abonnement Unibet Coolblue
pi_63128716




Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:



Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

    IGN Footage...



    Meer



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













    Official sites

  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

    News and general sites

    Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

    Item databases

    Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

    Media sites

    Warcraft Movies
    WoW Radio

    Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

    Overig

  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

    More Fansites

    Zones

    Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

    Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

    Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 24,50 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/realm/JOUWSERVER/, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem tijdelijk NIET mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden.

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes

    [ Bericht 98% gewijzigd door stbabylon op 11-11-2008 14:18:10 ]
  • pi_63128726
    fipo

    <TVP>
    pi_63128737
    Mijn copie is blijkbaar al verzonden (BOL) sweet
    pi_63128771
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:13 schreef Shoombak het volgende:
    Mijn copie is blijkbaar al verzonden (BOL) sweet
    Bestelstatus: Wordt verwerkt

    Duurt lang
    pi_63128786
    Meer mensen die genaaid worden ?

    Ik heb aankomende maandag/donderdag tentamens.. En die week daarop ook nog 2. Veel levelen zal het dus niet worden. Ook ben ik er nog niet over uit of ik prot of fury ga levelen.
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:17:44 #7
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63128824
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 13:57 schreef GilaMonyet het volgende:

    [..]

    Ik zeg ook niet dat de nieuwe content van tbc slecht is enzo..
    Maar ik vond zelf de space stuff niet echt super vet ofzo..

    En tuurlijk hoord et bij de lore maar ik vond het toch niet goed passen bij de wow van toen.
    Bedoel pretbc hadden we al te maken met scourge invasions en stuff.. meeste 5man instances hadden te maken met scourge enzo.

    Uit eindelijk ben ik wel blij dat ze nu pas wotlk doen.. aangezien ze nu de fouten die ze in tbc hebben gemaakt..
    Niet zullen maken in wotlk waardoor wotlk puur genieten wordt (te minste dat hoop ik dan)

    Ik weet in ieder geval zeker dat ik de feeling van wotlk leuker ga vinden dan tbc
    Ik snap wat je bedoelt. Ze hebben in TBC een hoop fouten gemaakt. Helaas, in plaats van er van te leren en het beter te doen gooien ze het over een compleet andere boeg, eentje die mij niet helemaal aanstaat.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63128853
    Cold Weather Flying klinkt wel cool. Maar goed, twisting nether lijkt me niet veel warmer dan Northrend..
    pi_63128875
    Scherp +1

    Sowieso, 1k is niets. Ben nu dailies aan het doen, 400g per dag. Mwha.
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:21:08 #10
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63128892
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:19 schreef stbabylon het volgende:
    Cold Weather Flying klinkt wel cool. Maar goed, twisting nether lijkt me niet veel warmer dan Northrend..
    Het is eigenlijk een beetje bullshit dat je daar niet meteen kunt vliegen... (maarja wel praktisch)
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:21:16 #11
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63128893
    <TVP>
    pi_63128949
    TVP

    [ Bericht 99% gewijzigd door GilaMonyet op 11-11-2008 14:33:58 ]
    Don't think, be sure!
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:28:15 #13
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63129053
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Het is eigenlijk een beetje bullshit dat je daar niet meteen kunt vliegen... (maarja wel praktisch)
    Inderdaad, maar ik vind het nogal belachelijk dat je daar 1k voor moet neertellen... ik heb op dit moment geen eens een flying mount op m'n main .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:31:21 #14
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_63129122
    Trouwens, speelt er iem. op Laughing Skull?
    "Ill fares the land, to hastening ills a prey;
    Where wealth accumulates, and men decay"

    - Oliver Goldsmith, The Deserted Village
    pi_63129141
    ik heb alleen op mijn warrior een epic flyer.... kheb wel het gold om voor mijn priest er ook te kopen maar ik wil niet blut aan wotlk beginnen. En het gold is verdeeld over 2 servers
    pi_63129174
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:17 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ik snap wat je bedoelt. Ze hebben in TBC een hoop fouten gemaakt. Helaas, in plaats van er van te leren en het beter te doen gooien ze het over een compleet andere boeg, eentje die mij niet helemaal aanstaat.
    Wat staat je dan niet aan als ik je mag vragen ?
    Don't think, be sure!
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:37:11 #17
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63129237
    Ik heb in TBC alleen gequest en dat hebben ze in TBC beter aangepakt dan in de old world moet ik zeggen. Outlands speelt voor de casual speler een stuk lekkerder. Ik hoop dat ze dit ook in Wrath zo gedaan hebben.

    Qua instances (niet raids) moet ik toegeven dat de twee instances die ik in de outlands gedaan heb ook veel leuker en uitdagender waren dan degene de ik in de old world heb gedaan. Dus wat dat betreft hoop ik ook dat ze de lijn van TBC dooretten.
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:38:10 #18
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63129259
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:34 schreef GilaMonyet het volgende:

    [..]

    Wat staat je dan niet aan als ik je mag vragen ?
    De verandering in buff/debuff stacking, het feit dat 25 man raids nu als 'heroic mode' worden aangeduid, dat je tier gear met badges kunt kopen, dat er geen raid meer komt van het kaliber Sunwell.... Enfin, wat ze met raiden in het algemeen hebben gedaan. Ik heb een tijdje geleden besloten om hier niet aan te beginnen, maar mijn guild heeft me overgehaald en nu ga ik het allemaal maar bekijken. Als het net zo erg blijkt te zijn als ik vrees stop ik gewoon alsnog.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:40:33 #19
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63129323
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:37 schreef GI het volgende:

    Qua instances (niet raids) moet ik toegeven dat de twee instances die ik in de outlands gedaan heb ook veel leuker en uitdagender waren dan degene de ik in de old world heb gedaan. Dus wat dat betreft hoop ik ook dat ze de lijn van TBC dooretten.
    No offence, maar als je 2 instances in TBC hebt gedaan denk ik niet dat je er wat zinnigs over kunt zeggen . Net zoals ik het nooit over PvP heb omdat ik daar niet aan doe.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:41:27 #20
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63129359
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    No offence, maar als je 2 instances in TBC hebt gedaan denk ik niet dat je er wat zinnigs over kunt zeggen . Net zoals ik het nooit over PvP heb omdat ik daar niet aan doe.
    None taken, maar zeg ik dat niet in de post zelf al ?
    pi_63129411
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:38 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    De verandering in buff/debuff stacking, het feit dat 25 man raids nu als 'heroic mode' worden aangeduid, dat je tier gear met badges kunt kopen, dat er geen raid meer komt van het kaliber Sunwell.... Enfin, wat ze met raiden in het algemeen hebben gedaan. Ik heb een tijdje geleden besloten om hier niet aan te beginnen, maar mijn guild heeft me overgehaald en nu ga ik het allemaal maar bekijken. Als het net zo erg blijkt te zijn als ik vrees stop ik gewoon alsnog.
    Aha,

    Jah ik ben zelf niet echt een raider dus kan daar niet echt over mee praten.
    Heb alleen Kara. ZA, SCC gedaan
    Maar kan inderdaad wel begrijpen dat je het niet leuk vind.

    En dat de instances uitdagender zijn dan pretbc is zeker waar.
    Maar ik weet niet op een of andere reden vind ik die andere instances leuker.. (oude)

    Laatst dus UBRS gedaan voor Jenkins title..
    Ik heb die instance toen dood gefarmed toen ik lvl60 was en me magister gear wilde.
    Sowieso dat je toen neferian zag enzo.. weet niet gewoon die hele sfeer vond ik te vet.

    Op een of andere manier kon ik die sfeer niet echt proeven in TBC.
    Maar kan ook zijn natuurlijk omdat ik echt gewoon niks met space/future heb.
    Don't think, be sure!
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:49:52 #22
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63129584
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:43 schreef GilaMonyet het volgende:

    [..]

    Aha,

    Jah ik ben zelf niet echt een raider dus kan daar niet echt over mee praten.
    Heb alleen Kara. ZA, SCC gedaan
    Maar kan inderdaad wel begrijpen dat je het niet leuk vind.

    En dat de instances uitdagender zijn dan pretbc is zeker waar.
    Maar ik weet niet op een of andere reden vind ik die andere instances leuker.. (oude)

    Laatst dus UBRS gedaan voor Jenkins title..
    Ik heb die instance toen dood gefarmed toen ik lvl60 was en me magister gear wilde.
    Sowieso dat je toen neferian zag enzo.. weet niet gewoon die hele sfeer vond ik te vet.

    Op een of andere manier kon ik die sfeer niet echt proeven in TBC.
    Maar kan ook zijn natuurlijk omdat ik echt gewoon niks met space/future heb.
    Ik heb dan weer niet geraid op level 60, simpelweg omdat ik toen niet speelde. Daarom snap ik niet precies wat je met dat 'gevoel' bedoelt. Maar ik begrijp het wel een beetje denk ik, zal wel een soort van nostalgie zijn. Toen ik laatst met een alt weer SSC deed (nou ja, wat er nog van over is ) kreeg ik ook weer flashbacks .
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:41 schreef GI het volgende:

    [..]

    None taken, maar zeg ik dat niet in de post zelf al ?
    Ja inderdaad. En er zijn een hoop dingen in het spel die je leuk kunt vinden, het levellen zelf vind ik niet zo geweldig, voor mij is het echt een middel en geen doel op zich.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:54:07 #23
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63129707
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:49 schreef Fir3fly het volgende:
    Ja inderdaad. En er zijn een hoop dingen in het spel die je leuk kunt vinden, het levellen zelf vind ik niet zo geweldig, voor mij is het echt een middel en geen doel op zich.
    Ik heb 1 keer tot 70 gelevelled door questen en ben nu met mijn priest op 61 door middel van met name instances in een vaste groep.
    Heb nog verschillende alts in verschillende levels. Er is zoveel in het spel te doen dat het bijna onmogelijk is om iedereen tevreden te houden. Farlad (mijn mage) loopt nog steeds blij rond in zijn s2 gear. Battlegrounds zijn een compleet ander spel dan PvE (zonder endgame) en endgame is ook op zichzelf anders. Ik hoop dat blizzard het speelplezier zo breed weet te houden in Wrath.
    pi_63129742
    Ik heb pre-tbc alles gedaan tot halverweg BWL (dus niet AQ40 of Naxx)
    En door een pauze van een jaar heb ik in TBC alleen het begin van TK/SSC gezien

    Maar ik heb nou niet echt het gevoel dat ik nauwelijks heb geraid. Er zit genoeg voor die plekken.

    edit: Ik nam mijn pauze toen ik 1ste baas in TK en in SSC neer had, toen was BT net open.
    pi_63129762
    tvp
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:57:29 #26
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_63129799
    tvp
    Op elke fokker past een bril.
    pi_63129832
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:49 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ik heb dan weer niet geraid op level 60, simpelweg omdat ik toen niet speelde. Daarom snap ik niet precies wat je met dat 'gevoel' bedoelt. Maar ik begrijp het wel een beetje denk ik, zal wel een soort van nostalgie zijn. Toen ik laatst met een alt weer SSC deed (nou ja, wat er nog van over is ) kreeg ik ook weer flashbacks .
    [..]

    Ja inderdaad. En er zijn een hoop dingen in het spel die je leuk kunt vinden, het levellen zelf vind ik niet zo geweldig, voor mij is het echt een middel en geen doel op zich.
    Ja stel je beetje voor..
    Je begint net spel en je ziet een troll op zon raptor dan denk je al van "ZOO VETTT!" (Ja echt met caps vond zo vet)
    Anyways je inspect wat lvl60 players en je ziet die in epic gear lopen en zien er echt super vet uit.
    (Destijds was dat toen Tier1 van Molten Core)

    Je stelt je dan een doel om dat ook te halen.. terwijl je pas lvl20 bent ofzo .
    Anyways eindelijk lvl60.. eindelijk kan je echt gaan werken aan dat doel..
    Om dat doel te halen moet je dus allemaal instances doen om uit eindelijk die gear te krijgen.
    En dat kost enige moeite en die experience en gewoon die feeling die ik er van kreeg was echt geweldig.

    Als je dan uit eindelijk in die plek stapt waar je dus die gear kan krijgen wordt je al helemaal hyped.
    Uit eindelijk na veel keer die instance te doen heb je eindelijk die gear die je wilde en dat geeft zon voldoening.
    Het duurde ook tijd voordat ik mijn T2 / T3 uiteindelijk kon verwisselen door TBC greens)
    Ik kon het gewoon niet om die gear te vendoren waar ik zo hard voor heb gewerkt en er nog tof uit ziet ook.

    Nu bij TBC heb ik dat totaal niet, als ik iemand zie in Sunwell gear denk ik niet zoo vet!!
    Dat wil ik ook.. nee ik denk gewoon waarom de moeite doen als ik ook beetje kan honor farmen en iets mindere gear te krijgen maar wat wel goed genoeg is enzo.

    Maarja dan gooi ik het ook weer over hele andere boeg.. De welfare epics.

    PS.
    Dat gevoel zal jij nu wel hebben bij TBC maar denk beschrijf et ff
    Don't think, be sure!
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:59:28 #28
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63129851
    Ik heb nu een lvl 24 warrior en lvl 19 hunter, vraag me af hoe lang die moeten gaan wachten na wrath release. Denk pas dat nadat ik alle gear heb op mn warlock dat ik mn rogue van 70 naar 80 ga halen.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:04:16 #29
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63129984
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:54 schreef GI het volgende:

    [..]

    Ik heb 1 keer tot 70 gelevelled door questen en ben nu met mijn priest op 61 door middel van met name instances in een vaste groep.
    Heb nog verschillende alts in verschillende levels. Er is zoveel in het spel te doen dat het bijna onmogelijk is om iedereen tevreden te houden. Farlad (mijn mage) loopt nog steeds blij rond in zijn s2 gear. Battlegrounds zijn een compleet ander spel dan PvE (zonder endgame) en endgame is ook op zichzelf anders. Ik hoop dat blizzard het speelplezier zo breed weet te houden in Wrath.
    Ik wou dat er veel meer spelers zoals jij waren .

    Wat het voornamelijk verpest heeft zijn mensen die claimen recht te hebben op endgame epics simpelweg omdat ze ook voor het spel betalen maar dat ze niet zoveel tijd erin kunnen steken als de hardcore raiders. Ze noemen zichzelf 'casuals' maar zijn eigenlijk gewoon slechte spelers. Helaas zijn daar er zoveel van dat Blizzard er wel naar moet luisteren en niets anders kan doen dan eindeloos blijven nerfen en epics haast gratis uitreiken. Nu kan dat laatste me niet zo veel schelen aangezien epics een middel zijn en geen doel op zich, maar het voelt toch niet leuk om iemand in dezelfde gear te zien lopen terwijl hij er veel minder moeite voor heeft moeten doen.

    Bah, ik had niet de bedoeling zo veel te posten .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:05:46 #30
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63130019
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:58 schreef GilaMonyet het volgende:
    Maarja dan gooi ik het ook weer over hele andere boeg.. De welfare epics.
    Jah! Mijn s2 gear ! Heerlijk spul en ik vind het er nog erg mooi uitzien ook . Het is geen s3, en het is al helemaal geen tier spul maar het is allemaal zeer zeker wel spelverrijkend voor mij. Ik heb simpelweg de tijd niet om op zoek te gaan naar een raid-guild en daar aan deel te nemen. Ik heb niet de tijd om 4 keer per week mezelf op onchristelijke tijden (Tenminste, voor iemand die om 5:30 opstaat) met 40 man een baas neer te knallen. Voor mij houdt dat op met het simpelweg nuken van Galv en Drek.

    5 man, en een regelmatige group die soms 2 keer per week een instance doet en soms als alles bij elkaar goed loopt een weekend samen, dat kan ik nog aan maar niet de endgame. En dat wordt beloond. Met badges voor heroics bijvoorbeeld. Ik vind het best dat endgame nog betere shit krijgt hoor, maar doe de welfare epics niet al te makkelijk af
    pi_63130151
    Hoelang duurt het verwerken ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63130187
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:05 schreef GI het volgende:

    [..]

    Jah! Mijn s2 gear ! Heerlijk spul en ik vind het er nog erg mooi uitzien ook . Het is geen s3, en het is al helemaal geen tier spul maar het is allemaal zeer zeker wel spelverrijkend voor mij. Ik heb simpelweg de tijd niet om op zoek te gaan naar een raid-guild en daar aan deel te nemen. Ik heb niet de tijd om 4 keer per week mezelf op onchristelijke tijden (Tenminste, voor iemand die om 5:30 opstaat) met 40 man een baas neer te knallen. Voor mij houdt dat op met het simpelweg nuken van Galv en Drek.

    5 man, en een regelmatige group die soms 2 keer per week een instance doet en soms als alles bij elkaar goed loopt een weekend samen, dat kan ik nog aan maar niet de endgame. En dat wordt beloond. Met badges voor heroics bijvoorbeeld. Ik vind het best dat endgame nog betere shit krijgt hoor, maar doe de welfare epics niet al te makkelijk af
    Ik use die welfare epics ook.. vind ze ook relaxed voor mijn alts..
    Maar toch.. ze hadden die best blues mogen maken.. ofzo en die arena dingen gewoon in arena moeten laten ofzo.

    Ik weet het niet maar inderdaad ik raid ook niet enzo dus ene kant vind ik relaxed andere kant niet.
    Want omdat die welfare epics er zijn.. ben ik lui geworden om niet te raiden
    Don't think, be sure!
    pi_63130243
    net even wat gear verzameld om fijn aan wotlk te starten...

    pi_63130286
    Had 'm eerst voor 24 euro bij de Wehkamp besteld maar toen was de verwachte levertijd van één week ineens vervangen door een kruis. Dus heb 'm geannuleerd en nu heb ik 'm gister besteld bij Bol.com voor 34 euro. (Dan mag ik toch hopen dat ze 'm op de release leveren)
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63130363
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 13:42 schreef stbabylon het volgende:
    Goed, WoW is voornamelijk gebasseerd op de gebeurtenissen uit Warcraft3.

    In W3 was er een zoon van een koning genaamd Arthas. Arthas was een pali en zijn pa zat op de troon in Lorderan (nu: Undercity). Arthas kwam er achter dat er een kwade geest bezig was om de boel corrupt te maken. Vergiftigd graan zorgde ervoor dat er zombies rondliepen (waarom we er 2 weken terug weer intrapten is een wonder). Goed, Arthas begon toen dus undeads te vermoorden. Dat ging zo goed dat hij ook levenden vermoorde voor ze undead werden (CoT Stratholme).

    Na een tijdje ging hij op zoek naar de baas van de undead in Northrend. De Lich King. Die levert Arthas via via een zwaard (Frostmourne) die langzaam aan er voor zorgt dat Arthas een bad guy wordt. Hij vermoord zijn pa, en op het laatst vormt hij samen met de Lich King de nieuwe supercombi: Arthas/Lich King.

    De Lich King was origineel een Orc Warlock die iets te veel kracht heeft gekregen van één of andere grote demondude. Die demondude controleert Arthas nu niet meer. Arthas is nu gewoon een Human Paladin/Orc Warlock in één. Oftewel... een Death Knight. De eerste
    uhm arthas is niet de eerste death knight, de eerste death knight was een orc

    [ Bericht 0% gewijzigd door CraniuM op 11-11-2008 15:30:07 ]
    pi_63130425
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:13 schreef CittaR het volgende:
    net even wat gear verzameld om fijn aan wotlk te starten...

    [ afbeelding ]
    Haha.. wannab Org grunt !
    Don't think, be sure!
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:22:28 #37
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63130490
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:13 schreef Shoombak het volgende:
    Mijn copie is blijkbaar al verzonden (BOL) sweet
    Wtf nice !
    phluphy for president!
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:24:38 #38
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63130558
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 13:55 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
    Met vanilla had ik veel meer het idee echt een fantasy game te spelen terwijl ik bij TBC het gevoel had een maar spacy iets te spelen. Beetje moeilijk uit te leggen maar TBC voelde gewoon niet zo goed als vanilla.
    phluphy for president!
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:26:02 #39
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_63130589
    Hm, toch maar weer eens kijken. Is de fok guild iets hier? Anders moet ik weer een guild zoeken ergens en dat is ook weer zoveel moeite .
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
    'Goatboy is hurt by your indifference'
    &lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
    [b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
    pi_63130670
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:04 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    . Ze noemen zichzelf 'casuals' maar zijn eigenlijk gewoon slechte spelers.
    *proest*

    Dat slaat dus helemaal nergens op.

    En dat World of Warcraft meer de casual kant op gaat vind ik maar al te best. Ik speel al 2 jaar World of Warcraft, maar ben zeker niet een Hardcore speler. Ik heb gewoon niet de tijd (school en werk) om verplicht elke week , 3 tot 5 dagen op een avond te raiden.

    Dat Blizzard nu 10 man versies maakt van de nieuwe raid instances vind ik super! Nu kunnen mijn kameraden en ik (ons vaste groepje) raiden wanneer wij maar willen en ook goede gear krijgen.

    En natuurlijk content zien, die voor de ''casuals'' voorheen zowat niet haalbaar was. Top
    pi_63130671
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:59 schreef OFfSprngr het volgende:
    Ik heb nu een lvl 24 warrior en lvl 19 hunter, vraag me af hoe lang die moeten gaan wachten na wrath release. Denk pas dat nadat ik alle gear heb op mn warlock dat ik mn rogue van 70 naar 80 ga halen.
    Ja precies, ik ben na de patch met mn paladin verder gegaan, maar die is nu 50. Ik ga vanaf WoTLK eerst m'n mage en rogue levellen en waarschijnlijk over een jaar ofzo pas weer verder met de pala .
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:30:29 #42
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63130712
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef TjopClown het volgende:

    [..]

    *proest*

    Dat slaat dus helemaal nergens op.
    Inderdaad. Er is nogal een verschil tussen casual spelers en gewone (bij gebrek aan een betere term) 'noobs'.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63130740
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:24 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Met vanilla had ik veel meer het idee echt een fantasy game te spelen terwijl ik bij TBC het gevoel had een maar spacy iets te spelen. Beetje moeilijk uit te leggen maar TBC voelde gewoon niet zo goed als vanilla.
    Inderdaad
    Don't think, be sure!
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:32:17 #44
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63130770
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:24 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Met vanilla had ik veel meer het idee echt een fantasy game te spelen terwijl ik bij TBC het gevoel had een maar spacy iets te spelen. Beetje moeilijk uit te leggen maar TBC voelde gewoon niet zo goed als vanilla.
    Mja ik ben sowieso meer een sci-fi fan, ik hou helemaal niet van fantasy .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:33:54 #45
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63130816
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:30 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Inderdaad. Er is nogal een verschil tussen casual spelers en gewone (bij gebrek aan een betere term) 'noobs'.
    Idd weet waar je limiet ziet en deal with it . Imo zijn de hardcore raiders gewoon iets om naar op te kijken van wat er mogenlijk is als je er veel tijd enzo in steekt. Werk voor je shit ipv het op te eisen .
    phluphy for president!
    pi_63130841
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:24 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Met vanilla had ik veel meer het idee echt een fantasy game te spelen terwijl ik bij TBC het gevoel had een maar spacy iets te spelen. Beetje moeilijk uit te leggen maar TBC voelde gewoon niet zo goed als vanilla.
    Met WotLK willen ze weer terug naar het vanilla gevoel. Daarom ook zoveel draken
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:36:45 #47
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63130911
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Mja ik ben sowieso meer een sci-fi fan, ik hou helemaal niet van fantasy .
    Vind TBC niet erg om te spelen maar hou er toch meer van om echte werelden te verkennen dan een rotsblok (is een wereld eigenlijk ook maar dan een stuk groter). Heb TBC ook met veel plezier gespeelt daar niet van maar vind de zones van azeroth ook veel toffer in elkaar zitten, en wat ik tot nu toe van TBC zie komt dat zeker ook terug .
    phluphy for president!
    pi_63130934
    Ben ik nou een addict of niet?

    Ik ben opnieuw begonnen met een Shaman. Dit keer een Tauren. Ik kom er nu pas achter dat een Tauren er super bruut uit ziet in gear. Beter dan mijn Troll shaman die ik nu al 2 maand op level 70 heb. (Al met 280% riding skill en 375 engineering).

    pi_63130962
    Ik zou best een hardcore speler willen zijn/kunnen wezen. Maar dan moet ik wel 100% zeker weten dat iedereen in de raid net zo goed als ik zijn/haar best doet. Helaas heb ik in het verleden te vaak gezien dat dat niet zo is.
    Gold/mats/pots farmen
    Encounters voorbereiden door te lezen filmpjes te kijken
    Alles thuis aan de kant en eten/drinken binnen handbereik
    Alle raid rules door en door kennen
    Alle addons die nodig zijn up to date

    Voor je zover bent, kom je er al achter dat 10 van de 25 1 of meer van die dingen niet voor elkaar kunnen krijgen.
    pi_63130999
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:37 schreef TjopClown het volgende:
    Ben ik nou een addict of niet?

    Ik ben opnieuw begonnen met een Shaman. Dit keer een Tauren. Ik kom er nu pas achter dat een Tauren er super bruut uit ziet in gear. Beter dan mijn Troll shaman die ik nu al 2 maand op level 70 heb. (Al met 280% riding skill en 375 engineering).


    Mafkees.. je kan ook gewoon model editen...
    Wordt alleen elke troll ingame een tauren
    Don't think, be sure!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')