer in dit topic de term Spacy voorkomen, maar afgezien van een gecrashed ruimteschip in het Draenei start gebied kan ik me verder weinig spacy dingen voorstellen? Of vind je TK ook spacy?
Zolang we nog niet met laserguns rondlopen vind ik het best
Nee totaal niet eigenlijk? Misschien Netherstorm een beetje maar de rest toch niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jij vind Outlands niet space???
Tja.....je kan het spacy noemen maar ik heb daar toch een heel ander beeld bijquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:46 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Nagrand heeft vliegende bomen....
Netherstorm heeft vliegende stenen en rare gebouwen.
TK is ook spacy
Alles wat met blood elfs te maken heeft is spacy.
Die dingen heb je niet in vanillaWoW, daar had je draken en oude goden, piraten etc.
Mijn level 70 hunter gebruikt nog steeds zijn Hakkari warblades... ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om die in de bank te stoppen...quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:58 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik kon het gewoon niet om die gear te vendoren waar ik zo hard voor heb gewerkt en er nog tof uit ziet ook.
Ja idd alleen in netherstorm... voor de rest was het idd niet spacy te noemen. (Naja Exodar dan...)quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk? Misschien Netherstorm een beetje maar de rest toch niet.
Tuurlijk, doet blizzard A ipv B zeggen ze dat ze B missen, Doen ze dan B dan zeggen ze dat ze A hadden moeten doen. Blizzard doet het nooit goed, maar dat is niet vreemd met 11miljoen spelende mensen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Tja.....je kan het spacy noemen maar ik heb daar toch een heel ander beeld bij![]()
Maar snap wel wat je bedoelt. Tis gewoon anders..... maar als er in BC weer draken en piraten hadden gezeten had je vast geroepen dat het allemaal hetzelfde is
Laten we beginnen met de dingen die rond zweven waardoor je een een zwaarteloze feeling krijgt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk? Misschien Netherstorm een beetje maar de rest toch niet.
Zoals ik zei, het gaat niet alleen om gear. En ik noem mezelf geen hardcore speler, ik raidde maar 3 keer per week voor 3 uurtjes en toch zijn we nog tot redelijk diep in Sunwell gekomen voor de patch. Het gaat niet alleen om hoeveel tijd je er in stopt, ook hoe je die tijd besteedt. Ik vind het bijvoorbeeld jammer dat we niet tot M'uru of KJ gekomen zijn, maar die content bleek toch onbereikbaar en dat vind ik helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Toch is de Sunwell, BT & MH gear redelijk onbereikbaar voor casual spelers. Die gear is echt wel beter dan de badge gear en ZA gear. Dus snap eigenlijk je punt nog steeds niet helemaal![]()
De mensen die achterlijk veel tijd hebben of er achterlijk veel tijd in willen steken kunnen nog steeds de beste gear krijgen.
Dat ga ik zeker ook doen, mocht het raiden toch zo slecht te zijn als ik bang voor ben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:46 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook zo triest dat er steeds van die personen zijn die blijven hameren dat Blizzard de kant van de casuals op gaat. Man, vind je het spel minder worden, ga dan lekker iets anders spelen.![]()
Dat is inderdaad waar. Uit financieel oogpunt is het een goede beslissing. Maar daarom mag ik het nog wel kut vindenquote:Blizzard heeft er alleen maar profijt van om het spel speelbaar te maken voor alle spelers.
Hier ben ik het dus gewoon niet mee eens, maar dat heb ik al genoeg toegelicht.quote:Content moet bedoeld zijn voor alle spelers. Niet alleen één groepje die harder zijn best doet. That's my point of view.
Precies.. back 2 Vanilla wowquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef Elmowan het volgende:
Idd, daarom lijkt Wotlk me zo lachen. Eindelijk weer is vaste grond, en sneeuw <3
Polar bear mountsquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef Elmowan het volgende:
Idd, daarom lijkt Wotlk me zo lachen. Eindelijk weer is vaste grond, en sneeuw <3
Onzin. Ik heb in de 2de guild van de server gezetten (nu de eerste) en hoewel ik daar minder van dat soort lui tegen kwam dan in mijn eerste en huidige (ben weer terug) guild (die ik zelf heb helpen starten, waar ik gm ben geweest), was het toch nog om te janken soms. Misschien omdat ik zelf heel veel initiatief en leiderschap toon tijdens een raid en dat ook van andere verwacht. En dat ik dan telkens weer teleurgesteld wordt als ik er achter kom dat er voornamelijk volgers zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:45 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet in een goede raid guild gezeten
'hardcore' guilds dealen daar snel mee hoor over het algemeen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou best een hardcore speler willen zijn/kunnen wezen. Maar dan moet ik wel 100% zeker weten dat iedereen in de raid net zo goed als ik zijn/haar best doet. Helaas heb ik in het verleden te vaak gezien dat dat niet zo is.
Gold/mats/pots farmen
Encounters voorbereiden door te lezen filmpjes te kijken
Alles thuis aan de kant en eten/drinken binnen handbereik
Alle raid rules door en door kennen
Alle addons die nodig zijn up to date
Voor je zover bent, kom je er al achter dat 10 van de 25 1 of meer van die dingen niet voor elkaar kunnen krijgen.
Dat het voor de casual spelers nu beter word vind ik ook beter, maar doe mij maar weer de oldskool 40 man raidsquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:46 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook zo triest dat er steeds van die personen zijn die blijven hameren dat Blizzard de kant van de casuals op gaat. Man, vind je het spel minder worden, ga dan lekker iets anders spelen.![]()
Blizzard heeft er alleen maar profijt van om het spel speelbaar te maken voor alle spelers.
Content moet bedoeld zijn voor alle spelers. Niet alleen één groepje die harder zijn best doet. That's my point of view.
Na de vorige grote patch heb ik tot nu toe 3 keer PuG'jes Gruul en Maggy gedaan. (Voor achievements). Ik vind het nogal chaotisch 25 man! (Komt misschien omdat PuG'jes zijn)quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:18 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Dat het voor de casual spelers nu beter word vind ik ook beter, maar doe mij maar weer de oldskool 40 mans raids
40man moest zich aan de tactics houden..quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Na de vorige grote patch heb ik tot nu toe 3 keer PuG'jes Gruul en Maggy gedaan. (Voor achievements). Ik vind het nogal chaotisch 25 man! (Komt misschien omdat PuG'jes zijn)
Ik kan me niet voorstellen hoe het eraan toe ging toen er nog 40 man raids waren.![]()
Vertel eens alsjeblieft? Was het gewoon domweg rushen? Of moesten 40 man zich echt houden aan de tactieken.
Dus bij jullie topraiding guild kan je onvoorbereid, zonder pots deelnemen aan tries om een boss voor het eerst neer te krijgen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb in de 2de guild van de server gezetten (nu de eerste) en hoewel ik daar minder van dat soort lui tegen kwam dan in mijn eerste en huidige (ben weer terug) guild (die ik zelf heb helpen starten, waar ik gm ben geweest), was het toch nog om te janken soms. Misschien omdat ik zelf heel veel initiatief en leiderschap toon tijdens een raid en dat ook van andere verwacht. En dat ik dan telkens weer teleurgesteld wordt als ik er achter kom dat er voornamelijk volgers zijn.
voorbeeld:
[other] whispers you: Can I take a toilet break
[babylon] whispers other: Can it wait till after we kill this boss
[other] whispers you: sure
niet goed
--boss gekilled--
[other] whispers you: just noting, off to the toilet for a minute
Dat soort simpele dingen, hoeveel ik dat niet met echt goede mensen heb meegemaakt. Tis om te janken eigenlijk.
Nee man! Dat was juist het mooie! 40 man die precies deden wat ze moesten doen! Alhoewel er vast wel wat ranged dps aan het slacken was.....maar gewoon rushen was geen optie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Na de vorige grote patch heb ik tot nu toe 3 keer PuG'jes Gruul en Maggy gedaan. (Voor achievements). Ik vind het nogal chaotisch 25 man! (Komt misschien omdat PuG'jes zijn)
Ik kan me niet voorstellen hoe het eraan toe ging toen er nog 40 man raids waren.![]()
Vertel eens alsjeblieft? Was het gewoon domweg rushen? Of moesten 40 man zich echt houden aan de tactieken.
Ow god ja... en in het begin kan dat een fucking drama zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
40man moest zich aan de tactics houden..
Bij boss fights auto shot aanzetten en even schijten en bier halenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Alhoewel er vast wel wat ranged dps aan het slacken was.....maar gewoon rushen was geen optie.
Wat je na die patch gezien hebt heeft vrij weinig met raiden te maken, alle nerfs voor de bosses en alle buffs voor de classes maken het afschuwelijk makkelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat je na die patch gezien hebt heeft vrij weinig met raiden te maken, alle nerfs voor de bosses en alle buffs voor de classes maken het afschuwelijk makkelijk.
Hehe, inderdaad. Moest meteen denken aan dit plaatje;quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:31 schreef Ps2K het volgende:
Bij boss fights auto shot aanzetten en even schijten en bier halen
Hahahaha inderdaad!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Moest meteen denken aan dit plaatje;
[ afbeelding ]
Whahahahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Moest meteen denken aan dit plaatje;
[ afbeelding ]
Teron Gorefiend. 4de boss in BT, zie ook zn monoloog.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef CraniuM het volgende:
[..]
uhm arthas is niet de eerste death knight, de eerste death knight was een orc
Ja. Was gisteravond ook al in orgrimmar aan de gang. Als het goed is staan alle ally bosses ook in de SW harbor. Of iig een aantal belangrijke figuren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:30 schreef Civilian het volgende:
wtf..
SW harbour wordt ineens door Frost Wyrm Raptors aangevallen (lvl 72 elite)..
Lijken wel een beetje op die draak van Lich King.. Die blauwe uit de cinematic
En towering horrors.. 71 elites..
Is dit iets nieuw qua aanloop van wotlk?
geweldig 40 man raids veel meer tactiek dan de 10/25 raids.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef TjopClown het volgende:
[..]
deden de hunters bij ons ook altijd + hunter pet pulls om te huilenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bij boss fights auto shot aanzetten en even schijten en bier halen
yupquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Teron Gorefiend. 4de boss in BT, zie ook zn monoloog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |