Ze zijn weer prachtig! Had je trouwens ook ergens een verslagje?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef k_man het volgende:
Om nog even terug te komen op het fotograferen....
Na de foto's van Turkmenistan en Oezbekistan heb ik nu ook de foto's van Kyrgizië online.
[ afbeelding ]
De foto's van Kazachstan volgen eind deze week.

Studenten hebben juist een zee van tijdquote:Op woensdag 12 november 2008 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
grrrr... beetje jaloers zitten maken hier... pas over vier jaar heb ik 't geld en de tijd

(Dat wil eigenlijk zeggen dat ik de eerste 10 maanden teveel betaald heb, maar toch prettig om nu opeens enkele duizenden kroon extra uitbetaald te krijgen)
  (Dat wil eigenlijk zeggen dat ik de eerste 10 maanden teveel betaald heb, maar toch prettig om nu opeens enkele duizenden kroon extra uitbetaald te krijgen)

Zolang het geen IJslandse kronen zijn dan...quote:Op woensdag 12 november 2008 16:50 schreef Fogel het volgende:

die maak ik wel iets teveel jaquote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Studenten hebben juist een zee van tijd

Nee, Noorse.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:21 schreef Hik het volgende:
[..]
Zolang het geen IJslandse kronen zijn dan...

I know. Was (flauw) grapje.quote:

Ah... In een serieuze modus fok! op gaan was geen goed plan van mequote:

Open een topic in KLB ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Geen plaatje.
Geen linkje.
Conclusie: TS kan niet met de OP omgaan

Over land kan toch wel vanuit Dubai ? Een beetje fietsbikkel maakt het zich er niet zo makkelijk vanaf.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Fogel het volgende:
Dubai is denk ik net wat dichterbij, maar dan moet je ook een stukje met de waterfiets.

Jawel, maar dat is dan een omweg, en met de omweg is het misschien toch beter om niet daar te starten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Over land kan toch wel vanuit Dubai ? Een beetje fietsbikkel maakt het zich er niet zo makkelijk vanaf.

Nou ja, je hebt in ieder geval flink wat duiten in de pocket aangezien je wel lekker goedkoop naar Dubai bent gevlogen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is dan een omweg, en met de omweg is het misschien toch beter om niet daar te starten.
 .
 .

Zoals beloofd: Kazachstanquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef k_man het volgende:
Om nog even terug te komen op het fotograferen....
Na de foto's van Turkmenistan en Oezbekistan heb ik nu ook de foto's van Kyrgizië online.
[ afbeelding ]
De foto's van Kazachstan volgen eind deze week.

Die omweg gaat door een tweetal niet lekkere fietslandenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is dan een omweg, en met de omweg is het misschien toch beter om niet daar te starten.

Teveel zand?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die omweg gaat door een tweetal niet lekkere fietslanden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |