neukia E71quote:Op maandag 10 november 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Welke phone..
Btw mensen ik ben aan afsluiten ik spreek jullie morgen wel weer
quote:Op maandag 10 november 2008 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik ga binnenkort met een paar vrienden een nieuwe variant van Wegmisbruikers opnemen.
Alleen dan onder de naam Drankmisbruikers!
Het gaat natuurlijk over de surveillanten die altijd bezopen zijn en mensen voor de meest onzinnige/belachelijke dingen aanhouden. Uiteraard zijn er ook interviews van Koos Spee en André van der Toorn aanwezig die zichzelf compleet belachelijk maken!
Met een beetje mazzel hebben we binnen een maand of twee de eerste aflevering klaar
quote:Op maandag 10 november 2008 17:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jou als ik niets te doen heb op mijn werk![]()
Niet door mij, want ik heb geen zin meerquote:Op maandag 10 november 2008 17:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dit topic waarschijnlijk alweer vol is wanneer jij op je werk komt
Ik word vaste kijker!quote:Op maandag 10 november 2008 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik ga binnenkort met een paar vrienden een nieuwe variant van Wegmisbruikers opnemen.
Alleen dan onder de naam Drankmisbruikers!
Het gaat natuurlijk over de surveillanten die altijd bezopen zijn en mensen voor de meest onzinnige/belachelijke dingen aanhouden. Uiteraard zijn er ook interviews van Koos Spee en André van der Toorn aanwezig die zichzelf compleet belachelijk maken!
Met een beetje mazzel hebben we binnen een maand of twee de eerste aflevering klaar
quote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik word vaste kijker!![]()
![]()
TIP: Die Andre van de Toorn staat altijd op een kratje als hij met Koos Spee staat te ouwehoeren, geweldig natuurlijk als hij met z'n zatte hakken constant van dat ding af dondert
Ohja...tvp enzo
Net de douche gemold in m'n appartementPaupers komen 'm morgen fixen
Geweldig man! "Ken" je nu wel lang genoeg in dit topic en dan zit ik al vaak met pijn in m'n pens van het lachenquote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi he
Maar mooi man, Barra en jij zijn nu al de eerste fans zonder dat de opnames al zijn begonnen
Maar uh, hoe doe je dat nou, heb je die douchekop met 40bar van de muur af gespoten ofzo?
Kijk nou! Ze dronk ranja met een rietje!quote:Op maandag 10 november 2008 18:49 schreef Sophietjuh het volgende:
Hallooo allemaal!! Ik dacht ik kom weer eens even spieken![]()
![]()
Jaja, ik ben weer even aanwezigquote:Op maandag 10 november 2008 19:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk nou! Ze dronk ranja met een rietje!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Jaja, ik ben weer even aanwezigbegon jullie toch wel te missen hoor
Jazeker, vandaag training gehad van het werk. Dus kan nog meer de belmiep uitgaan hangenquote:Op maandag 10 november 2008 19:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik schiet helemaal vol
Alles goed daar?
gastquote:Op maandag 10 november 2008 19:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik spuit me helemaal vol
Alles goed daar?
Doe eens niet!quote:
Volgens mij hebben we veel mensen uit callcenters in ons topicquote:Op maandag 10 november 2008 19:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Jazeker, vandaag training gehad van het werk. Dus kan nog meer de belmiep uitgaan hangen
hoe is het daar?
1. Het is geen vrijdagquote:
Dank uquote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe eens niet!
Beterschap meiske![]()
[..]
Veel callcentermedewerkers jaquote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe eens niet!
Beterschap meiske![]()
[..]
Volgens mij hebben we veel mensen uit callcenters in ons topic
Alles goed hier, zit op het moment in Boekarest voor m'n werk. Ik ga nu echt niet klagen
Vista molt geen harde schijven, maar alle versies t/m Home Premium ondersteunen het gebruik van Dynamic Disks niet.quote:Op maandag 10 november 2008 19:03 schreef crazy987 het volgende:
en godverdegodver
kom er net achter dat vista m`n hardeschijven molt
Wel ongelofelijk druk vanaf morgen tot volgende week donderdag, maar verder is het prima toeven hier hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dank uben net voor het eerst uit bed
Vermaak je je een beetje daar sgele?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
1. Het is geen vrijdag
2. Zo lenig ben ik niet kwam ik net achter
Mja...zoals ik hier boven al zei, wordt het vanaf morgen heel vermoeiend vooralquote:Op maandag 10 november 2008 19:08 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Veel callcentermedewerkers ja![]()
En boekarest. Lekker, doe je goed
Ben stiekem wel jaloers
Nou ik ben wel vaker uit bed geweest om de wc pot een lekkere hug te geven en even wat dieperquote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel ongelofelijk druk vanaf morgen tot volgende week donderdag, maar verder is het prima toeven hier hoor
Zit even op m'n collega's te wachten om zo een restaurant in te duiken en waarschijnlijk een kater kweken
Net pas uit bed? Wat mankeer je?
Klapperbaviaanquote:
ik draai ultimatequote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vista molt geen harde schijven, maar alle versies t/m Home Premium ondersteunen het gebruik van Dynamic Disks niet.
Oplossing;
- Upgraden naar Ultimate
- Even terug naar XP, data overzetten naar partities zónder Dynamic Disk functionaliteit en weer Vista installeren.
Kan je die pot niet in je nest leggen dan? Als je 'm alleen maar knuffelt...scheelt je lopenquote:Op maandag 10 november 2008 19:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik ben wel vaker uit bed geweest om de wc pot een lekkere hug te geven en even wat dieper
in de pot te kijken
Godver, ik zal nog eens proberen om intelligent te doenquote:Op maandag 10 november 2008 19:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik draai ultimate
en het zijn gewone data schijven, niks mee geklooit
en zomaar ineens kappen ze
en bij XP, nooit problemen mee
maar ik ben naar een klant, laters
Debbie knuffelt potten en kijkt er diep inquote:Op maandag 10 november 2008 19:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan je die pot niet in je nest leggen dan? Als je 'm alleen maar knuffelt...scheelt je lopen
Godsamme m'n whiskeyquote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Sgele zit natuurlijk weer in Boekarest
Ik vroeg me al af waarom iemand m'n moeder een vliegticket toe had gestuurd
Hoe is het daar?
Dudequote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Debbie knuffelt potten en kijkt er diep in
Sorry hoor, kon het niet laten
Beterschap in ieder geval!
Godverdomme kap er nou eens meequote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Debbie knuffelt potten en kijkt er diep in
Sorry hoor, kon het niet laten
Beterschap in ieder geval!
We houden wel van je hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudehet is gewoon niet grappig
quote:Op maandag 10 november 2008 19:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
We houden wel van je hoorZelfs met kots op je kin
Veel beterschap hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudehet is gewoon niet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |