11 december, ik zal naar je zwaaien over de zee.quote:Op zondag 23 november 2008 14:04 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wanneer gaat m'n buurman op Ko Chang weer?
quote:Bangkok protesters fire on rivals .
Thai anti-government protesters have opened fire on government supporters during clashes in Bangkok which left at least 10 people injured, officials say.
The incident came after the People's Alliance for Democracy blocked the road to the city's old airport in a renewed attempt to unseat the government.
The PAD said on Sunday it had begun a "final battle" to achieve the goal.
Meer: http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/7747886.stm
Gaat lekker daar.quote:Thai protesters storm Bangkok's main airport.
Flights are canceled as the political crisis worsens and turns violent.
BANGKOK, Thailand - Hundreds of protesters stormed Bangkok's Suvarnabhumi international airport terminal on Tuesday night after scuffling with riot police, a Reuters reporter on the scene said.
Members of the People's Alliance for Democracy (PAD) broke through police lines and began roaming through the sprawling $4 billion terminal as startled tourists looked on.
The airport suspended departing flights as a result.
Meer: http://www.msnbc.msn.com/id/27902801
Ik krijg de mailings van thaivisa.com, maar het was ook gewoon op het journaal hier.quote:
KLM vlucht van gisterenavond naar Bangkok en Taipei werd omgeleid via Kuala Lumpur ipv Bangkok. Ben je lekker mee. Want dat wordt dan toch een klein busreisje van KL naar Hat Yai en dan een bus naar Bangkok. Ik schat dat je die reis, met inbegrip van wachten op aansluitingen niet binnen de 36 uur kunt doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je door dit soort onzin niet naar Thailand kan vliegen?
Valt dit onder de reisverzekering, onder de annuleringsverzekering of wordt het een refund van de airline ?
Ik maak me niet al te veel zorgen want ik kom op 5 december aan....dat is de verjaardag van de Koning en dan laat iedereen het wel uit z'n hoofd om te gaan demonstreren...
Wat is dat nou weer voor flauwekul?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:25 schreef Gaoxing het volgende:
Er doet onder expats al wat langer een theorie de ronde over de werkelijke achtergrond van de hele kwestie, en die is nu ook onder Thai wat meer gemeengoed, en nogal schokkend (nee, ik kan hier niet uit de doeken doen waar dat over gaat, sorry...).
Wat is dit nu weer?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:25 schreef Gaoxing het volgende:
Er doet onder expats al wat langer een theorie de ronde over de werkelijke achtergrond van de hele kwestie, en die is nu ook onder Thai wat meer gemeengoed, en nogal schokkend (nee, ik kan hier niet uit de doeken doen waar dat over gaat, sorry...).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |