Caliquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof even om de hoek gluren doet
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof even om de hoek gluren doet
Kan ook wel, ik ging vorig jaar een half jaar lang met de trein naar school maar daar ben ik mee gestopt dus zou het eigenlijk ook niet precies meer weten allemaal.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:40 schreef Californium het volgende:
tiel arnhem? Echt? volgens mij is die altijd te laat of heeft hij een wisselstoringik moet van arnhem naar Didam (arnhem - doetinchem/ winterswijk)
groot gedeelte loopt hier niet eens (meer) stagequote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Veel KSC hier
![]()
Ik begeleid stagiairs telt dat ook?![]()
Zonde *knuffelt*quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef nicomart het volgende:
met het huis gaan we er niet uitkomen
Ze willen echt niet meer lager. Misschien kan ik met wat hulp van mijn ouders nog tot 130 komen, maar dat wordt ook moeilijk volgens de makelaar. Maar ik denk eigenlijk dat het niet gaat lukken.. Moeten we weer verder zoeken.
In Oostenrijk? Wat voor stagiairs begeleid je dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Veel KSC hier
![]()
Ik begeleid stagiairs telt dat ook?![]()
ja, maar er staan er zo weinig in mijn prijsklasse in de wijk die ik wilquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Zonde *knuffelt*
Maar een ander huis kan misschien wel leuker, beter en mooier zijn. Je weet het maar nooit
Nou kijk als je gaat klussen vermeerder je wel de waarde en beur je uiteindelijk meer geld.. maar dat moet je wel willen natuurlijk. Daarnaast kun je heel misschien ook in een andere wijk gaan kijken als het echt niet lukt.. of deze wijk moet heel erg veel voordelen hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, maar er staan er zo weinig in mijn prijsklasse in de wijk die ik wil
Er zijn nog wel andere, maar die vragen nog wat te klussen. En verder 2 kamer appartementjes, maar daar zou ik dan een naar moeten kijken of ik dat wel wil.
Ja, klussen kan op zich wel, maar liever niet natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou kijk als je gaat klussen vermeerder je wel de waarde en beur je uiteindelijk meer geld.. maar dat moet je wel willen natuurlijk. Daarnaast kun je heel misschien ook in een andere wijk gaan kijken als het echt niet lukt.. of deze wijk moet heel erg veel voordelen hebben natuurlijk.
Wens je in elk geval veel succes
Je moet wat doen om rijker te wordenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, klussen kan op zich wel, maar liever niet natuurlijk
En deze wijk is gewoon ideaal qua openbaar vervoer naar mijn werk, vrienden in de buurt en ook de buurt zelf is gewoon niet verkeerd.
Maar goed, natuurlijk kijk ik wel verder, maar ik ga er weer eens rustig over nadenken.
Die minor is in de avonduren (deeltijd). Ik heb er vorig jaar eentje niet afgerond en om geen studievertraging op te lopen haal ik er eentje in bij deeltijd. 3 periodes 1 of 2 avonden naar school.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
Is die minor in de avonduren of is dat voor overdag
Alles op hotelgebied, dus management, F&B e.d.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In Oostenrijk? Wat voor stagiairs begeleid je dan?
Nog niets?quote:
best druk.. in je eentjequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die minor is in de avonduren (deeltijd). Ik heb er vorig jaar eentje niet afgerond en om geen studievertraging op te lopen haal ik er eentje in bij deeltijd. 3 periodes 1 of 2 avonden naar school.
Laatste les eindigt om 22:15, maar omdat ik mijn trein om x:20 en x:50 rijdt, heb ik dus pas laat de trein en doe ik er ruim een uur over om thuis te komen. Maar ja, wellicht ga ik dan wat eerder weg en ik heb ze al beloofd dat ik vast niet alle lessen volg (ik doe deze periode 2 minors en een project uit het tweede jaar en in de laatste 2 periodes ben ik ook 40 uur per week aan het afstuderen).
Alles bij elkaar zo'n 2.5 week.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:22 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kutsituatie zegHoe lang wacht je nou inmiddels al?
Damnquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alles bij elkaar zo'n 2.5 week.
Op het bezorgen wacht ik nu al sinds donderdag....
Ik hoop dat ze allemaal heel snel, heel langzaam doodgaan.quote:
Ik snap er geen reet van OAquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:54 schreef OA het volgende:
Ik heb ineens geen draadloos internet meer...![]()
Gisteravond laptop uitgezet, net weer aangezet... geen verbinding.
Wel verbinding, zoals blijkt, bij de pc, die niet draadloos is...
Als je het redt voor half 9 zou dat briljant zijn.quote:
Dat red ik bestquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je het redt voor half 9 zou dat briljant zijn.
Ik ben echt in staat om de boel daar kort en klein te meppen.
Ik dus ook nietquote:
Probeer het niet te begrijpen OA.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Gisteravond had ik gewoon internet, draadloos op laptop. Er is nu nog wel verbinding met de router, maar op een of andere wijze niet met internet.
De pc is gewoon met een kabel naar de router verbonden en daar zijn dus geen problemen.
Echt, het is dat het tegen m'n principes ingaat, maar ik kan die mensen daar zo onderhand wel een keer wat aandoen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat red ik best. De knuppel ligt standaard in de wagen
.
Simpel, even je router aan en uit zettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef OA het volgende:
Gisteravond had ik gewoon internet, draadloos op laptop. Er is nu nog wel verbinding met de router, maar op een of andere wijze niet met internet.
Ja, fuck. Ik ga toch geen kapitaal een een klapjosti uitgeven?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Probeer het niet te begrijpen OA.
Ze betalen mensen om dat soort dingen te komen regelen.
Maar je pakket is wel weer terecht?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt, het is dat het tegen m'n principes ingaat, maar ik kan die mensen daar zo onderhand wel een keer wat aandoen.
Was het maar zo simpel. Al geprobeerd nl...quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Simpel, even je router aan en uit zetten.
En je wifi op je laptop aan en uit gezet? Nieuw IP aangevraagd?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef OA het volgende:
Was het maar zo simpel. Al geprobeerd nl...
Ja, maar ze zijn nou weer te apatisch om het gewoon fatsoenlijk af te leveren..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar je pakket is wel weer terecht?
Schijnt een klus te zijn waar je rocketscience voor gestuurd moet hebben ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Californium het volgende:
avond.....Nog steeds geen pakket.....
stelletjes idioten....? kunnen ze niet eens een pakketje fatsoenlijk afleveren
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Houniet het volgende:
Ah vandaar.
Kerk me Batt zijn bijna leeg.
Modem ff releasen en renewen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. Al geprobeerd nl...
Weet ik dat, ik doe het altijd fijn op mn routerquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dmw rechtermuisknop -> herstellen?
of cmd -> ipconfig/release -> ipconfig/renew?
ne, met een pinnetje kloten op het modem zelfquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dmw rechtermuisknop -> herstellen?
of cmd -> ipconfig/release -> ipconfig/renew?
dat kan ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik doe het altijd fijn op mn router
Ja, ik doe het ook op afstandquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat kan ook
Kan ook gewoon op afstand, voor de luie mensen onder ons
Yepsquote:
Sterktequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook.
Ik ga er vandoor.
Heb er genoeg van
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef Houniet het volgende:
Cali, wanneer ben je weer hier?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:18 schreef eer-ik het volgende:
Idd cali, ik wil op date.
Gecondoleerd..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef jslavenburg het volgende:
Avond
Gister dus crematie van mijn vriendin haar oma gehad, was wel mooi
beterschap en gecondoleerd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef jslavenburg het volgende:
Avond
Gister dus crematie van mijn vriendin haar oma gehad, was wel mooi
Vandaag thuis gebleven omdat ik mij niet lekker voelde, en heb nu nog steeds hoofdpijn
wat eer-ik zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |