Dan staat 'ie in je AT, wel zo handigquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:21 schreef Jelief het volgende:
waarom oh waarom toch een tvp? klik op index, dan OUD en zekerweten dat het lopende Z&G in de bovenste 20 topics staat. Ik snap ergeen snars van.
Maar dan staat het hele topic vol met tvp's.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan staat 'ie in je AT, wel zo handig.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 07:29 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa en Carmella, ik heb zo veel bewondering voor jullie! Voor de eerste x zwanger zijn vind ik al eng, nieuw, etc, en hoe jullie je daar incl. erge pijnen en veel ziekenhuis doorheen slaan, wow. Ik word er elke keer stil van.![]()
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:29 schreef DJMO het volgende:
ik wilde dus zeggen:
mijn hoofd is net een zeef, ik had nog twee posts gezien waar ik op wilde reageren, met: fijn dat alles goed is, maar weet zo snel niet meer van wie die warennou ja, iig fijn dus dat alles goed is met jullie
Heel goed! Zou vervelend zijn als er een gespannen sfeer blijft hangen doordat vorige consult.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:36 schreef Reinhilde het volgende:
Afgelopen zondag was het consult bij de VK niet heel fijn verlopen, en daar heb ik vandaag wat over gezegd. Dat vind ik echt goed van mezelf, want anders blijf ik me ook maar rot voelen erover. Nu is de lucht geklaard!
![]()
Ik moet nog véél langer dan jij en ik ben er vannacht om het half uur uitgeweest omdat ik moest plassen.. Doodvermoeiend en absoluut een goede reden om over te "zeiken". Ik "zeik" dus graag even met je mee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:56 schreef Estrys het volgende:
Werken valt me erg tegen vandaag, zo moe en last van mn bekken volgens mij. Ben er vannacht ook wel erg vaak uit geweest om te plassen, was al 5 keer geweest en toen ik op de klok keek was het nog geen half drie. ik hoef alleen nog deze en volgende week maar het lijkt nog eeuwen. En voel me ook al een ongelooflijke zeikerd ook (letterlijk?!) zucht, ik zit mezelf gewoon erg in de weg nu.
hmm misschien moet ik me even checken op een blaasontsteking want ik sla af en toe echt krom van de pijn als ze met haar hoofdje beweegtquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:26 schreef Reinhilde het volgende:
Dakota, niet constant. Gelukkig. Maar ik voel wel een constante druk.
Nou, Sara was dus ziek, die heb ik vorige week een keer beroerd van het kdv geplukt. Een paar dagen later was ze helemaal opgeknapt, maar had ze 3 of 4 vlekken in haar gezicht. Het leken wel muggebulten, dus ik heb haar gewoon naar het kdv gebracht. Eenmaal daar bleek dus dat er HVM heerste, de helft van de kindjes was er mee besmet. Via de GGD heeft het kdv dat uitgevogeld.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:22 schreef owlet het volgende:
Fuente, wat rot van die hand,- voet- en mondziekte. Hoe heb je het bij Sara herkend? Ik kwam een paar dagen geleden op het KDV en toen was er net een moeder die vertelde dat het bij haar dochter (groepsgenootje van Ronja) wel heel erg op hand,- voet- en mondziekte leek![]()
Stomtoevallig dat jij er nu over begint want het zit me toch niet lekker dat Ronja zo iets op kan pikken nét zo vlak voor de bevalling. Ze kan natuurlijk altijd wat oppikken maar nu zou het wel erg lullig zijn voor haar als ze in de kraamtijd niet thuis zou kunnen zijn o.i.d.
Niet zo lang. Sara werd vorige week op dinsdag ziek, op donderdag knapte ze helemaal op, op vrijdag kreeg ze vlekjes, dat werden blaasjes en die trekken nu weer weg. Maar sommige kindjes zijn er ook langer ziek van geloof ik, op zich viel het me echt mee! Het is (zeker voor de blaasjes uitbreken) heel besmettelijk, via hoesten/ aanraken enz enz over te dragen.Wij waren anderhalve week terug op de koffie bij een kennis met een tweeling (die gaan niet naar het kdv ofzo) en zij hebben het nu ook, van Sara dus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:45 schreef Dakota het volgende:
Wat vervelend Fuente.. Hoelang houdt zo'n ziekte ongeveer aan? (of is het besmettelijk)
Ja, ik had dat ook erg de laatste weken. Mensen dachten steeds dat het begonnen was als ze toevallig mijn gezicht zagen...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:23 schreef Dakota het volgende:
heeft iedereen (die al ingedaalde en vastliggende ) baby's heeft zulke stekende pijnen daaronder?
Volgens mij heb je na 1 keer antistoffen opgebouwd en krijg je het niet zo nog een keer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:59 schreef Dakota het volgende:
pff klote is dat.. en is het ook zo dat ze elkaar blijven besmetten?
haha ja net bij de kassaquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, ik had dat ook erg de laatste weken. Mensen dachten steeds dat het begonnen was als ze toevallig mijn gezicht zagen...
Weet niet, nooit gevraagd denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef Dakota het volgende:
het lijkt idd zo
en b-M waarom sta je niet in de lijst?
die stekende pijnen verwijt ik toch echt aan r gekopstoot
gevoelige baarmoedermond.. een maand of 2, 3 geleden is er bij mij een uitstrijkje gemaakt omdat ik bloedverlies had gehad, die gyn zei dat het geen pijn zou doen.. ik heb weet niet hoe vaak au gezegdquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Weet niet, nooit gevraagd denk ik.
't Is voor 9 januari.
En ik hoop voor jou dat je dan ook niet zo een gevoelige baarmoedermond hebt tijdens de bevalling.
Manman, dat vond ik het ergste, die pijn als ze ff gingen voelen...
Dus het is in principe gunstiger om een meerurencontract te houden, en dan minder te gaan werken via ouderschapsverlof? Ben het allemaal een beetje aan het uitzoeken, vandaar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:49 schreef Estrys het volgende:
Zo dames, het weekend zit er weer op, nog twee weekjes werken en dan zwaai ik af hier. Gelukkig.
Vrijdag dat gesprek over ouderschapsverlof gehad, zoals ik al had gedacht kreeg ik een weerwoord hierover want ik heb al eerder een gesprek gehad over na het verlof en toen heb ik aangegeven 24 uur te willen gaan werken. Nu zegt mijn baas dat ik daar nu op terugkom want toen zou ik hebben gezegd dat ik een contract van 24 uur wilde. Maar ik kom nergens op terug want ik heb nooit aangegeven HOE ik aan die 24 uur wilde komen. Dus ga ik gewoon netjes drie maanden vooraf ouderschapsverlof aanvragen en kan ie het mooi uitzoeken.
Dat hangt volgens mij van je CAO af of je over die uren ouderschapsverlof geld krijgt of niet. Dat is niet altijd zo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dus het is in principe gunstiger om een meerurencontract te houden, en dan minder te gaan werken via ouderschapsverlof? Ben het allemaal een beetje aan het uitzoeken, vandaar.
ik kan nog editten .. zal ik je erbij zetten???quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Weet niet, nooit gevraagd denk ik.
't Is voor 9 januari.
Dat mag.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan nog editten .. zal ik je erbij zetten???
Ben net wakkerquote:
8x per dag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef juttertje het volgende:
Angel Eyez, wat fijn!!!![]()
![]()
Voor de rest lees ik wel veel verhalen van mensen bij wie het allemaal wat minder mee zit of die pijn hebben: sterkte allemaal!![]()
Hier is het ook niet helemaal super, sinds een week nu aan de insuline voor de zwangerschapsdiabetes. Ze begeleiden me wel goed in het ziekenhuis, maar het is wel vervelend. Grote kans dat de baby eerder komt, en misschien moeten ze me wel inleiden. En dat dieet en 8x per dag spuiten en prikken is natuurlijk ook niet ideaal. en uiteraard maak ik me ook zorgen of alles wel goed is met de kleine.. Morgen voor het eerst naar de gyn in het ziekenhuis, hopelijk kan die me wat geruststellen en ook informeren over wat me te wachten staat.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:19 schreef DJMO het volgende:
....vriendlief moet trainen dus ik heb het rijk alleen met de tv(en dat betekent géén gtst
)
de tv stond gewoontegetrouw wel op rtl4 .. ik was bijna te laat om hem op veronica te zettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef Jose81 het volgende:
[..]
hier stond 'ie weer trouw aan om 20.00 uur...
![]()
Fuente, wat een gedoe, zeg!! Wanneer krijg je de uitslag?
Waarom moet dat er nou weer bij? Het viel me gisteren op dat het er niet meer in stond en je kan er donder op zeggen dat er iemand een keer gaat vragen hoe het zit, dus het leek me handig om het erbij te zetten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef DJMO het volgende:
*zucht* toen was BE me voor met een tekst over de tellertjes in het topic te zetten, die er al vijf topics niet instond waardoor ik niet meer kan editten![]()
Nee, natuurlijk niet, want ik heb de OP al zo vaak aangepast!!!!quote:BE!!! mag bass-miss er dan ook bij ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |