Of:quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:34 schreef toma het volgende:
-------------------Vermeer-----------------
vd Wiel---Oleguer---Vermaelen---Vertonghen
-----------Gabri--------Lindgren------------
------------Kennedy / de Jong---------------
Suarez------------Sno---------Emanuelson
zo dan maar? Ben benieuwd wie er op 10 zal spelen.
Stelletje mafketels.quote:
Check ff bij mensen die met een busje gaan. Sommigen hebben nog wel een plek over. Ff lief aankijken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef Noshiba het volgende:
Kijken of ik nog wat vervoer kan regelen naar hamburg
ik ben meer voor een balvaste speler in de spitsen positie. Ik denk niet dat Suarez in de punt kan staan om de bal te gaan halen en het spel te verleggen. Sno kan dat naar mijn mening stukken beter.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of:
-------------------Vermeer-----------------
vd Wiel---Oleguer---Vermaelen---Vertonghen
-----------Gabri--------Lindgren------------
------------------de Jong---------------------
Kennedy--------Suarez--------Emanuelson
Tering, wat een drama was dat.. 10 verliespunten in 5 wedstrijden met tegenstanders als Excelsior en VVVquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoop het ook, weet nog wel dat we vorig jaar in december echt veel punten verloren, kijk maar
zo 30/12 VVV-Venlo Ajax 2-2 Eredivisie
do 27/12 Ajax FC Twente 2-2 Eredivisie
zo 23/12 Excelsior Ajax 2-1 Eredivisie
za 8/12 Willem II Ajax 2-3 Eredivisie
zo 2/12 Ajax NAC Breda 1-3 Eredivisie
Enige pluspuntje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tering, wat een drama was dat.. 10 verliespunten in 5 wedstrijden met tegenstanders als Excelsior en VVV.
Zo min mogelijk aan de opstelling veranderen, daar ben ik ook voor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zou Vertonghen weer in het centrum laten spelen morgen. Pakte goed uit tegen Sparta, dus tegen Volendam zou dit ook moeten werken.
Debuteren?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Miralem gewoon laten debuteren tegen AZ. Maandag mee laten spelen met Jong Ajax. Dat lijkt me het beste en ook het verstandigste.
Jong Ajax is maandag vrij en Sulejmani heeft z'n debuut allang gemaakt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Miralem gewoon laten debuteren tegen AZ. Maandag mee laten spelen met Jong Ajax. Dat lijkt me het beste en ook het verstandigste.
Doe dan ook ff vertellen wat hij zei.quote:
Hij is nagenoeg fit en gaat op de deur kloppen bij de huidige middenvelders zodat die òf scherper gaan spelen, òf ze zijn hun plaats kwijt aan hem.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe dan ook ff vertellen wat hij zei.
Zitplaatsen waren toch afgeschaft in het uitvak?quote:
Jullie gaan me dragenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zitplaatsen waren toch afgeschaft in het uitvak?
Ik denk het wel, die jongen heeft wel potentiequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Alderweireld ooit een vaste waarde wordt.
quote:
Respect voor zulke mensen die echt naar het stadion gaan, écht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zit je niet toevallig bij die blinden in de buurt? Dat commentaar lijkt me voor een keer wel geinig op 1 oor.
De vorige keer ben ik bij de kant van de Ajax supporters gaan zitten, dat wil ik nu weer doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zit je niet toevallig bij die blinden in de buurt? Dat commentaar lijkt me voor een keer wel geinig op 1 oor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |