abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 december 2008 @ 10:25:53 #226
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64317113
Vorm is wel goede aanvoerder in de toekomst die is wat verstandiger dan v Dijk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 december 2008 @ 10:26:10 #227
80791 crew  Paul
pi_64317117
Als Vorm nog niet weg is btw binnen enkele jaren
pi_64317164
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Die kwam toch ook met wat uitspraken naar buiten waar de club niet gelukkig mee was.
pi_64317209
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

Heb je gezien wat voor media aandacht er is. Van Dijk geeft gewoon aan dat hij het niet helemaal kan vatten... Als hem dan word gevraagd of hij aanvoerder blijft, dan geeft hij aan dat hij die eventueel ook wel weer in kan leveren. Het is en blijft de media he!!!

Vind dat de spelers zich nog wel rustig houden eigenlijk... van hanegem is de 5e die dit seizoen voor de groep verdwijnt, dat is niet niks hoor. Ken je hier wel lullen over dat ze geld krijgen en hun werk moeten doen. Als ze alleen dat doen is het ook weer niet goed, want dan is er geen club beleving enz....

En met fransie is het gewoon afwachten... ik zit niet te wachten op een topclub ala az. De bende van 4 enz. is ook allemaal zo begonnen. Ik ga ook van de beste bedoelingen uit van fransie v s. Maar ik reageerde overigens op het feit dat 1 van de vaste posters hier een beetje uithaalde naar van dijk en werken voor ze geld en bek houwe. Daar hou ik niet zo van!
Van Dijk (en de overige spelers) had ook kunnen zeggen : ''geen commentaar'', toch ?

En als Van Dijk het niet helemaal kan vatten dan moet ie zijn ogen eens open doen, Van Hanegem was gewoon niet meer te handhaven, dat ziet iedereen toch zo ?

Tuurlijk is het een keiharde beslissing geweest om maar liefst 5 trainers te ontslaan, maar voor zover ik het allemaal kan weten is het een goede beslissing geweest, we hebben mensen nodig die er iedere dag alles aan doen om de club vooruit te helpen, dan heb je niets aan mensen die negatief doen op trainingen, part-time baantjes hebben ergens anders, of de club belachelijk maken in columns en andere media.

Oh, en de bende van 4 stak geen 16 miljoen euro uit eigen zak in de club.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 december 2008 @ 10:30:14 #230
80791 crew  Paul
pi_64317249
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die kwam toch ook met wat uitspraken naar buiten waar de club niet gelukkig mee was.
Ohja maar hij miste zijn lieve keeperstrainer
Nouja dan moet eeh ja wie dan wel he , George maar niet he
pi_64317268
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:25 schreef paultjuhhh het volgende:
ik weet niet of jij die opmerkingen van Vorm verstandig vond over Arts 4 weken geleden, maar ik vond die 10x zo stom als die opmerking van Van Dijk. Die opmerking van Vorm gaat utreg extra centen kosten, let maar op!

ken je feiten!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 december 2008 @ 10:31:49 #232
80791 crew  Paul
pi_64317303
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:30 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

ik weet niet of jij die opmerkingen van Vorm verstandig vond over Arts 4 weken geleden, maar ik vond die 10x zo stom als die opmerking van Van Dijk. Die opmerking van Vorm gaat utreg extra centen kosten, let maar op!

ken je feiten!
Jaaaaaaaa ik was dat ff vergeten
pi_64317452
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Van Dijk (en de overige spelers) had ook kunnen zeggen : ''geen commentaar'', toch ?

En als Van Dijk het niet helemaal kan vatten dan moet ie zijn ogen eens open doen, Van Hanegem was gewoon niet meer te handhaven, dat ziet iedereen toch zo ?

Tuurlijk is het een keiharde beslissing geweest om maar liefst 5 trainers te ontslaan, maar voor zover ik het allemaal kan weten is het een goede beslissing geweest, we hebben mensen nodig die er iedere dag alles aan doen om de club vooruit te helpen, dan heb je niets aan mensen die negatief doen op trainingen, part-time baantjes hebben ergens anders, of de club belachelijk maken in columns en andere media.

Oh, en de bende van 4 stak geen 16 miljoen euro uit eigen zak in de club.
"geen commentaar" was inderdaad beter geweest...

Van Hanegem was ook niet te handhaven... Maar Van Dijk zegt nergens dat die dat wel was!!!! Van Dijk baalt net als de hele spelersgroep dat de utreg directie met fransie hun 6 weken geleden heeft beloofd dat Van Hanegem zou blijven... Op dat moment was er onrust binnen de spelersgroep over het vertrek van de 4 assistenten en beloofde de directie gauw weer wat, waar ze zo weer van afstappen. Onze spelers voelen zich gepiepeld en dat is een goede zaak... Dat zie ik liever dan dat het ze niks interesseert!

Klopt, maar had wel geld van de Amev.

Maar voor de duidelijkheid;
Ik ben voor het ontslag van Van Hanegem.
Ik ben niet tegen frans van seumeren, mits hij niet de club kapot maakt door teveel te willen. Als hij over een jaar geen snuivende en rokende supporters wil hebben dan kan hij daar wat aan gaan doen en ben ik benieuwd hoe er dan over hem word gedacht. Ik heb een schijt hekel aan klapvee en sfeer ala heerenveen en az.
pi_64317637
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:18 schreef jojohopjes het volgende:

En met fransie is het gewoon afwachten... ik zit niet te wachten op een topclub ala az.
Hoezo niet? Kwartfinales van UEFA lijkt me fantastisch!

Van Seumeren zegt zelf dat de ambitie is om strctureel mee te gaan doen in de subtop binnen een paar jaar en uiteindelijk mee te doen in de top.

Of het haalbaar is, is een tweede, maar ambitie hebben is goed, en ik vind hem als een verstandige man klinken. Goed het zal nog even duren voordat we echt wat gaan merken van zijn financiėle injectie, juist omdat hij steekt in zaken om de club op te bouwen, maar over een paar jaar zouden we er iets van moeten gaan merken, misschien volgend jaar al.

Eigenlijk is zo'n schoon schip als nu voor dat soort dingen juist wel een goeie.
pi_64317651
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

"geen commentaar" was inderdaad beter geweest...

Van Hanegem was ook niet te handhaven... Maar Van Dijk zegt nergens dat die dat wel was!!!! Van Dijk baalt net als de hele spelersgroep dat de utreg directie met fransie hun 6 weken geleden heeft beloofd dat Van Hanegem zou blijven... Op dat moment was er onrust binnen de spelersgroep over het vertrek van de 4 assistenten en beloofde de directie gauw weer wat, waar ze zo weer van afstappen. Onze spelers voelen zich gepiepeld en dat is een goede zaak... Dat zie ik liever dan dat het ze niks interesseert!

Klopt, maar had wel geld van de Amev.

Maar voor de duidelijkheid;
Ik ben voor het ontslag van Van Hanegem.
Ik ben niet tegen frans van seumeren, mits hij niet de club kapot maakt door teveel te willen. Als hij over een jaar geen snuivende en rokende supporters wil hebben dan kan hij daar wat aan gaan doen en ben ik benieuwd hoe er dan over hem word gedacht. Ik heb een schijt hekel aan klapvee en sfeer ala heerenveen en az.
Van Dijk had moeten balen over het feit dat Willem zichzelf onmogelijk heeft gemaakt de laatste weken, als ie gewoon de persconferenties had gedaan zoals afgesproken was na het ontslag van de 4 (en dan niet met een one-liner hier en daar, maar gewoon serieus !), en de club ten allen tijde positief naar buiten toe had uitgedragen, dan was er nu helemaal niks aan de hand geweest en had Willem zondag gewoon nog op de bank gezeten.

Dan kunnen Van Dijk en Cornelisse wel gaan zeiken over dat het bestuur ervoor moet zorgen dat de spelersgroep in optimale omstandigheden moet kunnen werken, maar hun gezeik had richting Van Hanegem moeten zijn, die heeft voor deze breuk gezorgd en niemand anders.

Je gaat bijna denken dat ze zo balen omdat een nieuwe trainer zeer waarschijnlijk 2 keer per dag gaat trainen, en ze hun vrije middag gedag kunnen zeggen. (hier ga ik niet vanuit trouwens, maar die argumenten van ze dat je zo lekker over voetbal kon lullen met Willem, tsja…)

Verder gaat Van Seumeren niets doen aan rokende supporters, dat doet de KNVB al.
Snuivende supporters kunnen vast tot het einde der tijden op de WC’s terecht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_64317697
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef jojohopjes het volgende:
Ik heb een schijt hekel aan klapvee en sfeer ala heerenveen en az.
Ah bedoel je dat, ja daar heb ik ook een hekel aan; maar dat kan Utrecht gewoon niet worden; AZ en Heerenveen zijn grote clubs waarbij al het publiek eigenlijk uit verre omgeving komen; dat zijn zondagsmensen die een middagje voetbal komen doen.

Bij Utrecht is er heel veel publiek uit de stad; waardoor Utrecht altijd lekker volks zal blijven. In dat kader zijn AZ en Heerenveen gewoon niet te vergelijken met Utrecht.
pi_64317934
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ah bedoel je dat, ja daar heb ik ook een hekel aan; maar dat kan Utrecht gewoon niet worden; AZ en Heerenveen zijn grote clubs waarbij al het publiek eigenlijk uit verre omgeving komen; dat zijn zondagsmensen die een middagje voetbal komen doen.

Bij Utrecht is er heel veel publiek uit de stad; waardoor Utrecht altijd lekker volks zal blijven. In dat kader zijn AZ en Heerenveen gewoon niet te vergelijken met Utrecht.
Ben ik met je eens... maar je ziet het publiek al wel veranderen de afgelopen 10 jaar!!!!

Tja, utreg heeft gelukkig veel supporters uit de stad en dan ook nog wat supporters die al jaren bij utreg komen omdat daar altijd wat te doen is, in en om het veld...

ps. ik kom uit niet uit de provincie utreg ;-)
pi_64318003
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Van Dijk had moeten balen over het feit dat Willem zichzelf onmogelijk heeft gemaakt de laatste weken, als ie gewoon de persconferenties had gedaan zoals afgesproken was na het ontslag van de 4 (en dan niet met een one-liner hier en daar, maar gewoon serieus !), en de club ten allen tijde positief naar buiten toe had uitgedragen, dan was er nu helemaal niks aan de hand geweest en had Willem zondag gewoon nog op de bank gezeten.

Dan kunnen Van Dijk en Cornelisse wel gaan zeiken over dat het bestuur ervoor moet zorgen dat de spelersgroep in optimale omstandigheden moet kunnen werken, maar hun gezeik had richting Van Hanegem moeten zijn, die heeft voor deze breuk gezorgd en niemand anders.

Je gaat bijna denken dat ze zo balen omdat een nieuwe trainer zeer waarschijnlijk 2 keer per dag gaat trainen, en ze hun vrije middag gedag kunnen zeggen. (hier ga ik niet vanuit trouwens, maar die argumenten van ze dat je zo lekker over voetbal kon lullen met Willem, tsja…)

Verder gaat Van Seumeren niets doen aan rokende supporters, dat doet de KNVB al.
Snuivende supporters kunnen vast tot het einde der tijden op de WC’s terecht.
klopt, maar ik ga er zowieso vanuit dat van dijk en consorten hier ook van balen, sterker nog dat weet ik zeker.

en ik heb geen zin om te reageren over dat ze goed met van hanegem over voetbal kunnen ouwehoeren, ik zie niet in wat daar mis mee is...

roke en snuive zal ook echt wel blijven... was gewoon een voorbeeld
pi_64318214
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:30 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

ken je feiten!
En laat vervolgens die feiten ook niet door elkaar heen lopen. Ik vind nogal een dik verschil zitten tussen uitspraken van Vorm en van van Dijk. Heel simpel, van Dijk is aanvoerder en een stuk ouder. Die moet nadenken over zijn woorden, en ze zorgvuldig kiezen. Vorm is jong en geen aanvoerder, beetje jonge hond syndroom. Geeft niets, hij moet er nog van leren.

En ik hoef denk ik niet meer te reageren op de 'dom gelul' opmerking, aangezien je daar al redelijk van teruggekomen bent en het eigenlijk met me eens bent. Meerdere mensen hebben dat al gezegd overigens.

De spelers moeten ballen, en voor de rest de bakkes houden. Klinkt hard, maar zo gaat het in een bedrijf. Als ik hier voor elke beslissing van de directie opsta en zeg dat ik me toetsenbord kom inleveren dan kan ik ook snel vertrekken denk ik.
pi_64319751
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En laat vervolgens die feiten ook niet door elkaar heen lopen. Ik vind nogal een dik verschil zitten tussen uitspraken van Vorm en van van Dijk. Heel simpel, van Dijk is aanvoerder en een stuk ouder. Die moet nadenken over zijn woorden, en ze zorgvuldig kiezen. Vorm is jong en geen aanvoerder, beetje jonge hond syndroom. Geeft niets, hij moet er nog van leren.

weet niet waar jij het erover hebt, maar mijn reactie was op het feit dat hier werd gepost dat Vorm beter aanvoerder kan zijn dan Van Dijk! Dat vind ik van niet, Van Dijk is meer een leider, ouder, meer ervaren dan Vorm. Begrijp dus niet wat jij bedoelt?!

En ik hoef denk ik niet meer te reageren op de 'dom gelul' opmerking, aangezien je daar al redelijk van teruggekomen bent en het eigenlijk met me eens bent. Meerdere mensen hebben dat al gezegd overigens.

waar ben ik van terug gekomen dan?

De spelers moeten ballen, en voor de rest de bakkes houden. Klinkt hard, maar zo gaat het in een bedrijf. Als ik hier voor elke beslissing van de directie opsta en zeg dat ik me toetsenbord kom inleveren dan kan ik ook snel vertrekken denk ik.

Ben ik absoluut niet met je eens... Ik heb liever spelers die opstaan enz... Meelopers hebben we al genoeg. Dus JP mocht b.v. ook niet zeggen dat er met een bepaalde wedstrijd alleen maar echte supporters zaten enz... Hij mocht ook niet bijna de gracht inspringen omdat toen die supporter altijd liep te zeiken? Hou er ff rekening mee dat de media ook een hoop verdraait he!!!

Ik ben voorstander van de utreg club cultuur, dat zakelijke en bedrijfsmatige doen ze maar 40 km verderop.

pi_64322155
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef jojohopjes het volgende:

[..]

ik lees hier al jaren wat mee en reageer praktisch nooit, zit wel op utreg forum overigens.

Maar wat zit jij dom te lullen joh! Van Dijk gedraagd zich tenminste als een aanvoerder en laat niet zomaar over zich heen lopen. Hij vertegenwoordigt de spelersgroep en als die het niet eens zijn met het beleid dat moet hij dat kenbaar maken en dat doet hij nu!!!!
Die bedoelde ik
pi_64322802
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Die bedoelde ik
ja die post is van mij... maar waarvan ben ik terug gekomen dan?
pi_64323953
Daar lees ik overheen denk ik, maar andere mensen hebben er al genoeg over gezegd.

(ben nogal druk, geen tijd om alle posts door te lezen van gister en vandaag)
  woensdag 24 december 2008 @ 15:33:48 #244
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_64327111
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:24 schreef Twerk het volgende:
Ik zou als Utreg zijnde talenten veel een kans geven.. Dit seizoen is toch al verloren. Sowieso Maquire altijd opstellen, George enz.
Probleem was dat Van Hanegem George al veel te lang een kans gaf, die gast is hopeloos uit vorm
  woensdag 24 december 2008 @ 15:36:27 #245
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_64327201
Een groot gedeelte van de fans komt inderdaad uit de stad (ben zelf het levende bewijs ), maar ik denk toch ook dat het gedeelte van buiten de stad niet te onderschatten valt ... als ze tijdens latjetrappen vragen waar die gasten vandaan komen, dan komen ze overal vandaan, behalve Utrecht!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 december 2008 @ 15:38:08 #246
80791 crew  Paul
pi_64327260
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef Eilanden het volgende:
Een groot gedeelte van de fans komt inderdaad uit de stad (ben zelf het levende bewijs ), maar ik denk toch ook dat het gedeelte van buiten de stad niet te onderschatten valt ... als ze tijdens latjetrappen vragen waar die gasten vandaan komen, dan komen ze overal vandaan, behalve Utrecht!
Ik kom niet uit de sta d
pi_64328050
Ik ben geboren en getogen Utregger, maar woon al 19 jaar in Vianen. Telt dat ook?

Ik vind overigens uit Utreg komen een ruim begrip, voor mij vallen ook Houten, Vianen, Nieuwegein, de Meern, de Bilt enzo daar ook wel een beetje onder.
pi_64330029
quote:
klopt, alhoewel ik in de rust altijd in het home zit...

ik ben zo'n 10 jaar geleden gekomen, toen het klote ging met utreg... kwame niet voor het voetbal.
pi_64330050
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:33 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Probleem was dat Van Hanegem George al veel te lang een kans gaf, die gast is hopeloos uit vorm
  woensdag 24 december 2008 @ 16:56:59 #250
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_64330158
quote:
Arnhem oorspronkelijk, maar woon nu wel in de stad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')