De wat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:11 schreef OFfSprngr het volgende:
SK gaming en Nihilum gaan mergen.
dat zijn de twee bekendste guilds uit europa, die zijn het meest vooruitstrevende guilds die het snelste bazen killenquote:
Iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
Je weet dat het nooit kan, maar toch blijven hopen. Shit man, ik ga gewoon vannacht om 10 uur slapen tot morgenavond 10 uur, het duurt te lang
. En dan ben ik direct genoeg uitgerust om 48 uur achter elkaar te spelen
.
Hehe de vorige keer hebben ze eerst alles verstuurd en daarna alles bijgewerkt dus toen kreeg je savonds op de release day dat het verstuurd wasquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef Kevkees het volgende:
Hmm ik houd m'n mail keihard in de gaten tot m'n pakje verzonden is van de BOL
Da's bagger, als ze zeggen speel op de dag v/d release wil ik ook spelen op de dag v/d release..quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd! Het bleken dingen te zijn van die tentoonstelling een tijdje geleden
.
[..]
Hehe de vorige keer hebben ze eerst alles verstuurd en daarna alles bijgewerkt dus toen kreeg je savonds op de release day dat het verstuurd was.
Nee ze versturen het woensdag en dan heb je het donderdag maar ze werken het systeem pas bij als alles verstuurd is dus kan je donderdag pas je mailtje krijgenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Da's bagger, als ze zeggen speel op de dag v/d release wil ik ook spelen op de dag v/d release..
PM me ff welke dan vis ik hem er uitquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:16 schreef Basimah het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOPS ik voeg mijn karakter per ongeluk dubbel toe op : http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/
Mm ik ook maar TNT kan niet zien wat er in zit en eigenlijk nog nooit gehad dat ze iets niet geleverd hebben optijdquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik vertrouw Bol.com wel, maar TNT niet helemaal. Dus ik ga lekker morgenavond zelf mijn pre-order ophalen.
Mijn grootste probleem:quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mm ik ook maar TNT kan niet zien wat er in zit en eigenlijk nog nooit gehad dat ze iets niet geleverd hebben optijd.
Afaik wel aangezien ze morgen avond/nacht alles versturen dus ga er vanuit dat ze de jouwe menemenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef drumstickNL het volgende:
Wyri heb gisteren wotlk besteld, krijg ik 'm dan donderdag? (Als we er vanuit gaan dat TNT meewerkt)
De mijne ook gelukkig past WOTLK door de brievenbusquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem:
Woensdag: we zijn langs geweest, u was er niet, morgen komen we weer (duh! dan ben ik op mijn werk, net als vandaag)
Donderdag: we zijn langs geweest, u was er niet, morgen ligt het op het postkantoor
Vrijdag: als ik vrij ben is het postkantoor dicht (tegenwoordig gelukkig niet meer, van werk verandert, maar was wel zo lange tijd)
Zaterdag: eindelijk mijn spul ophalen
Als je het echt zeker wilt weten moet je hem gewoon zelf gaan halenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef drumstickNL het volgende:
Als ik 'm niet op tijd leveren word ik erg boos..
Sorry, dat zal December worden.. Er staat momenteel: Levertijd onbekend.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb hem bij Wehkamp besteld, 24,95 als je de verzendkosten meerekent.
Hopen dat ik hem Donderdag dan ook heb...
Weet niet hoe betrouwbaar Wehkamp is wat dat betreft. Weet wel dat bol.com eigenlijk nog maar 1 keer niet direct kon leveren en dat lieten ze ook gelijk weten met een projectie wanneer het wel beschikbaar zou zijn. Daarnaast zeker 30 bestellingen gingen perfect bij hun. Ook dingen die je kon reserveren lag het de dag van de release thuis op de matquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef drumstickNL het volgende:
Wehkamp is wel goedkoop (24 euro) maar absoluut niet te vertrouwen. Je moet niet raar opkijken als je bestelling 3 weken telaat aankomt.
Hoe kwam je aan het goud?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb eindelijk mn lvl 30 mount te pakken op Azuremyst server
Zooi verkopen aan vendors en de betere dingen op de AH zetten (wel voor weinig geld, maar blauwe items gaan al redelijk, rond de 3 a 4 euro)quote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:11 schreef OFfSprngr het volgende:
SK gaming en Nihilum gaan mergen.
Dat is echt helemaal niks kan ik je zeggen. Ik persoonlijk heb zo'n schijthekel aan black morass gekregen dat ik het nooit weer doe.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:04 schreef Platina het volgende:
bah bah, net black morass gedaan en die klojo's zeggen niet fftjes dat ik aan het begin de quest kan inleveren om de followup voor de boss te doen. Dan verlies ik ook nog de roll op hourglass of the unveiler van een of andere huntard en bij de laatste boss raak ik d/c en mis ik de loot ook omdat ze zogenaamd niet gemerkt hadden dat ik d/c was. kankerspel is het af en toe ook
Die zou wel mooi staan op mijn kamer..quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:58 schreef Tokus het volgende:
overigens, voor de echte liefhebbers, het zwaard van de Lich King:
http://www.epicweapons.com/products/frostmourne/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frostmourne replica is second to none in detailed craftsmanship and technology.
47" Overall Length with 28" Stainless Steel Blade
Genuine Leather Wrapped Grip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |