Geweldigquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zielig man van die leiding. Leuk idee van jou!
Hoe vond de dame in kwestie jouw idee trouwens?
Ongelooflijk hequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:11 schreef Timmor het volgende:
Creativiteit word weer eens niet gewaardeerd
En terecht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:12 schreef BigKahuna het volgende:
De rector had zojuist m'n ouders gebeld, ze moesten alleen maar lachen![]()
.
Oh nee wat vreselijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Wel geen player-actie maar dat terzijde. Je zal je hele leven gepest worden met het woord romanticusOWNED
Je hebt een week geen school, het meisje in kwestie vond het geweldig en je ouders kunnen ermee lachen.. Wat zit je te klagenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:12 schreef BigKahuna het volgende:
.
Ik voel de lovequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:15 schreef Salvad0R het volgende:
TS is owner.
Niet letten op de haters Kahuna, zij zijn gewoon jaloers op de mate van bullox in jouw balzak.
Iets minder batty-boy is geen overbodige luxequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:15 schreef Salvad0R het volgende:
TS is owner.
Niet letten op de haters Kahuna, zij zijn gewoon jaloers op de mate van bullox in jouw balzak.
Ik maak hier even mijn sig van.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:15 schreef Salvad0R het volgende:
TS is owner.
Had ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:12 schreef BigKahuna het volgende:
.
Dus je wil m'n date wel zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:47 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik vind het een prachtige actie van je BK
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ja dat zei ik je toch![]()
We zitten wel allebei in 6v, het is nog best geloofwaardig![]()
eensch..... ze moeten die concierges op hun flikker geven en niet de TSquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:58 schreef Beelzebufo het volgende:
Beetje triest hoor... Het is een omroepsysteem... en dan krijg je op je flikker omdat je het gebruikt voor het omroepen van een mededeling?
En liegen tegen de conciërges? Ook wel triest... Dat ze het zo noemen dan... Ik neem aan dat het volwassen mannen zijn, ze hebben overlegd, ze zijn er ingetrapt. Moeten ze maar beter opletten. De conciërges op mijn middeblare school (inmiddels alweer 25 jaar geleden) waren volkomen gehard en doorzagen alles. Als zo'n geintje dan tóch lukte, dan lachten ze vrolijk mee.
Ik heb destijds heel wat kwalijkere zaken uitgehaald waar ik op zijn ergst met een middagje vegen voor gestraft ben... (Niet helemaal waar overigens: door een fout in de administratie stond ik niet op de presentielijst voor gym, ben een jaar niet geweest. Moest het inhalen, onder dreigement van uitsluiting van herexamens... Ben met gemiddeld een 8 geslaagd... en heb nog één uur laf wat rondjes gelopen...)
Maar TS: Print dit opic en lever het in als opstel!
Gewoon dit topic uitprinten en inleveren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:42 schreef Kentoet het volgende:
Opstel van 400 woorden..... Zijn er geen FOK!ers die even een opstelletje uit hun mouw kunnen toveren voor TS? En dan iets over congierges die gepwnd worden en dan huilie gaan doen ofzo.
Ik hoopte zoals die slet in jouw UIquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Maar nu de question du jambon:
Hoe reageerde dat sletje
Lezen Koning KLB:quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Maar nu de question du jambon:
Hoe reageerde dat sletje
quote:
Gelieve mij ook gaarne.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:34 schreef McFearless het volgende:
Toffe actie, BK! PM even een pic van dat meisje...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik moest lachen, ga ik nu naar de hel?
Dude...quote:
Nou nou. Lachen, giereren, brullen hoor !quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij mij op school werd er in de pauze altijd muziek afgespeeld via de intercom
Ook is er een keer een leraar geweest die een eend nadeed via de intercom als gevolg van een weddenschap met een andere leraar
Ja inderdaad, op mijn vorige school hadden we ook altijd muziek in de pauzes, leuk was datquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij mij op school werd er in de pauze altijd muziek afgespeeld via de intercom
Ook is er een keer een leraar geweest die een eend nadeed via de intercom als gevolg van een weddenschap met een andere leraar
Ik denk dat het ook niet zo zeer erom gaat dat de actie niet goed was. Waarschijnlijk, als je het de rector rustig zou vragen, moet hij vast toegeven dat het wel een grappige ludieke actie was. Maar je straf zal meer een signaal zijn dat er geen misbruik van dat omroepsysteem gemaakt mag worden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:58 schreef Beelzebufo het volgende:
Beetje triest hoor... Het is een omroepsysteem... en dan krijg je op je flikker omdat je het gebruikt voor het omroepen van een mededeling?
En liegen tegen de conciërges? Ook wel triest... Dat ze het zo noemen dan... Ik neem aan dat het volwassen mannen zijn, ze hebben overlegd, ze zijn er ingetrapt. Moeten ze maar beter opletten. De conciërges op mijn middeblare school (inmiddels alweer 25 jaar geleden) waren volkomen gehard en doorzagen alles. Als zo'n geintje dan tóch lukte, dan lachten ze vrolijk mee.
Ik heb destijds heel wat kwalijkere zaken uitgehaald waar ik op zijn ergst met een middagje vegen voor gestraft ben... (Niet helemaal waar overigens: door een fout in de administratie stond ik niet op de presentielijst voor gym, ben een jaar niet geweest. Moest het inhalen, onder dreigement van uitsluiting van herexamens... Ben met gemiddeld een 8 geslaagd... en heb nog één uur laf wat rondjes gelopen...)
Maar TS: Print dit opic en lever het in als opstel!
Nee niet echtquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nou. Lachen, giereren, brullen hoor !
Ik neem aan dat z'n opstel handgeschreven moet zijn. Toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:57 schreef Jenglejack het volgende:
Goede actie TS !![]()
![]()
Ik geloof dat je met je OP al op iets minder dan de helft zit voor je opstel.
Google zoeken naar 'hand writing fonts'quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:01 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat z'n opstel handgeschreven moet zijn. Toch?
idd zeurquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je hebt een week geen school, het meisje in kwestie vond het geweldig en je ouders kunnen ermee lachen.. Wat zit je te klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stevenmac26.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
goh ik deed een keer een bestelling voor patat enzo door de microfoon en ik mocht een opstel maken van 1000 woorde over hoe het zou zijn om bij de mcdonalds te werken
Je actie was tofquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik maak hier even mijn sig van.
Hahah ja aan dit fragment dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef Maringo het volgende:
Opstel schrijven zoals Andre van Duin dat deed:
Doe je goed, want het antwoord vind je toch niet terug.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:44 schreef mafkees01 het volgende:
Kutpauper de TS. Nieteens vermelden of ze ja heeft gezegd.
Dikke hoax dus. Ga niet 4 pagina's doorlezen voor het antwoord!
Het staat een paar posts onder de OPquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:44 schreef mafkees01 het volgende:
Kutpauper de TS. Nieteens vermelden of ze ja heeft gezegd.
Dikke hoax dus. Ga niet 4 pagina's doorlezen voor het antwoord!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Doe je goed, want het antwoord vind je toch niet terug.
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:30 schreef Boschkabouter het volgende:
Je moet het gemaakte opstel uiteraard wel door de intercom voorlezen.
Zat je op het Jeroen Bosch College?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:20 schreef deepart het volgende:
Whehe leuk gedaan, dame gaat in op je avances?
Bij ons werd er een keer omgeroepen dat iemand zijn moeder was langs geweest en zijn broodtrommeltje had achter gelaten omdat diegene dat vergeten was![]()
Als TS dat doet maken we een standbeeld die we door het raam van het kantoor van de rector kletterenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:30 schreef Boschkabouter het volgende:
Shawshank Redemption aktie 2008quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:30 schreef Boschkabouter het volgende:
Herhaal het?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:08 schreef BigKahuna het volgende:
Wederom een topic van uw favoriete TS!
Volgende maand hebben we op school een gala
omgquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:57 schreef Vlindur het volgende:
Je kan ook deze reacties als opstel gebruiken
Verder vind ik het een goeie actie van je!
Whehehehehehehehehe kankergoeie grap ouwe.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef Jajong het volgende:
Wat lief.
Wel jammer dat die chick - mocht het ooit je girl-girl worden - vreemdgaat met een echte baas omdat je een zacht eitje bent.
Dat bedoel ik niet lullig, het is onvermijdelijk.
Waarom heb je haar nog niet gegeven dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehe kankergoeie grap ouwe.
Ze wil mij al een jaar ongeveer, en hierdoor alleen maar meer.
Je weet dat een bullock een gecastreerde stier is, hè?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik maak hier even mijn sig van.
Om haar te laten verlangen naar mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom heb je haar nog niet gegeven dan?
Pics aub.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Om haar te laten verlangen naar mijOpbouwen naar een climax jwz, als je een echte baas bent tenminste.
Tevens is het niet alleen voor de seks, anders had ik wel bij uitgaan gewoon een willekeurig meisje mee naar huis genomen. Ik word oud, tijd om te settlen jeweet.
Het laten verlangen is herkenbaar, maar, damn, een jaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Om haar te laten verlangen naar mijOpbouwen naar een climax jwz, als je een echte baas bent tenminste.
Tevens is het niet alleen voor de seks, anders had ik wel bij uitgaan gewoon een willekeurig meisje mee naar huis genomen. Ik word oud, tijd om te settlen jeweet.
Dat je het volhoud, een jaar..quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het laten verlangen is herkenbaar, maar, damn, een jaar?
Ik vind één á twee maanden al meer dan genoeg.
Er bestaan nog meer meisjes, voor in de tussentijd, maar nu is mijn tijd gekomenquote:
Damn je bent echt een zacht eitje. Dit is geen bazengedrag, sorry.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:15 schreef Salvad0R het volgende:
TS is owner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wehehehhe.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef Dos37 het volgende:
waarom staat dit in KLB je bent toch tot vrijdag vrij
Stomme actie TS, je sucktquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:37 schreef BigKahuna het volgende:
Al 35 reacties en iedereen is het met de TS eens![]()
![]()
![]()
![]()
EEN UNICUM IN DE GESCHIEDENIS VAN DE KLB-GESCHIEDENIS !!!!!!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Crane gaat het niet leuk vinden dat je een foto van hem post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |