neukia E71quote:Op maandag 10 november 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Welke phone..
Btw mensen ik ben aan afsluiten ik spreek jullie morgen wel weer
quote:Op maandag 10 november 2008 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik ga binnenkort met een paar vrienden een nieuwe variant van Wegmisbruikers opnemen.
Alleen dan onder de naam Drankmisbruikers!
Het gaat natuurlijk over de surveillanten die altijd bezopen zijn en mensen voor de meest onzinnige/belachelijke dingen aanhouden. Uiteraard zijn er ook interviews van Koos Spee en André van der Toorn aanwezig die zichzelf compleet belachelijk maken!
Met een beetje mazzel hebben we binnen een maand of twee de eerste aflevering klaar
quote:Op maandag 10 november 2008 17:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jou als ik niets te doen heb op mijn werk![]()
Niet door mij, want ik heb geen zin meerquote:Op maandag 10 november 2008 17:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dit topic waarschijnlijk alweer vol is wanneer jij op je werk komt
Ik word vaste kijker!quote:Op maandag 10 november 2008 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik ga binnenkort met een paar vrienden een nieuwe variant van Wegmisbruikers opnemen.
Alleen dan onder de naam Drankmisbruikers!
Het gaat natuurlijk over de surveillanten die altijd bezopen zijn en mensen voor de meest onzinnige/belachelijke dingen aanhouden. Uiteraard zijn er ook interviews van Koos Spee en André van der Toorn aanwezig die zichzelf compleet belachelijk maken!
Met een beetje mazzel hebben we binnen een maand of twee de eerste aflevering klaar
quote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik word vaste kijker!![]()
![]()
TIP: Die Andre van de Toorn staat altijd op een kratje als hij met Koos Spee staat te ouwehoeren, geweldig natuurlijk als hij met z'n zatte hakken constant van dat ding af dondert
Ohja...tvp enzo
Net de douche gemold in m'n appartementPaupers komen 'm morgen fixen
Geweldig man! "Ken" je nu wel lang genoeg in dit topic en dan zit ik al vaak met pijn in m'n pens van het lachenquote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi he
Maar mooi man, Barra en jij zijn nu al de eerste fans zonder dat de opnames al zijn begonnen
Maar uh, hoe doe je dat nou, heb je die douchekop met 40bar van de muur af gespoten ofzo?
Kijk nou! Ze dronk ranja met een rietje!quote:Op maandag 10 november 2008 18:49 schreef Sophietjuh het volgende:
Hallooo allemaal!! Ik dacht ik kom weer eens even spieken![]()
![]()
Jaja, ik ben weer even aanwezigquote:Op maandag 10 november 2008 19:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk nou! Ze dronk ranja met een rietje!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Jaja, ik ben weer even aanwezigbegon jullie toch wel te missen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |