Ik zat meer op een titel te hopen als ´met experimentele vliegtickets bij Típica Reizen´quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:02 schreef Hik het volgende:
Ik dacht toch op z'n minst dat dit topic wel een culinaire titel zou krijgen...
Ontzettend leuk. Heb je zondagavond nog het eerste deel van Long Way Down gezien op de BBC?quote:
Wat was er mis mee?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:11 schreef k_man het volgende:
Dat hangt er heel erg van af waar je in het Midden Oosten bent. Voor een culinaire vakantie moet je niet in Jemen zijn bijv.
Laat maar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef Hik het volgende:
munt
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ontzettend leuk. Heb je zondagavond nog het eerste deel van Long Way Down gezien op de BBC?
Niks. Zo lang je geen bezwaar hebt tegen grote, grijze, glazige brokken schapevlees.quote:
Tnx!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
zit even snel door je foto's te bladen k_man!
wow...!
Als jij alvast even een voorzetje doet, kan het bal beginnen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:02 schreef k_man het volgende:
Hoe lang zou het eigenlijk duren voor DT weer komt zeuren over de afbakening van het 'Midden Oosten'?
Goed plan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Als jij alvast even een voorzetje doet, kan het bal beginnen.
Nee hoor, van die sportcabrio's als een Mercedes SLK zijn ook vaak een goede graadmeter.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
zijn lenzen de enige vorm van compensatie-aantoning dan?
Vreselijk jaloers zit ik hier op kantoor. Wil nog een keer naar een Sumo Basho gaan. Heb je Asashoryu (de grote Yokozuna uit Mongolië) nog gezien en was het echt nodig om zo vroeg op te staan en kaartjes te halen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef Liejannuh het volgende:
Sumo worstelen is trouwens erg tof! Heb de halve middag praktisch vooraan gezeten om foto`s te maken. Totdat iemand kwam zeggen dat dat niet mocht omdat ik geen kaartje had voor de plaatsen helemaal vooraan.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Niks. Zo lang je geen bezwaar hebt tegen grote, grijze, glazige brokken schapevlees.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
... stiekem Fok!kend terwijl ik eigenlijk mn tentamen voor zodadelijk moet gaan leren
A = best, C= gemiddeld, F = onvoldoendequote:Op dinsdag 11 november 2008 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Een F??? Wat is dat voor stumperd geweest? Of is een f in Noorwegen juist wel goed?
Nog twee kilo eraf en hij mag in de lichtgewicht klassequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is het deze knakker. Hij weegt alleen geen 336 kilo maar 252.
Ik heb serieus nog nooit zo veel mannen met borsten gezien op 1 dag.
We kunnen niet allemaal een sixpack hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is het deze knakker. Hij weegt alleen geen 336 kilo maar 252.
Ik heb serieus nog nooit zo veel mannen met borsten gezien op 1 dag.
Ze zijn weer prachtig! Had je trouwens ook ergens een verslagje?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef k_man het volgende:
Om nog even terug te komen op het fotograferen....
Na de foto's van Turkmenistan en Oezbekistan heb ik nu ook de foto's van Kyrgizië online.
[ afbeelding ]
De foto's van Kazachstan volgen eind deze week.
Studenten hebben juist een zee van tijdquote:Op woensdag 12 november 2008 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
grrrr... beetje jaloers zitten maken hier... pas over vier jaar heb ik 't geld en de tijd
Zolang het geen IJslandse kronen zijn dan...quote:Op woensdag 12 november 2008 16:50 schreef Fogel het volgende:
(Dat wil eigenlijk zeggen dat ik de eerste 10 maanden teveel betaald heb, maar toch prettig om nu opeens enkele duizenden kroon extra uitbetaald te krijgen)
die maak ik wel iets teveel jaquote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Studenten hebben juist een zee van tijd
Nee, Noorse.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:21 schreef Hik het volgende:
[..]
Zolang het geen IJslandse kronen zijn dan...
I know. Was (flauw) grapje.quote:
Ah... In een serieuze modus fok! op gaan was geen goed plan van mequote:
Open een topic in KLB ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Geen plaatje.![]()
Geen linkje.![]()
Conclusie: TS kan niet met de OP omgaan
Over land kan toch wel vanuit Dubai ? Een beetje fietsbikkel maakt het zich er niet zo makkelijk vanaf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Fogel het volgende:
Dubai is denk ik net wat dichterbij, maar dan moet je ook een stukje met de waterfiets.
Jawel, maar dat is dan een omweg, en met de omweg is het misschien toch beter om niet daar te starten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Over land kan toch wel vanuit Dubai ? Een beetje fietsbikkel maakt het zich er niet zo makkelijk vanaf.
Nou ja, je hebt in ieder geval flink wat duiten in de pocket aangezien je wel lekker goedkoop naar Dubai bent gevlogen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is dan een omweg, en met de omweg is het misschien toch beter om niet daar te starten.
Zoals beloofd: Kazachstanquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef k_man het volgende:
Na de foto's van Turkmenistan en Oezbekistan heb ik nu ook de foto's van Kyrgizië online.
[ afbeelding ]
Die omweg gaat door een tweetal niet lekkere fietslandenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is dan een omweg, en met de omweg is het misschien toch beter om niet daar te starten.
Teveel zand?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die omweg gaat door een tweetal niet lekkere fietslanden
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef Hik het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die tegenwoordig automatisch zo reageert als vrienden "groot nieuws" roepen...
Dat ziet er wel gaaf uit! Op zo'n zelfde afstand bij de Niagara Falls vloog het water toch aardig hard over de rand heen maar dit is wel apartquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:45 schreef Fogel het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ooit gezwommen in de "Devil's Swimming Pool" bij Victoria Falls?
In september en december is het normaal gesproken veilig om dat te doen.
[ afbeelding ]
bron
no way dat ik dát doequote:Op zaterdag 15 november 2008 12:45 schreef Fogel het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ooit gezwommen in de "Devil's Swimming Pool" bij Victoria Falls?
In september en december is het normaal gesproken veilig om dat te doen.
[ afbeelding ]
bron
Het water staat op precies die plek zowat stil. Wat me het meest verbaasd is niet dat mensen dit nu uitproberen terwijl ze weten dat het niet gevaarlijk is, maar wie er zo gek is geweest om dat 'zwembad' daar te ontdekken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:12 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat ziet er wel gaaf uit! Op zo'n zelfde afstand bij de Niagara Falls vloog het water toch aardig hard over de rand heen maar dit is wel apart
Ok, verkocht!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel grappig:quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef Fogel het volgende:
Het water staat op precies die plek zowat stil. Wat me het meest verbaasd is niet dat mensen dit nu uitproberen terwijl ze weten dat het niet gevaarlijk is, maar wie er zo gek is geweest om dat 'zwembad' daar te ontdekken.
Wat wel opviel bij Niagara Falls, is dat je zo dicht bij het randje kon komen. Dus misschien was het daar ook helemaal niet gevaarlijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:12 schreef Thetallguy het volgende:
Dat ziet er wel gaaf uit! Op zo'n zelfde afstand bij de Niagara Falls vloog het water toch aardig hard over de rand heen maar dit is wel apart
quote:07:55 Oslo SK343 SAS Departed 07:58
08:20 Oslo SK345 SAS Departed 08:28
09:25 Oslo SK347 SAS Departed 09:43
11:25 Oslo SK355 SAS -
1 2 3 4 5 6 7 8 | 06:55 Trondheim SK335 SAS Landet 06:43 07:40 Trondheim SK339 SAS Landet 07:37 08:15 Trondheim SK341 SAS Landet 08:08 08:50 Trondheim SK343 SAS Landet 08:35 09:15 Trondheim SK345 SAS Landet 09:03 10:20 Trondheim SK347 SAS Landet 10:18 10:55 Trondheim SK351 SAS Landet 10:43 |
Klopt ja, Trondheim-Oslo-Kristiansand.quote:Op maandag 17 november 2008 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Vlieg je nou van Trondheim naar Oslo en dan verder? Of begrijp ik het verkeerd?
1 2 3 | 07:40 Kristiansand SK205 SAS Avreist 07:44 09:20 Kristiansand SK211 SAS Avreist 09:29 |
Verse sinaasappelsap?quote:Op maandag 17 november 2008 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik drink geen bier.
Ik drink wel bier, maar ik vlieg vanavond zelf (ik ga er vanuit dat het hier niet gaat sneeuwenquote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef Fogel het volgende:
Wat er te winnen valt? Een biertje, te nuttigen samen met mij op Schiphol, 's middags 26 nov 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |