neukia E71quote:Op maandag 10 november 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Welke phone..
Btw mensen ik ben aan afsluiten ik spreek jullie morgen wel weer
quote:Op maandag 10 november 2008 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik ga binnenkort met een paar vrienden een nieuwe variant van Wegmisbruikers opnemen.
Alleen dan onder de naam Drankmisbruikers!
Het gaat natuurlijk over de surveillanten die altijd bezopen zijn en mensen voor de meest onzinnige/belachelijke dingen aanhouden. Uiteraard zijn er ook interviews van Koos Spee en André van der Toorn aanwezig die zichzelf compleet belachelijk maken!
Met een beetje mazzel hebben we binnen een maand of twee de eerste aflevering klaar
quote:Op maandag 10 november 2008 17:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jou als ik niets te doen heb op mijn werk![]()
Niet door mij, want ik heb geen zin meerquote:Op maandag 10 november 2008 17:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dit topic waarschijnlijk alweer vol is wanneer jij op je werk komt
Ik word vaste kijker!quote:Op maandag 10 november 2008 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, ik ga binnenkort met een paar vrienden een nieuwe variant van Wegmisbruikers opnemen.
Alleen dan onder de naam Drankmisbruikers!
Het gaat natuurlijk over de surveillanten die altijd bezopen zijn en mensen voor de meest onzinnige/belachelijke dingen aanhouden. Uiteraard zijn er ook interviews van Koos Spee en André van der Toorn aanwezig die zichzelf compleet belachelijk maken!
Met een beetje mazzel hebben we binnen een maand of twee de eerste aflevering klaar
quote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik word vaste kijker!![]()
![]()
TIP: Die Andre van de Toorn staat altijd op een kratje als hij met Koos Spee staat te ouwehoeren, geweldig natuurlijk als hij met z'n zatte hakken constant van dat ding af dondert
Ohja...tvp enzo
Net de douche gemold in m'n appartementPaupers komen 'm morgen fixen
Geweldig man! "Ken" je nu wel lang genoeg in dit topic en dan zit ik al vaak met pijn in m'n pens van het lachenquote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi he
Maar mooi man, Barra en jij zijn nu al de eerste fans zonder dat de opnames al zijn begonnen
Maar uh, hoe doe je dat nou, heb je die douchekop met 40bar van de muur af gespoten ofzo?
Kijk nou! Ze dronk ranja met een rietje!quote:Op maandag 10 november 2008 18:49 schreef Sophietjuh het volgende:
Hallooo allemaal!! Ik dacht ik kom weer eens even spieken![]()
![]()
Jaja, ik ben weer even aanwezigquote:Op maandag 10 november 2008 19:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk nou! Ze dronk ranja met een rietje!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Jaja, ik ben weer even aanwezigbegon jullie toch wel te missen hoor
Jazeker, vandaag training gehad van het werk. Dus kan nog meer de belmiep uitgaan hangenquote:Op maandag 10 november 2008 19:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik schiet helemaal vol
Alles goed daar?
gastquote:Op maandag 10 november 2008 19:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik spuit me helemaal vol
Alles goed daar?
Doe eens niet!quote:
Volgens mij hebben we veel mensen uit callcenters in ons topicquote:Op maandag 10 november 2008 19:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Jazeker, vandaag training gehad van het werk. Dus kan nog meer de belmiep uitgaan hangen
hoe is het daar?
1. Het is geen vrijdagquote:
Dank uquote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe eens niet!
Beterschap meiske![]()
[..]
Veel callcentermedewerkers jaquote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe eens niet!
Beterschap meiske![]()
[..]
Volgens mij hebben we veel mensen uit callcenters in ons topic
Alles goed hier, zit op het moment in Boekarest voor m'n werk. Ik ga nu echt niet klagen
Vista molt geen harde schijven, maar alle versies t/m Home Premium ondersteunen het gebruik van Dynamic Disks niet.quote:Op maandag 10 november 2008 19:03 schreef crazy987 het volgende:
en godverdegodver
kom er net achter dat vista m`n hardeschijven molt
Wel ongelofelijk druk vanaf morgen tot volgende week donderdag, maar verder is het prima toeven hier hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dank uben net voor het eerst uit bed
Vermaak je je een beetje daar sgele?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
1. Het is geen vrijdag
2. Zo lenig ben ik niet kwam ik net achter
Mja...zoals ik hier boven al zei, wordt het vanaf morgen heel vermoeiend vooralquote:Op maandag 10 november 2008 19:08 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Veel callcentermedewerkers ja![]()
En boekarest. Lekker, doe je goed
Ben stiekem wel jaloers
Nou ik ben wel vaker uit bed geweest om de wc pot een lekkere hug te geven en even wat dieperquote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel ongelofelijk druk vanaf morgen tot volgende week donderdag, maar verder is het prima toeven hier hoor
Zit even op m'n collega's te wachten om zo een restaurant in te duiken en waarschijnlijk een kater kweken
Net pas uit bed? Wat mankeer je?
Klapperbaviaanquote:
ik draai ultimatequote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vista molt geen harde schijven, maar alle versies t/m Home Premium ondersteunen het gebruik van Dynamic Disks niet.
Oplossing;
- Upgraden naar Ultimate
- Even terug naar XP, data overzetten naar partities zónder Dynamic Disk functionaliteit en weer Vista installeren.
Kan je die pot niet in je nest leggen dan? Als je 'm alleen maar knuffelt...scheelt je lopenquote:Op maandag 10 november 2008 19:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik ben wel vaker uit bed geweest om de wc pot een lekkere hug te geven en even wat dieper
in de pot te kijken
Godver, ik zal nog eens proberen om intelligent te doenquote:Op maandag 10 november 2008 19:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik draai ultimate
en het zijn gewone data schijven, niks mee geklooit
en zomaar ineens kappen ze
en bij XP, nooit problemen mee
maar ik ben naar een klant, laters
Debbie knuffelt potten en kijkt er diep inquote:Op maandag 10 november 2008 19:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan je die pot niet in je nest leggen dan? Als je 'm alleen maar knuffelt...scheelt je lopen
Godsamme m'n whiskeyquote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Sgele zit natuurlijk weer in Boekarest
Ik vroeg me al af waarom iemand m'n moeder een vliegticket toe had gestuurd
Hoe is het daar?
Dudequote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Debbie knuffelt potten en kijkt er diep in
Sorry hoor, kon het niet laten
Beterschap in ieder geval!
Godverdomme kap er nou eens meequote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Debbie knuffelt potten en kijkt er diep in
Sorry hoor, kon het niet laten
Beterschap in ieder geval!
We houden wel van je hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudehet is gewoon niet grappig
quote:Op maandag 10 november 2008 19:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
We houden wel van je hoorZelfs met kots op je kin
Veel beterschap hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sorryquote:
Land van ooit?quote:
quote:
Nee heb m'n grapjas aan dit keerquote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]lolbroek
waarom heeft die aap geen OP gemaakt?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee heb m'n grapjas aan dit keer
Geen idee eigenlijk, ik kwam hier binnenvallen toen het topic al geopend was
Is het zo erg ja?quote:
niet te hard gevallen?quote:Op maandag 10 november 2008 19:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee heb m'n grapjas aan dit keer
Geen idee eigenlijk, ik kwam hier binnenvallen toen het topic al geopend was
Jawel, maar ik kan tegen een stootjequote:
Godsammequote:
En ik maar F5-enquote:
Wat zul jij een flashbacks hebbenquote:Op maandag 10 november 2008 19:31 schreef Sgele het volgende:
De Roemeense top 40 trouwens is vergelijkbaar met die van ons.... 3 maanden geleden
idem ditoquote:
Sorry, i know, ziek zijn is niet leukquote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
M'n nasi-met-kipsaté-maaltijd-van-de-Albert Heijnquote:Op maandag 10 november 2008 19:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
We houden wel van je hoorZelfs met kots op je kin
Aha okeej. En is dat ook aan het uiterlijk te herkennen zoals het syndroom van down?quote:Op maandag 10 november 2008 19:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, i know, ziek zijn is niet leuk![]()
Maar ik kon het gewoon niet laten
Ze noemen het ook wel 'Het syndroom van Sm0keZ'.
Als dat bij je wordt geconstateerd weet je dat je op dwangneurotische wijze heel de dag ongepaste opmerkingen maakt
Dude dat eet ik nietquote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n nasi-met-kipsaté-maaltijd-van-de-Albert Heijn
Nee, zo zien mensen er over het algemeen uit die mijn syndroom niet volledig begrijpen en daar nog vragen over hebbenquote:Op maandag 10 november 2008 19:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aha okeej. En is dat ook aan het uiterlijk te herkennen zoals het syndroom van down?
sterfquote:Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, zo zien mensen er over het algemeen uit die mijn syndroom niet volledig begrijpen en daar nog vragen over hebben
Ja dag, ik heb net veldkaarten voor Metallica tegen kostprijs weten te bemachtigen, no way dat ik ga stervenquote:
Echt waar? Vetquote:Op maandag 10 november 2008 19:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dag, ik heb net veldkaarten voor Metallica tegen kostprijs weten te bemachtigen, no way dat ik ga sterven
Nou heb ik nog veul minder zinquote:Op maandag 10 november 2008 19:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, i know, ziek zijn is niet leuk![]()
Maar ik kon het gewoon niet laten
Ze noemen het ook wel 'Het syndroom van Sm0keZ'.
Als dat bij je wordt geconstateerd weet je dat je op dwangneurotische wijze heel de dag ongepaste opmerkingen maakt
quote:
Mogguh Droxzquote:
Drrrrrrrroooooooxxxxxxxxzzzzzzzzzzquote:
Hey barra dank jequote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey barra dank jeik voel me erg zielug vandaag
maar ja
Had je me nog gemaild?
Waaaat??quote:Op maandag 10 november 2008 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar je mailde niet terug....
dacht al dat je ziek zou zijn ... anders ben je altijd een constante factor in mijn mailbox
jaar die nielsch eens weg hij wil dat ik je met hem deel en ik vind het eng!
Nou ik heb meer last van opvliegerig gedragquote:Op maandag 10 november 2008 19:45 schreef Sophietjuh het volgende:
tralalalallaaaaaaaaaaa pompiedompdiedom....
Is het bij jullie ook zo koud??
Aahhh, dat is zielugquote:Op maandag 10 november 2008 19:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik heb meer last van de overgangwarm/koud/warm/koud etc.
Het lijkt nu net of je het meentquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het lijkt nu net of je het meent
Kon me ff niet inhoudenquote:
Ik moest lachen eigenlijkquote:Op maandag 10 november 2008 19:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het lijkt nu net of je het meent
het is geen edit friday ja
Da's daar niet eens nodig volgens mij.quote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest lachen eigenlijk
Ondertussen zit ik nog steeds op m'n collega's te wachten.
Volgens mij zijn die zich zo aan het verkleden dat ze hier een bruid mee kunnen nemen ofzo
quote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zie je, sophietjuh lijdt ook aan het Syndroom van Sm0keZ
Syndroom van Sm0kezquote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zie je, sophietjuh lijdt ook aan het Syndroom van Sm0keZ
Hahaha, nou word een gezellige boel danquote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest lachen eigenlijk
Ondertussen zit ik nog steeds op m'n collega's te wachten.
Volgens mij zijn die zich zo aan het verkleden dat ze hier een bruid mee kunnen nemen ofzo
Het 'Syndroom van debbie_19" is er niet minder op geworden hoor, ik zie nog steeds een aantalquote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als ik weer beter ben ga ik ook me Syndroom terug halen
Fijne avond en beterschap!quote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef debbie_19 het volgende:
Mensen ik ga er weer vandoormisschien tot morgen hoop ik van harte
Fijne avond!
Je hoort het morgen van mequote:Op maandag 10 november 2008 19:54 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Hahaha, nou word een gezellige boel dan
whahahaquote:Op maandag 10 november 2008 19:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het 'Syndroom van debbie_19" is er niet minder op geworden hoor, ik zie nog steeds een aantal- smilies in jouw posts terugvkomen waarvan zelfs de grootste wiskundigen niet zeker zijn hoe ze dat getal uit moeten spreken
Sigwaardig soms?quote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
whahahaOMG die moet ik eigenlijk ff bewaren
PM maar, weet niet of ik er benquote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hoort het morgen van me![]()
Godver al een kwart fles Jack Daniels leeg
Doe ik!quote:Op maandag 10 november 2008 19:57 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
PM maar, weet niet of ik er benWil natuurlijk wel alle details horen
![]()
*proest*quote:
ben benieuwdquote:Op maandag 10 november 2008 19:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe ik!, ik zal het hier ook wel posten als ik tijd heb
Maar komt goed
![]()
Eh, je zit bij een klant te fokken terwijl je een biertje zit te drinken?quote:Op maandag 10 november 2008 20:04 schreef crazy987 het volgende:
sjo zit nu bij een klant
lekker aan het bier <3
doe je goedquote:Op maandag 10 november 2008 20:04 schreef crazy987 het volgende:
sjo zit nu bij een klant
lekker aan het bier <3
ben jij nog niet weg?quote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef Sgele het volgende:
Je zit bij een klant...en aan het bier?
Ben jij manhoer?
Ben net even naar het appartement naast me gelopenquote:
Da's wel relaxedquote:Op maandag 10 november 2008 20:07 schreef crazy987 het volgende:
haha nee
moet zijn oude pc data eraf halen
nieuwe pc neerplanten
en dan die inrichten en klaar
maar die klant is m`n oude kroegbaas dus weet precies waar ik van houd
bier![]()
![]()
Nou laat maar zien danquote:Op maandag 10 november 2008 20:08 schreef Sophietjuh het volgende:
Bier en tieten, trallalalaaaaaaaaaaaa
Bier en tieten, traaalalalalallalaaaaaaaaa
*volgens mij teveel water gedronken*
Hahahahahaha, succes dan nog met wachtenquote:Op maandag 10 november 2008 20:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben net even naar het appartement naast me gelopen
Collega: "Tja..ik weet ook niet waar de rest blijft"
Wij bellen
"Ja we hebben al een half krat bier weggetikt"
Ik: "je weet dat hier een biertje, omgerekend een euro kost he
Collega: "ohja... eerhm ff omkleden en dan komen we eraan"
Er lastig om als enige die hier al meerdere malen geweest is, de boel mee op sleeptouw te nemen
waar blijven die tieten danquote:Op maandag 10 november 2008 20:08 schreef Sophietjuh het volgende:
Bier en tieten, trallalalaaaaaaaaaaaa
Bier en tieten, traaalalalalallalaaaaaaaaa
*volgens mij teveel water gedronken*
Whahahaquote:
jazekerquote:
Tja ik ben niet zo moeilijk hoor, we zitten tegenover een heel groot winkelcentrum waar allerlei snacktenten zitten.quote:Op maandag 10 november 2008 20:09 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Hahahahahaha, succes dan nog met wachten![]()
Ghehehe goed bezig dus daarquote:Op maandag 10 november 2008 20:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jazekerzo denk nog maar ff peukje erbij, kopieeren gaat niet zo snel
m`n sata-hotswap maar ff meegenomen met een 1000GB schijf
Erg slimquote:Op maandag 10 november 2008 20:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja ik ben niet zo moeilijk hoor, we zitten tegenover een heel groot winkelcentrum waar allerlei snacktenten zitten.
Ik geef ze 20 minuten en dan loop ik gewoon naar McDonalds ofzo, want ik heb het morgen bere druk
zekerquote:
vertel!quote:Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zeker
en hij heeft zo`n schattige hond
Jammer dat bestialiteit inmiddels niet meer mag he, hier in Nederlandquote:Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zeker
en hij heeft zo`n schattige hond
Volgens mij kom ik nét op het juiste moment binnenquote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jammer dat bestialiteit inmiddels niet meer mag he, hier in Nederland
Welkom!quote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik nét op het juiste moment binnen
Ik wist hetquote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jammer dat bestialiteit inmiddels niet meer mag he, hier in Nederland
quote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik nét op het juiste moment binnen
Dank u dank uquote:Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Erg slimNou gezellig hoor, dat je nog even hier bent
quote:
net zo`n hond als die hond uit commessaris Rexquote:
Duitse herder?quote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
net zo`n hond als die hond uit commessaris Rex
hoe heet zo`n soort hond ook alweer
maar echt schattig
was er ook altijd in de kroeg
Duitse herdershondquote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
net zo`n hond als die hond uit commessaris Rex
hoe heet zo`n soort hond ook alweer
maar echt schattig
was er ook altijd in de kroeg
Valt wel mee hoor, voor de rest niet zullen we maar denkenquote:Op maandag 10 november 2008 20:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik begin voorspelbaar te worden ben voorspelbaar
was echt schattigquote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Duitse herdershondennee... Awwwwwwwwwwwwwwwwww
![]()
![]()
ik weet niet meer wat ik hiervan moet denkenquote:
Nou, leuk hoorquote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, voor de rest niet zullen we maar denken
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef Sgele het volgende:
Ik wilde zeggen herdershond...maar dan ben ik te laat denk ik
* Sgele gooit truiquote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef Sophietjuh het volgende:
Zo tijd om een dikke trui aan te trekken.. Brrrrrrr
toen ik nog jong was (quote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
was echt schattig
zat je in de kroeg pizza te eten kwam ze echt zo bedelend bij je zitten
of liepen we de kroeg binnen, wou ze gelijk geknuffelt worden
Heil?quote:Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik hiervan moet denken
ik bedoel een herder, en nog wel een duitse ook!
Sorry?quote:
* Sophietjuh trekt trui aan Lekker warm hoorquote:Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit trui
Ik heb ze toch niet nodig hier
Vroeger, toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets ertegenaan kon parkerenquote:Op maandag 10 november 2008 20:20 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
toen ik nog jong was () toen hadden wij ook zo'n duiste herder. Echt super!
Dudequote:Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit bruine trui
Vers gebreeën, Ik heb ze toch niet nodig hier
Wilde hem net doorspoelen
quote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vroeger, toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets ertegenaan kon parkeren
Trutquote:
Ja inderdaad!! Tijd voor een andere trui, vond er al zo'n apart luchtje aan zittenquote:
It's alive!! Lang geledenquote:
M'n waterquote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 20:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trut
Kan zeggen wat je wilt, maar warm istie wel
Dat zeggen ze allemaal altijd.......quote:Op maandag 10 november 2008 20:24 schreef crazy987 het volgende:
oke ik wordt toch eenbeeeeeeetje brak van het bier
en aangezien morgen om 6 uur de wekker weer gaat wordt dit de laatste
mietje mietjequote:Op maandag 10 november 2008 20:24 schreef crazy987 het volgende:
oke ik wordt toch eenbeeeeeeetje brak van het bier
en aangezien morgen om 6 uur de wekker weer gaat wordt dit de laatste
welkom terugquote:Op maandag 10 november 2008 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
Wat een kut dag
RA3 is wel te doen
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezierquote:
bon appetitquote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef WhiteLightning het volgende:
adios sen0r Sgele.
en ik ben even wat te eten maken
Dank uquote:
Neuk zequote:
Niet weer mijn opmerkingquote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
dan hebben we nog meer tijdquote:Op maandag 10 november 2008 20:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet weer mijn opmerking
Damn in de avond gaat het hier harder dan overdag, best triest eigenlijk
Tja, avonddienst hequote:Op maandag 10 november 2008 20:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet weer mijn opmerking
Damn in de avond gaat het hier harder dan overdag, best triest eigenlijk
Overdag heb ik weinig gepost, even mijn pols geven... en er was weer eens geen moer te belevenquote:
What?quote:
En hoe is het met RA3quote:Op maandag 10 november 2008 20:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Overdag heb ik weinig gepost, even mijn pols geven... en er was weer eens geen moer te beleven
Niet mee verder gegaan, teveel pijn...quote:
saai hoor.. vind het jammer dat ik op mijn werk niet op i-net kan, anders was ik hier regelmatig te vindenquote:Op maandag 10 november 2008 20:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Overdag heb ik weinig gepost, even mijn pols geven... en er was weer eens geen moer te beleven
Iemand moet het doenquote:
o okquote:Op maandag 10 november 2008 20:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet mee verder gegaan, teveel pijn...
Ik vergeet gewoon weer eens wat woorden, ik gaf mijn pols even wat rustquote:Op maandag 10 november 2008 20:36 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
saai hoor.. vind het jammer dat ik op mijn werk niet op i-net kan, anders was ik hier regelmatig te vinden
half bevrorenquote:Op maandag 10 november 2008 20:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon weer eens wat woorden, ik gaf mijn pols even wat rust
Maar hoest met Sophietjuh?
Waarom hebben vrouwen het altijd zo koud?quote:Op maandag 10 november 2008 20:39 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
half bevrorenMaar verder wel goed, verveel me een beetje
En met jou??
Geweldige samenvattingquote:Op maandag 10 november 2008 20:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen het altijd zo koud?
Verveel me ook, al fusking 3 weken ofzo.
Veel pijn en voor de rest kut, mooie samenvatting vind je niet?
* Sm0keZ haalt een gastoeter tevoorschijn en laat deze helemaal leeglopen bij Sopietjuh's oorquote:Op maandag 10 november 2008 20:48 schreef Sophietjuh het volgende:
stilte....
doof...... WAT ZEGGEN JULLIE ALLEMAAL??????????quote:Op maandag 10 november 2008 20:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ haalt een gastoeter tevoorschijn en laat deze helemaal leeglopen bij Sopietjuh's oor
quote:Op maandag 10 november 2008 20:51 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
doof...... WAT ZEGGEN JULLIE ALLEMAAL??????????
* Sophietjuh kan gelukkig nog lezen
Jaja, geloof het direct!quote:
zo dan, vraag me af hoe die aanhanger losgeslagen is danquote:Op maandag 10 november 2008 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
Lekker op de Doodde weg hier in Tilburg vandaag weer dodelijk ongeluk gebeurd. Moet er elke dag overheen om naar mijn werk te rijden.
Nu een aanhanger van een vrachtwagen losgeslagen en frontaal tegen een tegenligger aan gekomen.
Op deze weg gebeuren alleen maar ongelukken met vrachtwagens ....
hey, lekker gegeten?quote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, vraag me af hoe die aanhanger losgeslagen is dan
ja Moeders Soepjequote:
quote:Op maandag 10 november 2008 21:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja Moeders PoepjePrima te doen!
Wil je ook ?!
quote:
jah inderdaadquote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, vraag me af hoe die aanhanger losgeslagen is dan
quote:Op maandag 10 november 2008 21:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
begin jij ook al te editen
als ik de mogelijkheid krijg zekerquote:
Nee klopt dat zit vergrendeld.quote:Op maandag 10 november 2008 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad
lijkt me toch niet iets wat zomaar kan.
Ach jah.... morgen zal ik wel weer de bloemen zien die er zullen liggen ...
Krijgt de weg toch nog een bloemen berm![]()
ok, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op maandag 10 november 2008 21:14 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
als ik de mogelijkheid krijg zeker![]()
Gebeurd hier vakerquote:
Ja idd, die wordt de hele dag door gebald en gekaatst, je wil niet weten wat die allemaal kan verwachten!quote:Op maandag 10 november 2008 21:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten![]()
vraag maar aan sm0kez zn moeder!
Word nu wel nieuwschierigquote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, die wordt de hele dag door gebald en gekaatst, je wil niet weten wat die allemaal kan verwachten!
Held!quote:Op maandag 10 november 2008 21:19 schreef crazy987 het volgende:
nou ik heb toch nog een biertje genomen
avastquote:
Suprise suprisequote:Op maandag 10 november 2008 21:19 schreef crazy987 het volgende:
nou ik heb toch nog een biertje genomen
was te verwachten hequote:
Beetje voorspelbaar dat welquote:
Dat is balenquote:Op maandag 10 november 2008 21:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Internet is weer brak hierik kom youporn niet meer op
sommige mensen kennen mij al langer als vandaagquote:
De verrassing valt je zomaar van de buisquote:
net alsof je die nog niet kent!quote:
uhm om eerlijk te zijn nietquote:Op maandag 10 november 2008 21:42 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
net alsof je die nog niet kent!
quote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm om eerlijk te zijn niet
hmm, tijd om weer naar bolke te gaan dusquote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef crazy987 het volgende:
stelletje pornoverslaafde
zoek een vriendin
Dat krijg je van dat bier met een rietjequote:Op maandag 10 november 2008 21:50 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
hmm, tijd om weer naar bolke te gaan dushahaha
ja inderdaad!quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat krijg je van dat bier met een rietje
Weltrustenquote:Op maandag 10 november 2008 22:00 schreef Sophietjuh het volgende:
denk dat ik zo maar ga slapenword beetje stilletjes hier....
Veel plezierquote:
drugs are bad mkayquote:
Heeft niets met drank of drugs te maken hoorquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggel![]()
.... Windows onbruikbaar na update virusscanner AVG <-- triest
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heeft niets met drank of drugs te maken hoor
met mij wel hoor! met jou dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hello Dracu alles kits ? achter ....
Nee want ik use NOD32quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
er waaren kennelijk wat mensen die hier last van hadden
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met mij wel hoor! met jou dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
denk dat ronja zo uit wil anders was ik ook nog niet opgestaan hoor!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat d8 ik ook vanochtend :s ....
Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Geem flauw ideequote:Op dinsdag 11 november 2008 09:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
waar is de rest van de gasten ???
ze missen je gewoon dudequote:Op dinsdag 11 november 2008 09:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moggedurf bijna niet te reageren
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo, ik heb me een partij geen zin meer.... echt....
IK ben de demotivator he...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ruilen ??? ik heb nog minder zin !
Demotivative Skillz, Droxz gotz them!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
IK ben de demotivator he...
"Demotiveren... kan je leren!"
ik weet het niet... heeft hij me nog niet verteldquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
Mogguh![]()
Ben meteen weer weg ook trouwens
Wat moet die Niels van je Barra? Wil ie daten?
Ik heb ook voor geen meter geslapenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet het niet... heeft hij me nog niet verteld
Damn ik heb geeeeeeen zin meervrouwtje had vannacht de eerste nachtdienst... daardoor slaap ik onrustig
heb geloof ik 4 uur geslapen
Iemand moet het zware werk doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Demotivative Skillz, Droxz gotz them!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet het niet... heeft hij me nog niet verteld
Damn ik heb geeeeeeen zin meervrouwtje had vannacht de eerste nachtdienst... daardoor slaap ik onrustig
heb geloof ik 4 uur geslapen
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Iemand moet het zware werk doen
Vanochtend weer fysio gehad, zo maar weer pitten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb ook voor geen meter geslapenKut zwervers die beginnen te matten buiten bij het appartementencomplex
ik overleef het ook denk ik welquote:
Ikke ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk gevenIk zou ook nog wel even een paar uur terug m'n nest in willen
Heb op een gegeven moment een lege fles naar beneden gegooid.. precies tussen ze inquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je moet zo ook allebei een fles vodka geven
* Droxz.nl kijkt achter naar zijn bed..... mmmm.... ziet er goed uit....quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk gevenIk zou ook nog wel even een paar uur terug m'n nest in willen
Steeds weer die laatste post willen halen hequote:Op dinsdag 11 november 2008 09:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Dit was de laatste post van droxz op Fok!..... <-------- LIES !!!!!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb op een gegeven moment een lege fles naar beneden gegooid.. precies tussen ze inToen was het eindelijk stil, alleen jammer dat het toen 3 uur was, en ik niet meer kon slapen
Ideaal moment om RA3 te proberen
Je bent thuisapotheker?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ikke ook
Heb maar 3uur geslapen ofzo.. moest even wat zaken regelen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Steeds weer die laatste post willen halen he
Nee ik, steeds weer was dat mijn laatste post op fok!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
probeer ik juist niet te doen
maak toch geen nieuwe op
n8 apotheker bedoel jequote:
Neequote:
Jep, zat weer meerdere dingen te doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
n8 apotheker bedoel je
@droxz ah ach zo
een drugsdealer is een nacht apotheker of een handelaar,quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
n8 apotheker bedoel je
@droxz ah ach zo
diplomas vervalsen en photoshoppen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee
Aangezien ik ga stoppen met werken en terug naar school moet ik wat dingen regelen.
idd dat d8 ik ook :pquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een drugsdealer is een nacht apotheker of een handelaar,
Ik ben er al bijna mee klaar volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
dat wel
Bweer he!wat vond je ervan?
idd aardige game alleen voegt niet veel toe wanneer je het vergelijkt met zero hour.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben er al bijna mee klaar volgens mij![]()
Wel weer een vet spel, alleen niet iets om aan te kopen. Meer van hetzelfde enzo.
Good luck pimp!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:35 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga maar eens wat doen enzo
"werk" ze vandaag en tot later![]()
![]()
Nee.. jouw buik op mijne fotoshoppen..quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
diplomas vervalsen en photoshoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. jouw buik op mijne fotoshoppen..
Dan op TMF lekkere geile 13jarige pimpen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |