Ik zal je wel knock-out slaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Makkelijk toch , gewoon zoals je het schrijft.
Goedenavond trouwens.
Kan er iemand mij een knal met een hamer verkopen zodat ik een keer in mijn leven voor twaallf uur in slaap val?
Ik ben altijd moe rond een uur of acht en tegen elf uur in de avond leef ik helemaal op.
Ik had beter de naam Vampier kunnen kiezen dan Zeemonster.
Klinkt bekend... Helaas zijn de Leyweg en de Annemoonstraat net iets te ver weg om dagelijks boodschappen te doen bij dequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef afivi het volgende:
Ik ga morgen ook lekker vitamientjes scoren. Bij de C1000 welteverstaan, want ik kan de AH niet meer zien of luchten
Nee, dat dan weer niet...quote:Op woensdag 12 november 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:
Met bijbehorende oost-europese chicks?
Jammerquote:
Ik heb liever vrouwen die het gratis doen omdat ze het leuk vinden!quote:
Vrouwen die gratis doen wat ik leuk vind moet ik nog tegenkomenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever vrouwen die het gratis doen omdat ze het leuk vinden!
Dan moet je in een andere vijver gaan vissen!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:49 schreef Elegy het volgende:
Vrouwen die gratis doen wat ik leuk vind moet ik nog tegenkomen
Misschien moet ik eens gaan vissen met een handgranaatquote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je in een andere vijver gaan vissen!
Sambal bij?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:08 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Oeh..
Chinatown represent!
Voorspelbaar zeker, maar hij blijft leuk..quote:Op woensdag 12 november 2008 12:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sambal bij?
+1 voorspelbaar en niet leuk
Kalendel vool thuis? Neggetienfaienneggetag of agtenneggetag?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Voorspelbaar zeker, maar hij blijft leuk..
Lollie vool kind?..
Alle vrouwen zijn hetzelfde!quote:
Ah, jij winkelt bij het Savornin Lohmanplein? Ik ookquote:Op woensdag 12 november 2008 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend... Helaas zijn de Leyweg en de Annemoonstraat net iets te ver weg om dagelijks boodschappen te doen bij deJumbo
dus ik ben ook tot de Albert Heijn veroordeeld. Zeker nu de C1000 bij mij in het winkelcentrum weg is... Nu zijn de schappen nog leger bij de Albert. Eén voordeel, je waant je iedere dag even op vakantie in Oost Europa als je boodschappen gaat doen...
Gezellig!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:29 schreef afivi het volgende:
Ah, jij winkelt bij het Savornin Lohmanplein? Ik ookIk begreep dat er maar drie C1000's overblijven in Den Haag, de rest wordt overgenomen door Albert Heijn, Aldi en Lidl.
Die leeghaalweken bij de C1000's in kwestie vond ik overigens wel tof, tien euro voor een volle tas met voedsel en drank
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:
Maarreh, NP, jij bent toch gewoon harejuku? Of zit ik weer mensen door elkaar te halen
Het zijn allemaal wel achterbakse wezens, dat kloptquote:
*herspiekt*quote:Op woensdag 12 november 2008 14:33 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Wat heb jij slecht in m'n fobo gelurkt dan..
Lijk ik op harejuku?
maar ergo: nee dat ben ik dus niet
Probeer eens een jointjequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Makkelijk toch , gewoon zoals je het schrijft.
Goedenavond trouwens.
Kan er iemand mij een knal met een hamer verkopen zodat ik een keer in mijn leven voor twaallf uur in slaap val?
Ik ben altijd moe rond een uur of acht en tegen elf uur in de avond leef ik helemaal op.
Ik had beter de naam Vampier kunnen kiezen dan Zeemonster.
Sinds wanneer is het belangrijk wat de vrouw er van vindt?quote:
Die selecteren zichzelf wel uit op die manier. Evolutie FTW!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:55 schreef Atreidez het volgende:
Dat vind ik niet, maar hij zet er een vraagteken achter, dus kennelijk denken niet alle mannen zo.
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:15 schreef ook_gek het volgende:
je moet respect voor vrouwen hebben. En je mag en kan ze niet zien als lust opject!
c1000? Was dat? Die hier sluiten massaal de deuren, Loosduinen en de Mient zijn nu AH, de Savornin Lohmanplein wordt aldiquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef afivi het volgende:
Leyweg de gekste![]()
Ik ga morgen ook lekker vitamientjes scoren. Bij de C1000 welteverstaan, want ik kan de AH niet meer zien of luchten
Woon er ook om de hoek, DEED er altijd boodschappenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:29 schreef afivi het volgende:
[..]
Ah, jij winkelt bij het Savornin Lohmanplein? Ik ookIk begreep dat er maar drie C1000's overblijven in Den Haag, de rest wordt overgenomen door Albert Heijn, Aldi en Lidl.
Die leeghaalweken bij de C1000's in kwestie vond ik overigens wel tof, tien euro voor een volle tas met voedsel en drank
Houtwijk is inmiddels ook dicht, wordt een Lidlquote:Op woensdag 12 november 2008 17:23 schreef Qrious het volgende:
[..]
c1000? Was dat? Die hier sluiten massaal de deuren, Loosduinen en de Mient zijn nu AH, de Savornin Lohmanplein wordt aldiNou gaan klanten van 5 filialen naar de 2 overgebleven in de omgeving (Waldeck en Houtwijk) en die zijn dan te stervensdruk dat t niet leuk meer is
enige alternatieven zijn lidl, aldi en AH
[..]
Woon er ook om de hoek, DEED er altijd boodschappen![]()
Dat idee, maar dan tot het weer zomer isquote:Op woensdag 12 november 2008 20:35 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil het liefst de rest van de maand in bed blijven liggen (winter,koud enzovoort) maar ik kan niet.
Je mag ze niet zien als watquote:Op woensdag 12 november 2008 16:15 schreef ook_gek het volgende:
je moet respect voor vrouwen hebben. En je mag en kan ze niet zien als lust opject!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |