Sinds wanneer is het belangrijk wat de vrouw er van vindt?quote:
Die selecteren zichzelf wel uit op die manier. Evolutie FTW!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:55 schreef Atreidez het volgende:
Dat vind ik niet, maar hij zet er een vraagteken achter, dus kennelijk denken niet alle mannen zo.
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:15 schreef ook_gek het volgende:
je moet respect voor vrouwen hebben. En je mag en kan ze niet zien als lust opject!
c1000? Was dat? Die hier sluiten massaal de deuren, Loosduinen en de Mient zijn nu AH, de Savornin Lohmanplein wordt aldiquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef afivi het volgende:
Leyweg de gekste![]()
Ik ga morgen ook lekker vitamientjes scoren. Bij de C1000 welteverstaan, want ik kan de AH niet meer zien of luchten
Woon er ook om de hoek, DEED er altijd boodschappenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:29 schreef afivi het volgende:
[..]
Ah, jij winkelt bij het Savornin Lohmanplein? Ik ookIk begreep dat er maar drie C1000's overblijven in Den Haag, de rest wordt overgenomen door Albert Heijn, Aldi en Lidl.
Die leeghaalweken bij de C1000's in kwestie vond ik overigens wel tof, tien euro voor een volle tas met voedsel en drank
Houtwijk is inmiddels ook dicht, wordt een Lidlquote:Op woensdag 12 november 2008 17:23 schreef Qrious het volgende:
[..]
c1000? Was dat? Die hier sluiten massaal de deuren, Loosduinen en de Mient zijn nu AH, de Savornin Lohmanplein wordt aldiNou gaan klanten van 5 filialen naar de 2 overgebleven in de omgeving (Waldeck en Houtwijk) en die zijn dan te stervensdruk dat t niet leuk meer is
enige alternatieven zijn lidl, aldi en AH
[..]
Woon er ook om de hoek, DEED er altijd boodschappen![]()
Dat idee, maar dan tot het weer zomer isquote:Op woensdag 12 november 2008 20:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil het liefst de rest van de maand in bed blijven liggen (winter,koud enzovoort) maar ik kan niet.
Je mag ze niet zien als watquote:Op woensdag 12 november 2008 16:15 schreef ook_gek het volgende:
je moet respect voor vrouwen hebben. En je mag en kan ze niet zien als lust opject!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |