Nee man! Dat was juist het mooie! 40 man die precies deden wat ze moesten doen! Alhoewel er vast wel wat ranged dps aan het slacken was.....maar gewoon rushen was geen optie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Na de vorige grote patch heb ik tot nu toe 3 keer PuG'jes Gruul en Maggy gedaan. (Voor achievements). Ik vind het nogal chaotisch 25 man! (Komt misschien omdat PuG'jes zijn)
Ik kan me niet voorstellen hoe het eraan toe ging toen er nog 40 man raids waren.![]()
Vertel eens alsjeblieft? Was het gewoon domweg rushen? Of moesten 40 man zich echt houden aan de tactieken.
Ow god ja... en in het begin kan dat een fucking drama zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
40man moest zich aan de tactics houden..
Bij boss fights auto shot aanzetten en even schijten en bier halenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Alhoewel er vast wel wat ranged dps aan het slacken was.....maar gewoon rushen was geen optie.
Wat je na die patch gezien hebt heeft vrij weinig met raiden te maken, alle nerfs voor de bosses en alle buffs voor de classes maken het afschuwelijk makkelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Na de vorige grote patch heb ik tot nu toe 3 keer PuG'jes Gruul en Maggy gedaan. (Voor achievements). Ik vind het nogal chaotisch 25 man! (Komt misschien omdat PuG'jes zijn)
Ik kan me niet voorstellen hoe het eraan toe ging toen er nog 40 man raids waren.![]()
Vertel eens alsjeblieft? Was het gewoon domweg rushen? Of moesten 40 man zich echt houden aan de tactieken.
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat je na die patch gezien hebt heeft vrij weinig met raiden te maken, alle nerfs voor de bosses en alle buffs voor de classes maken het afschuwelijk makkelijk.
Hehe, inderdaad. Moest meteen denken aan dit plaatje;quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:31 schreef Ps2K het volgende:
Bij boss fights auto shot aanzetten en even schijten en bier halen
Hahahaha inderdaad!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Moest meteen denken aan dit plaatje;
[ afbeelding ]
Whahahahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Moest meteen denken aan dit plaatje;
[ afbeelding ]
Teron Gorefiend. 4de boss in BT, zie ook zn monoloog.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:18 schreef CraniuM het volgende:
[..]
uhm arthas is niet de eerste death knight, de eerste death knight was een orc
Ja. Was gisteravond ook al in orgrimmar aan de gang. Als het goed is staan alle ally bosses ook in de SW harbor. Of iig een aantal belangrijke figuren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:30 schreef Civilian het volgende:
wtf..
SW harbour wordt ineens door Frost Wyrm Raptors aangevallen (lvl 72 elite)..
Lijken wel een beetje op die draak van Lich King.. Die blauwe uit de cinematic
En towering horrors.. 71 elites..
Is dit iets nieuw qua aanloop van wotlk?
geweldig 40 man raids veel meer tactiek dan de 10/25 raids.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef TjopClown het volgende:
[..]
deden de hunters bij ons ook altijd + hunter pet pulls om te huilenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bij boss fights auto shot aanzetten en even schijten en bier halen
yupquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Teron Gorefiend. 4de boss in BT, zie ook zn monoloog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |