Caliquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof even om de hoek gluren doet
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof even om de hoek gluren doet
Kan ook wel, ik ging vorig jaar een half jaar lang met de trein naar school maar daar ben ik mee gestopt dus zou het eigenlijk ook niet precies meer weten allemaal.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:40 schreef Californium het volgende:
tiel arnhem? Echt? volgens mij is die altijd te laat of heeft hij een wisselstoringik moet van arnhem naar Didam (arnhem - doetinchem/ winterswijk)
groot gedeelte loopt hier niet eens (meer) stagequote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Veel KSC hier
![]()
Ik begeleid stagiairs telt dat ook?![]()
Zonde *knuffelt*quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef nicomart het volgende:
met het huis gaan we er niet uitkomen
Ze willen echt niet meer lager. Misschien kan ik met wat hulp van mijn ouders nog tot 130 komen, maar dat wordt ook moeilijk volgens de makelaar. Maar ik denk eigenlijk dat het niet gaat lukken.. Moeten we weer verder zoeken.
In Oostenrijk? Wat voor stagiairs begeleid je dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Veel KSC hier
![]()
Ik begeleid stagiairs telt dat ook?![]()
ja, maar er staan er zo weinig in mijn prijsklasse in de wijk die ik wilquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Zonde *knuffelt*
Maar een ander huis kan misschien wel leuker, beter en mooier zijn. Je weet het maar nooit
Nou kijk als je gaat klussen vermeerder je wel de waarde en beur je uiteindelijk meer geld.. maar dat moet je wel willen natuurlijk. Daarnaast kun je heel misschien ook in een andere wijk gaan kijken als het echt niet lukt.. of deze wijk moet heel erg veel voordelen hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, maar er staan er zo weinig in mijn prijsklasse in de wijk die ik wil
Er zijn nog wel andere, maar die vragen nog wat te klussen. En verder 2 kamer appartementjes, maar daar zou ik dan een naar moeten kijken of ik dat wel wil.
Ja, klussen kan op zich wel, maar liever niet natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou kijk als je gaat klussen vermeerder je wel de waarde en beur je uiteindelijk meer geld.. maar dat moet je wel willen natuurlijk. Daarnaast kun je heel misschien ook in een andere wijk gaan kijken als het echt niet lukt.. of deze wijk moet heel erg veel voordelen hebben natuurlijk.
Wens je in elk geval veel succes
Je moet wat doen om rijker te wordenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, klussen kan op zich wel, maar liever niet natuurlijk
En deze wijk is gewoon ideaal qua openbaar vervoer naar mijn werk, vrienden in de buurt en ook de buurt zelf is gewoon niet verkeerd.
Maar goed, natuurlijk kijk ik wel verder, maar ik ga er weer eens rustig over nadenken.
Die minor is in de avonduren (deeltijd). Ik heb er vorig jaar eentje niet afgerond en om geen studievertraging op te lopen haal ik er eentje in bij deeltijd. 3 periodes 1 of 2 avonden naar school.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
Is die minor in de avonduren of is dat voor overdag
Alles op hotelgebied, dus management, F&B e.d.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In Oostenrijk? Wat voor stagiairs begeleid je dan?
Nog niets?quote:
best druk.. in je eentjequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die minor is in de avonduren (deeltijd). Ik heb er vorig jaar eentje niet afgerond en om geen studievertraging op te lopen haal ik er eentje in bij deeltijd. 3 periodes 1 of 2 avonden naar school.
Laatste les eindigt om 22:15, maar omdat ik mijn trein om x:20 en x:50 rijdt, heb ik dus pas laat de trein en doe ik er ruim een uur over om thuis te komen. Maar ja, wellicht ga ik dan wat eerder weg en ik heb ze al beloofd dat ik vast niet alle lessen volg (ik doe deze periode 2 minors en een project uit het tweede jaar en in de laatste 2 periodes ben ik ook 40 uur per week aan het afstuderen).
Alles bij elkaar zo'n 2.5 week.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kutsituatie zegHoe lang wacht je nou inmiddels al?
Damnquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alles bij elkaar zo'n 2.5 week.
Op het bezorgen wacht ik nu al sinds donderdag....
Ik hoop dat ze allemaal heel snel, heel langzaam doodgaan.quote:
Ik snap er geen reet van OAquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:54 schreef OA het volgende:
Ik heb ineens geen draadloos internet meer...![]()
Gisteravond laptop uitgezet, net weer aangezet... geen verbinding.
Wel verbinding, zoals blijkt, bij de pc, die niet draadloos is...
Als je het redt voor half 9 zou dat briljant zijn.quote:
Dat red ik bestquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je het redt voor half 9 zou dat briljant zijn.
Ik ben echt in staat om de boel daar kort en klein te meppen.
Ik dus ook nietquote:
Probeer het niet te begrijpen OA.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Gisteravond had ik gewoon internet, draadloos op laptop. Er is nu nog wel verbinding met de router, maar op een of andere wijze niet met internet.
De pc is gewoon met een kabel naar de router verbonden en daar zijn dus geen problemen.
Echt, het is dat het tegen m'n principes ingaat, maar ik kan die mensen daar zo onderhand wel een keer wat aandoen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat red ik best. De knuppel ligt standaard in de wagen
.
Simpel, even je router aan en uit zettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef OA het volgende:
Gisteravond had ik gewoon internet, draadloos op laptop. Er is nu nog wel verbinding met de router, maar op een of andere wijze niet met internet.
Ja, fuck. Ik ga toch geen kapitaal een een klapjosti uitgeven?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Probeer het niet te begrijpen OA.
Ze betalen mensen om dat soort dingen te komen regelen.
Maar je pakket is wel weer terecht?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt, het is dat het tegen m'n principes ingaat, maar ik kan die mensen daar zo onderhand wel een keer wat aandoen.
Was het maar zo simpel. Al geprobeerd nl...quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Simpel, even je router aan en uit zetten.
En je wifi op je laptop aan en uit gezet? Nieuw IP aangevraagd?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef OA het volgende:
Was het maar zo simpel. Al geprobeerd nl...
Ja, maar ze zijn nou weer te apatisch om het gewoon fatsoenlijk af te leveren..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar je pakket is wel weer terecht?
Schijnt een klus te zijn waar je rocketscience voor gestuurd moet hebben ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Californium het volgende:
avond.....Nog steeds geen pakket.....
stelletjes idioten....? kunnen ze niet eens een pakketje fatsoenlijk afleveren
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Houniet het volgende:
Ah vandaar.
Kerk me Batt zijn bijna leeg.
Modem ff releasen en renewen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. Al geprobeerd nl...
Weet ik dat, ik doe het altijd fijn op mn routerquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dmw rechtermuisknop -> herstellen?
of cmd -> ipconfig/release -> ipconfig/renew?
ne, met een pinnetje kloten op het modem zelfquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dmw rechtermuisknop -> herstellen?
of cmd -> ipconfig/release -> ipconfig/renew?
dat kan ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik doe het altijd fijn op mn router
Ja, ik doe het ook op afstandquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat kan ook
Kan ook gewoon op afstand, voor de luie mensen onder ons
Yepsquote:
Sterktequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook.
Ik ga er vandoor.
Heb er genoeg van
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef Houniet het volgende:
Cali, wanneer ben je weer hier?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:18 schreef eer-ik het volgende:
Idd cali, ik wil op date.
Gecondoleerd..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef jslavenburg het volgende:
Avond
Gister dus crematie van mijn vriendin haar oma gehad, was wel mooi
beterschap en gecondoleerd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef jslavenburg het volgende:
Avond
Gister dus crematie van mijn vriendin haar oma gehad, was wel mooi
Vandaag thuis gebleven omdat ik mij niet lekker voelde, en heb nu nog steeds hoofdpijn
wat eer-ik zegtquote:
Dus morgen koken jullie allbei en hoeven niet af te wassen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
vervolg op kookdrama
Ik vandaag net iets eerder thuis als mijn huisgenoot...zij ging lopen is bussen
Ik witlof aangezet en laten koken.... naar mijn kamer gelopen...Ik kom terug...zij zet oven aan...doe witlof in oven... Ik denk...O nou ze doet wat! ze doet water in de pan voor de mashed potato en gaat zitten... Nou ik doe de witlof in de oven en zet mijn 'vlees' aannou de kaas hoeft alleen maar te smelten...maar niets van haar kant... Nou dan doe ik het zelf
dus zet melk op vuur...laten koken... maak aardappelpuree... en nog steeds zit ze daar
ik genoeg van...ik schep op, ga eten... Ben klaar: spoel mijn bord af e.d. en zeg: degene die kookt hoeft niet af te wassen....en heb er genoeg van om voor je te koken...dus morgen kook ik voor mezelf
Op allebei de dingen was het: Oke...
Nou prima....Scheelt weer...kan ik lekker rustig eten en eten maken
ze zegt ook niets van waarom of iets dergelijks...dus waarschijnlijk heeft ze met d'r moeder gepraat ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dus morgen koken jullie allbei en hoeven niet af te wassen?
Maar wat een figuur joh. Ok die reactie.. Lijkt wel of ze er echt helemaal niets van snapt
tja.. het is maar net welke reactie je als volwassen moet beschouwen, maar dat passieve wordt je wel een keer zat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
ze zegt ook niets van waarom of iets dergelijks...dus waarschijnlijk heeft ze met d'r moeder gepraat ofzoen die heeft vast gezegd dat zij zich maar 'volwassen' moet gedragen en maar niets moet zeggen....
Mens.... Het was al wat geweest als ze 1 keer de oven had losgetrokken van: goh hoever is de kaas op de witlof...Zodat lijkt dat het d'r iig een klein beetje interesseerd
Probeer het! toon initiatief!! tis misschien niet de meest volwassen reactie van mij...Maar erger me dood!
precies!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. het is maar net welke reactie je als volwassen moet beschouwen, maar dat passieve wordt je wel een keer zat.
Die regel hadden wij ook.... Tot het spaghetti incidentquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
vervolg op kookdrama
Ik vandaag net iets eerder thuis als mijn huisgenoot...zij ging lopen is bussen
Ik witlof aangezet en laten koken.... naar mijn kamer gelopen...Ik kom terug...zij zet oven aan...doe witlof in oven... Ik denk...O nou ze doet wat! ze doet water in de pan voor de mashed potato en gaat zitten... Nou ik doe de witlof in de oven en zet mijn 'vlees' aannou de kaas hoeft alleen maar te smelten...maar niets van haar kant... Nou dan doe ik het zelf
dus zet melk op vuur...laten koken... maak aardappelpuree... en nog steeds zit ze daar
ik genoeg van...ik schep op, ga eten... Ben klaar: spoel mijn bord af e.d. en zeg: degene die kookt hoeft niet af te wassen....en heb er genoeg van om voor je te koken...dus morgen kook ik voor mezelf
Op allebei de dingen was het: Oke...
Nou prima....Scheelt weer...kan ik lekker rustig eten en eten maken
Met mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
24 dec tot 4 jan en daarna ergens in febr waarschijnlijk
het spagetti incidentquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die regel hadden wij ook.... Tot het spaghetti incident
afhankelijk wanneer jou verjaardag isquote:
3 feb. En bij deze ben je uitgenodigdquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
afhankelijk wanneer jou verjaardag isheb zelf geeeeeeeen flauw idee wanneer eigenlijk
Klinkt boeiend, vertel meerquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die regel hadden wij ook.... Tot het spaghetti incident
neeeee!!! verzet je verjaardan naar later in de maandquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 feb. En bij deze ben je uitgenodigd
je hoeft natuurlijk niet bij de verjaardag las mijn familie er is te komen. We kunnen het ook later doen. Ik ben heel flexibelquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
neeeee!!! verzet je verjaardan naar later in de maandmoet het literatuurveslag de 31 ste inleveren ....reken maar dat er minimaal 1 week overheen gaat en dat het daarna pas wordt
verder heel liefzou graag willen komen
Iets te veel spaghetti gemaakt... dat de halve keuken onder zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Vandaag de kickoff gehad en het is wel te doen denk ik. 2 periodes met colleges dus, deze periode 13, de volgende periode wat minder (+/- 10 denk ik). En de laatste periode alleen het project (een rechtzaak, inclusief zitting met 2 docenten als rechter). Dat project mag ik met een oud klasgenote doen die dan ook in Alkmaar aan het afstuderen is, dus dat moet wel lukken om dan een aantal keer even bij elkaar te komen om eraan te werken.quote:
coolquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk niet bij de verjaardag las mijn familie er is te komen. We kunnen het ook later doen. Ik ben heel flexibel
lekkerquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iets te veel spaghetti gemaakt... dat de halve keuken onder zat
quote:
ik vind het primaquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dan spreken we in de loop van volgend jaar wel een keer een locatie en datum en tijd enzo af![]()
Hell no, dat ik het alleen zou gaan doen..quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:28 schreef jslavenburg het volgende:
Nog een paar weken en dan wordt ik al weer 21
2 December namelijk
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hell no, dat ik het alleen zou gaan doen..
Ik weet een leuk cadeautje. Een cursus Nederlandsquote:
Dyslexie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef HostiMeister het volgende:
Dat heeft natuurlijk weer geen ruk met dislectie te maken
dat weet ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:41 schreef HostiMeister het volgende:
Dat heeft natuurlijk weer geen ruk met dislectie te maken
* eensquote:
Die gekken daar zeggen ook "ik gaat"quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef PieterBas het volgende:
Maar in Regio Rijnmond krijgt als een -t extra...
Gozert...
Wordttquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef PieterBas het volgende:
Maar in Regio Rijnmond krijgt als een -t extra...
Gozert...
neequote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef jslavenburg het volgende:
Was gewoon een typo, zit snel te schrijven, heb ik normaal geen last van
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef jslavenburg het volgende:
Was gewoon een typo, zit snel te schrijven, heb ik normaal geen last van
Yep..quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep..
Dan is het vervoegen een Zweeds werkwoord toch makkelijk.. dat is namelijk..
Ik word
hij/zij word
wij word
Toe maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
mooi
ik moet lezen
vandaag maar lieft 4 pagina's gelezenen super veel werk verzet
Nicequote:
Dacht eerst aan een CLR.. maar toch wist ik dat het dezelfde bak is van NFS Most Wanted... en dat was een GTRquote:
wifi kan ik proberen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
En je wifi op je laptop aan en uit gezet? Nieuw IP aangevraagd?
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 08:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Zwaait er niemand terug naar mij?
Nee werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 07:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogen stagiairs allemaal uitslapen vandaag ofzo
Nicoooo!!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hey Puala!!!
Hoe ging je sollicitatie bij de leerlingraad?
Pimpshitquote:Op woensdag 12 november 2008 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nicoooo!!![]()
Mijn sollicitatiebrief was al zo goed dat ik binnen 3 minuten al wist dat ik aangenomen wasToen nog voor de show 4 minuten gepraat en klaar was het gesprek
makkie joh..:Dquote:Op woensdag 12 november 2008 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nicoooo!!![]()
Mijn sollicitatiebrief was al zo goed dat ik binnen 3 minuten al wist dat ik aangenomen wasToen nog voor de show 4 minuten gepraat en klaar was het gesprek
Die ga ik natuurlijk eens goed baggerenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:41 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen allen
Heb onderweg besloten dat ik een KLB topic wil openen dus dat ga ik even doen
Ik heb boos opgebeld idd, zou eind van de dag bezorgd worden.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Ik neem aan dat je ze zo eerst weer gaat bellen? Hou ons op de hoogte!
quote:
Juist, aanpakken die lui!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb boos opgebeld idd, zou eind van de dag bezorgd worden.
Half uur later had ik 'm in mn handen
quote:
Ik zou zeggen: "Kosten nog moeite zijn gespaard!"quote:Op woensdag 12 november 2008 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb boos opgebeld idd, zou eind van de dag bezorgd worden.
Half uur later had ik 'm in mn handen
Nou, valt allemaal nog niet zo erg tegen dan.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:54 schreef Puala het volgende:
Gisteren de verzekeringsman geweest. Valt toch nog niet helemaal tegen.
20 euro voor mijn schoenen, nieuwprijs voor mijn broek, helm enkel maar het vizier (de eikel).
en voor mijn scooter zelf eigenlijk alle kappen behalve mijn onderspoiler en achterkap..
Komt toch neer op een mooie 700 euro
Nou als je inzet op 1000 euro en je komt uiteindelijk op 700 uit is het toch uiteindelijk niet helemaal wat je had verwachtquote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou, valt allemaal nog niet zo erg tegen dan.
Ok, 300 euro is nog wel veel op zo'n bedrag. De rest gewoon opzij zetten voor die camera, anders gaat het vast ook weer opquote:Op woensdag 12 november 2008 10:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou als je inzet op 1000 euro en je komt uiteindelijk op 700 uit is het toch uiteindelijk niet helemaal wat je had verwacht![]()
Maar boeiend, waarschijnlijk is het met overspuiten klaar dus steek ik best veel gewoon in eigen zak. Maybe komt toch die hele mooie camera er nog eens een keertje
Ik koop een 2e handse heb ik al besloten, want ik wil een spiegelreflex proberen.. maar weet nog niet zeker of ik er wel mee om kan gaanquote:Op woensdag 12 november 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ok, 300 euro is nog wel veel op zo'n bedrag. De rest gewoon opzij zetten voor die camera, anders gaat het vast ook weer op
Ik heb er weinig verstand van helaas..quote:Op woensdag 12 november 2008 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik koop een 2e handse heb ik al besloten, want ik wil een spiegelreflex proberen.. maar weet nog niet zeker of ik er wel mee om kan gaan. Dus een 400-500 euro hoop ik wel mee klaar te zijn. Weet niet of iemand er hier verstand van heeft?
En ach, ik zie wel wat er uiteindelijk op mijn rekening staat. Moet 1 stikker kopen en 2 kappen laten overspuiten denk ik..
zou me werkelijk een worst wezen...misschien dat ze er nog wat van leertquote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Niet te mals topic, Cali. Zat ze zelf trouwens ook niet op fok? Of alleen de FP?
Jammerquote:Op woensdag 12 november 2008 10:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van helaas..
wil je stiekem dat ze het leest oid?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:25 schreef Californium het volgende:
[..]
zou me werkelijk een worst wezen...misschien dat ze er nog wat van leertEn ze kijkt af en toen in klb
Misschien leert ze er van?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
wil je stiekem dat ze het leest oid?
volgens mij komt ze er 1 keer in de 2 weken ofzoquote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Puala het volgende:
[..]
wil je stiekem dat ze het leest oid?
Ja snap ik, is wel te goor voor woorden ookquote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij komt ze er 1 keer in de 2 weken ofzomaar als ze het leest zou dat niet erg zijn ofzo
quote:
Gelukkig ben ik geen stagiairquote:Op woensdag 12 november 2008 10:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed zo, een stagiair moet altijd goed benut worden
quote:
Neequote:Op woensdag 12 november 2008 11:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En toch werken
Kun je daar geen stagiair voor nemen?
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
NeeDe stagiair bleek zeer competent voor hetgeen ze voor studeert, en dat is niet wat ik moet doen
Die was toch al lang binnen?!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef MPG het volgende:
Eindelijk je mac eer.
Hoe zat het nou met die ipod dinges?
ik lees hier niet terugquote:
quote:
Ik heb alles binnenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef MPG het volgende:
Eindelijk je mac eer.
Hoe zat het nou met die ipod dinges?
Keurig netjesquote:Op woensdag 12 november 2008 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb alles binnen
Per ongeluk op werk even met dat ding zitten spelen, wat een brute machine
Ik ben echt gewend om te wachten tot m'n programma's geladen zijn, dat is nu echt niet meer aan de orde
DDR3 geheugen
quote:
Ja, geen zin in.. presentatie houden.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
spannendMag je fijn vertellen wat je allemaal doet op stage?
Doe hier eens oefenen dan
Dat moest ik 8 oktober ook al doenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:31 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, geen zin in.. presentatie houden.![]()
En nee, ga niet oefenen hier..
Ja ik ook, bij stagebezoek van mijn docentbegleider moest ik ook presenteren. Neem nu dezelfde presentatie, met een beetje andere opzet..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moest ik 8 oktober ook al doen
Ik hoefde gelukkig niet bij dat stage bezoek te presenteren, hell no dat ik dat gedaan had.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja ik ook, bij stagebezoek van mijn docentbegleider moest ik ook presenteren. Neem nu dezelfde presentatie, met een beetje andere opzet..![]()
Wel fijn, terugkomdag.. ietsjes eerder weekend.
Hoe was de presentatie bij jou gegaan?![]()
Ik ben toe aan vanavond, dat is nog iets dichterbij gelukkigquote:Op woensdag 12 november 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
ik ben ook wel weer toe aan weekend
en dan? of gewoon omdat je dan vrij bent?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben toe aan vanavond, dat is nog iets dichterbij gelukkig
Nou ja die kerel hoef ik dan wel weer niet te zien, want die is zo ontiegelijk lelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 14:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dan? of gewoon omdat je dan vrij bent?
of ging naar je Hans Kraai junior kijken?
hehehe.. Maar zou leuk zijn als je vrij was natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja die kerel hoef ik dan wel weer niet te zien, want die is zo ontiegelijk lelijkMaar ik ga wel naar zijn elftal kijken ja
![]()
En ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk ook vrij, maar dat is weer niet zeker.. want ze zitten hier met een lastige klant waar ik mee moet helpen
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 12 november 2008 14:57 schreef Puala het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)ood-in-Dodewaard.ece
![]()
![]()
Dat is bij mij aan het einde van de straat eigenlijk.
Nou vrij ben ik dus nietquote:Op woensdag 12 november 2008 15:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehehe.. Maar zou leuk zijn als je vrij was natuurlijk
[..]
Klinkt gezellig
Welkom bij de club. Ik denk dat het komt omdat het al donker is..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
zonde.. dagje vrij had toch wel lekker geweest.
Ik baal trouwens een beetje. Heb het gevoel alsof het al na 5en is..
Nou dat zat ik net tegen mezelf te zeggen...quote:Op woensdag 12 november 2008 16:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Welkom bij de club. Ik denk dat het komt omdat het al donker is..
Ik kan gewoon gedachten lezenquote:Op woensdag 12 november 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou dat zat ik net tegen mezelf te zeggen...
Tja.. je moet toch wat...quote:
Een kwartet posten als niemand er is. Doe het dan als er wat meer mensen hier zijn, dan is het nog een "uitdaging"quote:
Goede constatering.quote:
MPGquote:
cool!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG
Ik vind mijn mutsjes lief
Dat krijg je er van met Sno in de spits...quote:
Wacht maar tot morgen.. als Hardenberg wintquote:
idd.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wacht maar tot morgen.. als Hardenberg wint
Je kan wel coach worden..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.
Maar de wedstrijd van zondag is belangrijker dan de beker.Hopelijk is Vermaelen dan weer helemaal fit
Als je dat roze pluimpje er nou goed op had gezetquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
issie niet lief.....dat roze pluimpje![]()
Tofquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je dat roze pluimpje er nou goed op had gezet
Ik stelde me heel even iets anders voor toen je het over je mutsje had
sweeeeeeetquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
2 mutsjesquote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
je krijgt ze nu bij zo'n flesje innocent
ze zijn lief
heb er 2
Melk is goed vooe elkquote:Op woensdag 12 november 2008 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
jah
geen zin: moet melk halen maar buiten is het koud
ik weetquote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
2 mutsjes
[..]
Melk is goed vooe elk![]()
Je moet er alleen wat voor over hebben
daarom speel ik ook altijd fifaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan wel coach worden..
Als de competitie verspeeld is.. we spelen altijd nog .... en daar doen we nog meer voor de prijzen
Als de beker verspeeld is.. we focussen nu op de wedstrijd/competities van .... en dat is toch waar de meeste eer valt te halen.
Tja, herkenbaar.. Supermarkt tot 22:00 openquote:Op woensdag 12 november 2008 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
jah
geen zin: moet melk halen maar buiten is het koud
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, herkenbaar.. Supermarkt tot 22:00 open
Koud, sneeuw en spekglad... en niemand mijn grappen (behalve een Duitse) over een rondje 30 blank snapte..
Ik ook.. Nu eens voor de gein Allsvenskanquote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom speel ik ook altijd fifa![]()
30 blank, daar red je het niet eens mee bij de vrouwenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, herkenbaar.. Supermarkt tot 22:00 open
Koud, sneeuw en spekglad... en niemand mijn grappen (behalve een Duitse) over een rondje 30 blank snapte..
Ze keek ook wel eens schaatsenquote:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C944EFBEE11213.htmlquote:In de intercity van Schiphol naar Groningen is gisteravond een dronken machinist aangehouden. De NS heeft hem op staande voet ontslagen. De machinist was gestopt bij 't Harde, omdat hij dacht dat hij iets had aangereden. De spoorwegpolitie vond niets en besloot tot een controle. De man had 2 promille alcohol in zijn bloed, terwijl 0,5 mag
Nou ja, het ziet er ook niet naar uit dat Appelvlaai zich erg lekker voelt en Kromkamp is ook al uitgevallen. PSV komt dus mogelijk ook niet op volle sterkte naar de wedstrijd.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.
Maar de wedstrijd van zondag is belangrijker dan de beker.Hopelijk is Vermaelen dan weer helemaal fit
Wat een onzin.. Remmen en gasgeven lukt best met een slokkie op. Alsof tie zou moeten sturen in een treinquote:Op woensdag 12 november 2008 21:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C944EFBEE11213.html![]()
ja.. Wat kan er nou mis gaan... We stoppen nu bij station Utrecht.... Correctie.. We zouden stoppen bij Utrecht Centraal.. We rijden verder tot onze eindbestemming Groningen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Remmen en gasgeven lukt best met een slokkie op. Alsof tie zou moeten sturen in een trein
precies.. als je in groningen moet zijn ben je wel lekker snel thuisquote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja.. Wat kan er nou mis gaan... We stoppen nu bij station Utrecht.... Correctie.. We zouden stoppen bij Utrecht Centraal.. We rijden verder tot onze eindbestemming Groningen.
Anders wordt het een lange nachtquote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
precies.. als je in groningen moet zijn ben je wel lekker snel thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |