abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:57:29 #26
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63129799
tvp
Op elke fokker past een bril.
pi_63129832
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb dan weer niet geraid op level 60, simpelweg omdat ik toen niet speelde. Daarom snap ik niet precies wat je met dat 'gevoel' bedoelt. Maar ik begrijp het wel een beetje denk ik, zal wel een soort van nostalgie zijn. Toen ik laatst met een alt weer SSC deed (nou ja, wat er nog van over is ) kreeg ik ook weer flashbacks .
[..]

Ja inderdaad. En er zijn een hoop dingen in het spel die je leuk kunt vinden, het levellen zelf vind ik niet zo geweldig, voor mij is het echt een middel en geen doel op zich.
Ja stel je beetje voor..
Je begint net spel en je ziet een troll op zon raptor dan denk je al van "ZOO VETTT!" (Ja echt met caps vond zo vet)
Anyways je inspect wat lvl60 players en je ziet die in epic gear lopen en zien er echt super vet uit.
(Destijds was dat toen Tier1 van Molten Core)

Je stelt je dan een doel om dat ook te halen.. terwijl je pas lvl20 bent ofzo .
Anyways eindelijk lvl60.. eindelijk kan je echt gaan werken aan dat doel..
Om dat doel te halen moet je dus allemaal instances doen om uit eindelijk die gear te krijgen.
En dat kost enige moeite en die experience en gewoon die feeling die ik er van kreeg was echt geweldig.

Als je dan uit eindelijk in die plek stapt waar je dus die gear kan krijgen wordt je al helemaal hyped.
Uit eindelijk na veel keer die instance te doen heb je eindelijk die gear die je wilde en dat geeft zon voldoening.
Het duurde ook tijd voordat ik mijn T2 / T3 uiteindelijk kon verwisselen door TBC greens)
Ik kon het gewoon niet om die gear te vendoren waar ik zo hard voor heb gewerkt en er nog tof uit ziet ook.

Nu bij TBC heb ik dat totaal niet, als ik iemand zie in Sunwell gear denk ik niet zoo vet!!
Dat wil ik ook.. nee ik denk gewoon waarom de moeite doen als ik ook beetje kan honor farmen en iets mindere gear te krijgen maar wat wel goed genoeg is enzo.

Maarja dan gooi ik het ook weer over hele andere boeg.. De welfare epics.

PS.
Dat gevoel zal jij nu wel hebben bij TBC maar denk beschrijf et ff
Don't think, be sure!
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:59:28 #28
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63129851
Ik heb nu een lvl 24 warrior en lvl 19 hunter, vraag me af hoe lang die moeten gaan wachten na wrath release. Denk pas dat nadat ik alle gear heb op mn warlock dat ik mn rogue van 70 naar 80 ga halen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:04:16 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63129984
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:54 schreef GI het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer tot 70 gelevelled door questen en ben nu met mijn priest op 61 door middel van met name instances in een vaste groep.
Heb nog verschillende alts in verschillende levels. Er is zoveel in het spel te doen dat het bijna onmogelijk is om iedereen tevreden te houden. Farlad (mijn mage) loopt nog steeds blij rond in zijn s2 gear. Battlegrounds zijn een compleet ander spel dan PvE (zonder endgame) en endgame is ook op zichzelf anders. Ik hoop dat blizzard het speelplezier zo breed weet te houden in Wrath.
Ik wou dat er veel meer spelers zoals jij waren .

Wat het voornamelijk verpest heeft zijn mensen die claimen recht te hebben op endgame epics simpelweg omdat ze ook voor het spel betalen maar dat ze niet zoveel tijd erin kunnen steken als de hardcore raiders. Ze noemen zichzelf 'casuals' maar zijn eigenlijk gewoon slechte spelers. Helaas zijn daar er zoveel van dat Blizzard er wel naar moet luisteren en niets anders kan doen dan eindeloos blijven nerfen en epics haast gratis uitreiken. Nu kan dat laatste me niet zo veel schelen aangezien epics een middel zijn en geen doel op zich, maar het voelt toch niet leuk om iemand in dezelfde gear te zien lopen terwijl hij er veel minder moeite voor heeft moeten doen.

Bah, ik had niet de bedoeling zo veel te posten .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:05:46 #30
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_63130019
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:58 schreef GilaMonyet het volgende:
Maarja dan gooi ik het ook weer over hele andere boeg.. De welfare epics.
Jah! Mijn s2 gear ! Heerlijk spul en ik vind het er nog erg mooi uitzien ook . Het is geen s3, en het is al helemaal geen tier spul maar het is allemaal zeer zeker wel spelverrijkend voor mij. Ik heb simpelweg de tijd niet om op zoek te gaan naar een raid-guild en daar aan deel te nemen. Ik heb niet de tijd om 4 keer per week mezelf op onchristelijke tijden (Tenminste, voor iemand die om 5:30 opstaat) met 40 man een baas neer te knallen. Voor mij houdt dat op met het simpelweg nuken van Galv en Drek.

5 man, en een regelmatige group die soms 2 keer per week een instance doet en soms als alles bij elkaar goed loopt een weekend samen, dat kan ik nog aan maar niet de endgame. En dat wordt beloond. Met badges voor heroics bijvoorbeeld. Ik vind het best dat endgame nog betere shit krijgt hoor, maar doe de welfare epics niet al te makkelijk af
pi_63130151
Hoelang duurt het verwerken ?
pi_63130187
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:05 schreef GI het volgende:

[..]

Jah! Mijn s2 gear ! Heerlijk spul en ik vind het er nog erg mooi uitzien ook . Het is geen s3, en het is al helemaal geen tier spul maar het is allemaal zeer zeker wel spelverrijkend voor mij. Ik heb simpelweg de tijd niet om op zoek te gaan naar een raid-guild en daar aan deel te nemen. Ik heb niet de tijd om 4 keer per week mezelf op onchristelijke tijden (Tenminste, voor iemand die om 5:30 opstaat) met 40 man een baas neer te knallen. Voor mij houdt dat op met het simpelweg nuken van Galv en Drek.

5 man, en een regelmatige group die soms 2 keer per week een instance doet en soms als alles bij elkaar goed loopt een weekend samen, dat kan ik nog aan maar niet de endgame. En dat wordt beloond. Met badges voor heroics bijvoorbeeld. Ik vind het best dat endgame nog betere shit krijgt hoor, maar doe de welfare epics niet al te makkelijk af
Ik use die welfare epics ook.. vind ze ook relaxed voor mijn alts..
Maar toch.. ze hadden die best blues mogen maken.. ofzo en die arena dingen gewoon in arena moeten laten ofzo.

Ik weet het niet maar inderdaad ik raid ook niet enzo dus ene kant vind ik relaxed andere kant niet.
Want omdat die welfare epics er zijn.. ben ik lui geworden om niet te raiden
Don't think, be sure!
pi_63130243
net even wat gear verzameld om fijn aan wotlk te starten...

pi_63130286
Had 'm eerst voor 24 euro bij de Wehkamp besteld maar toen was de verwachte levertijd van één week ineens vervangen door een kruis. Dus heb 'm geannuleerd en nu heb ik 'm gister besteld bij Bol.com voor 34 euro. (Dan mag ik toch hopen dat ze 'm op de release leveren)
pi_63130363
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:42 schreef stbabylon het volgende:
Goed, WoW is voornamelijk gebasseerd op de gebeurtenissen uit Warcraft3.

In W3 was er een zoon van een koning genaamd Arthas. Arthas was een pali en zijn pa zat op de troon in Lorderan (nu: Undercity). Arthas kwam er achter dat er een kwade geest bezig was om de boel corrupt te maken. Vergiftigd graan zorgde ervoor dat er zombies rondliepen (waarom we er 2 weken terug weer intrapten is een wonder). Goed, Arthas begon toen dus undeads te vermoorden. Dat ging zo goed dat hij ook levenden vermoorde voor ze undead werden (CoT Stratholme).

Na een tijdje ging hij op zoek naar de baas van de undead in Northrend. De Lich King. Die levert Arthas via via een zwaard (Frostmourne) die langzaam aan er voor zorgt dat Arthas een bad guy wordt. Hij vermoord zijn pa, en op het laatst vormt hij samen met de Lich King de nieuwe supercombi: Arthas/Lich King.

De Lich King was origineel een Orc Warlock die iets te veel kracht heeft gekregen van één of andere grote demondude. Die demondude controleert Arthas nu niet meer. Arthas is nu gewoon een Human Paladin/Orc Warlock in één. Oftewel... een Death Knight. De eerste
uhm arthas is niet de eerste death knight, de eerste death knight was een orc

[ Bericht 0% gewijzigd door CraniuM op 11-11-2008 15:30:07 ]
pi_63130425
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:13 schreef CittaR het volgende:
net even wat gear verzameld om fijn aan wotlk te starten...

[ afbeelding ]
Haha.. wannab Org grunt !
Don't think, be sure!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:22:28 #37
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63130490
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:13 schreef Shoombak het volgende:
Mijn copie is blijkbaar al verzonden (BOL) sweet
Wtf nice !
phluphy for president!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:24:38 #38
84926 WyriHaximus
pi_63130558
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
Met vanilla had ik veel meer het idee echt een fantasy game te spelen terwijl ik bij TBC het gevoel had een maar spacy iets te spelen. Beetje moeilijk uit te leggen maar TBC voelde gewoon niet zo goed als vanilla.
phluphy for president!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:26:02 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63130589
Hm, toch maar weer eens kijken. Is de fok guild iets hier? Anders moet ik weer een guild zoeken ergens en dat is ook weer zoveel moeite .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_63130670
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

. Ze noemen zichzelf 'casuals' maar zijn eigenlijk gewoon slechte spelers.
*proest*

Dat slaat dus helemaal nergens op.

En dat World of Warcraft meer de casual kant op gaat vind ik maar al te best. Ik speel al 2 jaar World of Warcraft, maar ben zeker niet een Hardcore speler. Ik heb gewoon niet de tijd (school en werk) om verplicht elke week , 3 tot 5 dagen op een avond te raiden.

Dat Blizzard nu 10 man versies maakt van de nieuwe raid instances vind ik super! Nu kunnen mijn kameraden en ik (ons vaste groepje) raiden wanneer wij maar willen en ook goede gear krijgen.

En natuurlijk content zien, die voor de ''casuals'' voorheen zowat niet haalbaar was. Top
pi_63130671
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb nu een lvl 24 warrior en lvl 19 hunter, vraag me af hoe lang die moeten gaan wachten na wrath release. Denk pas dat nadat ik alle gear heb op mn warlock dat ik mn rogue van 70 naar 80 ga halen.
Ja precies, ik ben na de patch met mn paladin verder gegaan, maar die is nu 50. Ik ga vanaf WoTLK eerst m'n mage en rogue levellen en waarschijnlijk over een jaar ofzo pas weer verder met de pala .
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:30:29 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63130712
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:29 schreef TjopClown het volgende:

[..]

*proest*

Dat slaat dus helemaal nergens op.
Inderdaad. Er is nogal een verschil tussen casual spelers en gewone (bij gebrek aan een betere term) 'noobs'.
pi_63130740
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:24 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Met vanilla had ik veel meer het idee echt een fantasy game te spelen terwijl ik bij TBC het gevoel had een maar spacy iets te spelen. Beetje moeilijk uit te leggen maar TBC voelde gewoon niet zo goed als vanilla.
Inderdaad
Don't think, be sure!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:32:17 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63130770
quote:

[..]

Mja ik ben sowieso meer een sci-fi fan, ik hou helemaal niet van fantasy .
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:33:54 #45
84926 WyriHaximus
pi_63130816
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:30 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Inderdaad. Er is nogal een verschil tussen casual spelers en gewone (bij gebrek aan een betere term) 'noobs'.
Idd weet waar je limiet ziet en deal with it . Imo zijn de hardcore raiders gewoon iets om naar op te kijken van wat er mogenlijk is als je er veel tijd enzo in steekt. Werk voor je shit ipv het op te eisen .
phluphy for president!
pi_63130841
quote:

[..]

Met WotLK willen ze weer terug naar het vanilla gevoel. Daarom ook zoveel draken
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:36:45 #47
84926 WyriHaximus
pi_63130911
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Mja ik ben sowieso meer een sci-fi fan, ik hou helemaal niet van fantasy .
Vind TBC niet erg om te spelen maar hou er toch meer van om echte werelden te verkennen dan een rotsblok (is een wereld eigenlijk ook maar dan een stuk groter). Heb TBC ook met veel plezier gespeelt daar niet van maar vind de zones van azeroth ook veel toffer in elkaar zitten, en wat ik tot nu toe van TBC zie komt dat zeker ook terug .
phluphy for president!
pi_63130934
Ben ik nou een addict of niet?

Ik ben opnieuw begonnen met een Shaman. Dit keer een Tauren. Ik kom er nu pas achter dat een Tauren er super bruut uit ziet in gear. Beter dan mijn Troll shaman die ik nu al 2 maand op level 70 heb. (Al met 280% riding skill en 375 engineering).

pi_63130962
Ik zou best een hardcore speler willen zijn/kunnen wezen. Maar dan moet ik wel 100% zeker weten dat iedereen in de raid net zo goed als ik zijn/haar best doet. Helaas heb ik in het verleden te vaak gezien dat dat niet zo is.
Gold/mats/pots farmen
Encounters voorbereiden door te lezen filmpjes te kijken
Alles thuis aan de kant en eten/drinken binnen handbereik
Alle raid rules door en door kennen
Alle addons die nodig zijn up to date

Voor je zover bent, kom je er al achter dat 10 van de 25 1 of meer van die dingen niet voor elkaar kunnen krijgen.
pi_63130999
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:37 schreef TjopClown het volgende:
Ben ik nou een addict of niet?

Ik ben opnieuw begonnen met een Shaman. Dit keer een Tauren. Ik kom er nu pas achter dat een Tauren er super bruut uit ziet in gear. Beter dan mijn Troll shaman die ik nu al 2 maand op level 70 heb. (Al met 280% riding skill en 375 engineering).

Mafkees.. je kan ook gewoon model editen...
Wordt alleen elke troll ingame een tauren
Don't think, be sure!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')