abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63104838
Goh, wat is het ineens stil hier
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 16:14:16 #202
8781 crew  Frutsel
pi_63105008
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik hoop dat je je dit zelf ook aantrekt, je stond vooraan.

En al die andere mensen in dit topic die hun oordeel al weer klaar hadden. Excuses graag.
Die komt er toch niet Dat was in het "VS valt Syrie aan " topic niet anders, toen bleek dat Syrie er vanaf wist.

Ben idd wel benieuwd naar haar reden : Waarom
  maandag 10 november 2008 @ 16:18:25 #203
165802 Reki
no comment.
pi_63105126
Al die kneuzen die gelijk allochtonen de schuld geven zijn nu stil.

zie ondertitel :)
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 16:22:46 #204
8781 crew  Frutsel
pi_63105233
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef Reki het volgende:
Al die kneuzen die gelijk allochtonen de schuld geven zijn nu stil.

[ afbeelding ]
Op zich is dat niet vreemd. Aangezien dit in eerste instantie ook de verklaring van de vrouw was.
Dus ja, dan krijgen zij de schuld... maar je bedoeld denk ik wat anders
pi_63105511
quote:

[..]

En al die andere mensen in dit topic die hun oordeel al weer klaar hadden. Excuses graag.
Waarom zou iemand plaatsvervangende excuses aanbieden zot?
pi_63106323
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:37 schreef sgeitgeit het volgende:

[..]

Waarom zou iemand plaatsvervangende excuses aanbieden zot?
Voor het te vroeg oordelen. Er hebben hier nogal wat mensen onzin uitgekraamd. Het zou hen sieren om daarvan terug te komen en openlijk te zeggen dat ze er naast zaten. Maar dat is wellicht teveel gevraagd.
pi_63106527
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Voor het te vroeg oordelen. Er hebben hier nogal wat mensen onzin uitgekraamd. Het zou hen sieren om daarvan terug te komen en openlijk te zeggen dat ze er naast zaten. Maar dat is wellicht teveel gevraagd.
Haat tegen moslims is zo groot bij bepaalde aanhangers dat je dat wel kan vergeten
pi_63106770
Domme paupersnol. 21 Jaar en al een tweejarig kind (niet dat alle jonge moeders zo zijn, maar ik heb het idee dat dit er wel zo een is).
Ze hoopte zeker dat de bank haar het 'gestolen' geld zou vergoeden.
pi_63106794
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat dus.
pi_63106948
quote:

[..]

Ik wel best mn excuses aanbieden hoor maar als iets in het nieuws komt ga ik er van uit dat het waar is.
En lees ook even mijn reactie terug na het zien van het filmpje.
pi_63106968
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Kolder.

Men reageert op een media-artikel. Je kunt niet verwachten dat een normaal mens diepgaand research gaat verrichten om het artikel op juistheid te controleren.
pi_63106986
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef huhggh het volgende:
De vraag nu natuurlijk rijst is: waarom heeft ze hierover gelogen?
Wat is haar doel geweest? Aandachtshoer? De reele problematiek rond Marokkaanse probleemjongeren bezoedelen?
Ze heeft vast een moeilijke jeugd gehad.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63106992
quote:

[..]

Wat voor oordeel?

In het algemeen zei men hier dat het schandalig was wat die vrouw was overkomen, dat het tuig was wat dat deed. Reactie's die te ver gingen waren allang weggehaald.

Dus waarom excuses?
pi_63107063
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik wel best mn excuses aanbieden hoor maar als iets in het nieuws komt ga ik er van uit dat het waar is.
En lees ook even mijn reactie terug na het zien van het filmpje.
Inderdaad, jij hebt toch niks verkeerd gezegd?
De enige die excuses aan moet bieden is de vrouw zelf.
pi_63107070
Wel wrang dat sommigen ineens als ratten uit hun hol komen omdat ze hun vreugde niet meer kunnen onderdrukken dat er blijkbaar geen allochtonen bij betrokken waren.

Nog steeds blijf ik benieuwd wat zo iemand er nou toe beweegt om zo'n grotesk verhaal op te houden.
Een Wilders-stemmer lijkt mij sterk, aangezien met deze bekentenis nu het tegenovergestelde is bereikt voor aanhangers van Wilders.
Nu zijn het de multiculti's met hun "zie je wel!!".
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_63107157
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:43 schreef huhggh het volgende:

Nog steeds blijf ik benieuwd wat zo iemand er nou toe beweegt om zo'n grotesk verhaal op te houden.
Zoals in dit topic al een paar keer is aangedragen: waarschijnlijk hoopte mevrouw na de valse aangifte van de bank het 'gepinde' geld terug te krijgen.
pi_63107177
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef PDOA het volgende:
Heerlijk om wederom gelijk te krijgen nadat je verrot gescholden bent voor islamknuffelaar en andere benamingen. Heerlijk om te zien dat de mensen die de grootste muil hadden bij dat bericht nu nergens te bekennen zijn.
Ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag op Fok! zitten, kijk anders ff in het andere topic..
pi_63107320
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:27 schreef MisterGreen het volgende:

Maar nu het Verzonnen blijkt te zijn rectificeert het NSB krantje Telegraaf helemaal niks.
Debiel.
pi_63107385
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:27 schreef MisterGreen het volgende:

[..]

Telegraaf Links???

Ja toch raar dat de Telegraaf deze zogenaamde beroving wel plaats op de voorpagina.

Maar nu het Verzonnen blijkt te zijn rectificeert het NSB krantje Telegraaf helemaal niks.
Nee he

Vrouw verzint weerzinwekkende straatroof
http://www.telegraaf.nl/b(...)atroof__.html?p=14,1
pi_63107408
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee he

Vrouw verzint weerzinwekkende straatroof
http://www.telegraaf.nl/b(...)atroof__.html?p=14,1
Maar voorpaginanieuws wordt het nu niet.
pi_63107447
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar voorpaginanieuws wordt het nu niet.
Dat weet ik niet, ik lees de papieren telegraaf niet.
Het stond vanmiddag wel op internet de hele tijd boven aan.
pi_63107543
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:39 schreef sgeitgeit het volgende:

[..]

Kolder.

Men reageert op een media-artikel. Je kunt niet verwachten dat een normaal mens diepgaand research gaat verrichten om het artikel op juistheid te controleren.
Onzin.

Men had hier meteen weer het oordeel klaar over allochtonen, over Marokkanen etcetera. Dat blijkt voorbarig en dus past niets dan nederigheid en excuses.
pi_63107618
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin.

Men had hier meteen weer het oordeel klaar over allochtonen, over ..... etcetera. Dat blijkt voorbarig en dus past niets dan nederigheid en excuses.
Kon die vrouw geen andere afkomst kiezen? Of zou de politie bij voorbaat het al niet geloven.
pi_63107702
quote:

[..]

Onzin.

Men had hier meteen weer het oordeel klaar over allochtonen, over Marokkanen etcetera. Dat blijkt voorbarig en dus past niets dan nederigheid en excuses.
Ja die vrouw had ze toch ook zo omschreven?
pi_63107831
quote:

[..]

Onzin.

Dat is nogal logisch na zo'n bericht natuurlijk. En was het echt geweest dan was die verontwaardiging ook volledig terecht geweest. Niemand hier kan er iets aan doen dat dat mens een leugenachtige slet is.
pi_63107961
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is nogal logisch na zo'n bericht natuurlijk. En was het echt geweest dan was die verontwaardiging ook volledig terecht geweest. Niemand hier kan er iets aan doen dat dat mens een leugenachtige slet is.
dus als er een melding is dat twee marrokaans of turks uitziende mannen een vrouw beroven.. ligt dat aan de marrokanen, turen, moslims en/of allochtonen...
en is het letterlijk 'terecht' als mensen hard gaan roepen dat het aan die hele bevolkingsgroep ligt, het altijd daders uit die groepen zijn, of zelfs verdergaande dingen gaat roepen wate r tegen mensen uit die groepen te doen is ..

maar als de vrouw blijkt te liegen 'kan niemand er wat aan doen dat die vrouw zo is...'

Ergens zou ik bijna de behoefte krijgen te roepen dat de vrouw vast en zeker Surinaamse was... Het is immers typisch Surinaams om zo te liegen over wat je aangedaan is en desnoods rampspoed te gaan verzinnen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_63108190
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dus als er een melding is dat twee marrokaans of turks uitziende mannen een vrouw beroven.. ligt dat aan de marrokanen, turen, moslims en/of allochtonen...
en is het letterlijk 'terecht' als mensen hard gaan roepen dat het aan die hele bevolkingsgroep ligt, het altijd daders uit die groepen zijn, of zelfs verdergaande dingen gaat roepen wat er tegen mensen uit die groepen te doen is ..
Nee het is terecht dat er over deze allochtonen gezeken wordt en ik vind het inderdaad niet vreemd dat er steeds meer geroepen wordt om maatregelen tegen deze groep.
quote:
maar als de vrouw blijkt te liegen 'kan niemand er wat aan doen dat die vrouw zo is...'
Wil je even aanwijzen waar ik of iemand anders dat gezegd heeft?
quote:
Ergens zou ik bijna de behoefte krijgen te roepen dat de vrouw vast en zeker Surinaamse was... Het is immers typisch Surinaams om zo te liegen over wat je aangedaan is en desnoods rampspoed te gaan verzinnen.
Misschien heb je dan ook wel gelijk. Of het is een domme blanke xenofobe tokkiesnol. Die kans acht ik persoonlijk ietsje groter.
pi_63108208
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en is het letterlijk 'terecht' als mensen hard gaan roepen dat het aan die hele bevolkingsgroep ligt, het altijd daders uit die groepen zijn, of zelfs verdergaande dingen gaat roepen wate r tegen mensen uit die groepen te doen is ..

Lees nou eens wat je schrijft dan kom je er misschien achter dat je uit je nek lult.
pi_63108215
quote:

[..]

En dan is het normaal om hier weer zo racistisch en voorspelbaar te reageren en alle lusten en onzinnige sentimenten weer op allochtonen en marokkanen te botvieren. Denk toch eens na, als dat lukt.
pi_63108343
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:32 schreef SCH het volgende:

[..]

En dan is het normaal om hier weer zo racistisch en voorspelbaar te reageren en alle lusten en onzinnige sentimenten weer op allochtonen en marokkanen te botvieren. Denk toch eens na, als dat lukt.
Zal ik proberen. Als jij dan belooft dat je zal proberen te bedenken waarom het zo belachelijk is om om excuses van die mensen te komen vragen.
pi_63108427
-eerst lezen-
pi_63108461
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee het is terecht dat er over deze allochtonen gezeken wordt en ik vind het inderdaad niet vreemd dat er steeds meer geroepen wordt om maatregelen tegen deze groep.
[..]

Wil je even aanwijzen waar ik of iemand anders dat gezegd heeft?
lees je eigen post eens na direkt boven mijn post... daar staat het letterlijk in ...

sorry hoor, maar je hebt wel een ontzettende plaat voor je kop als je het zo wilt gaan draaien dat het alsnog aan hele groepen allochtonen zou liggen, dat deze vrouw dus liegt ...
Dan begrojp je daadwerkelijk niets van het begrip van 'verantwoordelijkheid voor je daden' en in dit geval gaat er gewoon om dat iemand die iets fout is dar zelf verantworodelijk voor is en je dat niet moet afwenden op 'groepen waaruit ze zou komen' of haar sociale omgeving ...
net zoals dat evenzeer het geval zou zijn als er wel een overval was geweest ..... ook dan ben je een idioot als je niet gewoon de daders daarvoor verantworodelijk houdt maar dat 'afwend' op omgevingfactoren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_63108495
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zal ik proberen. Als jij dan belooft dat je zal proberen te bedenken waarom het zo belachelijk is om om excuses van die mensen te komen vragen.
Als iemand jou beschuldigd van een misdrijf die jij niet gepleegd hebt, verwacht je dan geen excuses?
pi_63108656
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

lees je eigen post eens na direkt boven mijn post... daar staat het letterlijk in ...
Deze?
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ze heeft vast een moeilijke jeugd gehad.
Sorry, ik dacht dat een als PI en de duidelijk genoeg maakten dat het hier om sarcasme ging maar ik zal het er in het vervolg speciaal voor jou bij zetten.
Of bedoelde je deze?
quote:

[..]

Daar staat dat niemand hier er iets aan kan doen dat zij een leugenachtige slet is. En daarom is het ook nogal onzinnig om hier om excuses te komen vragen. De enige die hier excuses schuldig is, is die leugenachtige snol. Maar ik heb vast iets gemist: leg mij alsjeblieft uit waarom het mijn schuld of de schuld van anderen in dit topic is dat zij een leugenachtig kreng is.

De rest van je post gaat echt zo totaal niet over mij dat ik er niet eens een reactie op ga geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 10-11-2008 21:28:49 ]
pi_63108748
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:44 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Als iemand jou beschuldigd van een misdrijf die jij niet gepleegd hebt, verwacht je dan geen excuses?
De enige die excuses verschuldigd is, is de vrouw uit het nieuwsbericht.
Zij beschuldigde onterecht twee niet-bestaande mensen uit een bepaalde bevolkingsgroep en daar zou ze zich voor moeten verontschuldigen inderdaad.
pi_63109121
Hoezo verzonnen
pi_63112759
Ik vind dat 'en niemand deed wat' 'zó dom worden onderhand. Er is allang onderzocht waarom dat is, en het blijkt volkomen logisch. 112 bellen durf ik nog wel, maar no way dat ik me in een gewapend conflict/ruzie/beroving ga mengen. Ik kan er prima mee leven dat de mensen met de grote waffel in dit topic mij op zo'n moment geen held vinden (en betwijfel ondertussen sterk of zij wel er tussen zouden springen). Wees reeel en hou je zelf niet voor de gek.
pi_63112992
weet iedereen inmiddels dat ze het verhaal uit der duim gezogen heeft!
pi_63113010
welke gek verzint dit?
  maandag 10 november 2008 @ 21:15:44 #240
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63113391
Ah, het topic doet het weer, moet ik weer helemaal gaan terugzoeken waarom ze het verzonnen heeft.
[KNE]-Mod
pi_63113735
Wat een rare TT trouwens.
pi_63113836
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De enige die excuses verschuldigd is, is de vrouw uit het nieuwsbericht.
Zij beschuldigde onterecht twee niet-bestaande mensen uit een bepaalde bevolkingsgroep en daar zou ze zich voor moeten verontschuldigen inderdaad.
En de mensen die in dit bericht of op andere plaatsen een bevolkingsgroep verantwoordelijk hebben gehouden voor deze misdaad, waarom moeten die dan niet hun excuses aanbieden?
Die beschuldigingen zijn niet anders dan de beschuldigingen van die vrouw.
pi_63114102
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:28 schreef Houtworm het volgende:

[..]

En de mensen die in dit bericht of op andere plaatsen een bevolkingsgroep verantwoordelijk hebben gehouden voor deze misdaad, waarom moeten die dan niet hun excuses aanbieden?
Die beschuldigingen zijn niet anders dan de beschuldigingen van die vrouw.
Natuurlijk wel. De uitspraken van de mensen in dit topic zijn gedaan in de veronderstelling dat deze vrouw inderdaad overvallen en bedreigd was door twee Marokkanen, zoals in het bericht stond. En op dat moment was er geen enkele reden om aan dat verhaal te twijfelen, dat kwam pas later toen er meer informatie vrij kwam.
Die vrouw maakte deze beschuldiging terwijl ze dondersgoed wist dat het niet waar was.
Als je dat verschil niet ziet dan is een discussie sowieso zinloos.
  maandag 10 november 2008 @ 21:37:06 #244
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63114193
Fascinerend, om te zien hoe, bij de eerste bekendmaking, mensen hun oordeel al klaar hadden. En zelfs complete straffen verzonnen, waar dictators nog een puntje aan kunnen zuigen.

En nu heeft madam het verzonnen, en dan is het op de één of andere manier terecht dat men indertijd zulke grove uitspraken heeft gedaan over complete bevolkingsgroepen. Want men baseerde dat op het nieuws wat er toen was. Fascinerend. Fascinerend dat men niet in wil zien dat een nieuwsbericht zelden voldoende 'feiten' bevat.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63114393
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. De uitspraken van de mensen in dit topic zijn gedaan in de veronderstelling dat deze vrouw inderdaad overvallen en bedreigd was door twee Marokkanen, zoals in het bericht stond. En op dat moment was er geen enkele reden om aan dat verhaal te twijfelen, dat kwam pas later toen er meer informatie vrij kwam.
Die vrouw maakte deze beschuldiging terwijl ze dondersgoed wist dat het niet waar was.
Als je dat verschil niet ziet dan is een discussie sowieso zinloos.
Als er alleen maar gevloekt werd op 2 Marokkanen snap ik jouw opstelling.
Maar zoals wel vaker is een complete bevolkingsgroep weer uitgebreid door het slijk gehaald.
pi_63114527
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:37 schreef Yildiz het volgende:
Fascinerend, om te zien hoe, bij de eerste bekendmaking, mensen hun oordeel al klaar hadden. En zelfs complete straffen verzonnen, waar dictators nog een puntje aan kunnen zuigen.

En nu heeft madam het verzonnen, en dan is het op de één of andere manier terecht dat men indertijd zulke grove uitspraken heeft gedaan over complete bevolkingsgroepen. Want men baseerde dat op het nieuws wat er toen was. Fascinerend. Fascinerend dat men niet in wil zien dat een nieuwsbericht zelden voldoende 'feiten' bevat.
Misschien maakte het zoveel los omdat mevrouw verzon dat de twee jongens ook de kinderwagen met het kind erin hadden omgeduwd. Voor mijn reactie had het niet uitgemaakt: van welke afkomst ze ook zijn, zoiets afschuwelijks doe je niet.
Nu het blijkt te zijn verzonnen is er maar één schuldige: de vrouw die heeft gelogen.

En er zal altijd een groepje zijn hier op Fok wat elke gelegenheid aangrijpt op allochtonen te zeiken, maar de posts die te ver gingen zijn al lang verwijderd. Dus wat voor zin heeft het daar nu nog eens uitgebreid op terug te komen?
pi_63114604
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:42 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Als er alleen maar gevloekt werd op 2 Marokkanen snap ik jouw opstelling.
Maar zoals wel vaker is een complete bevolkingsgroep weer uitgebreid door het slijk gehaald.
En dat keur ik dan ook nergens goed. Hell, ik werd eerder in dit topic nog voor Femke uitgemaakt juist omdat ik nuanceerde.
En nu zou ik ineens een rechtse racist zijn.
pi_63114667
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En dat keur ik dan ook nergens goed. Hell, ik werd eerder in dit topic nog voor Femke uitgemaakt juist omdat ik nuanceerde.
En nu zou ik ineens een rechtse racist zijn.
Nu je het zegt.
pi_63114917
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nu je het zegt.
Nuance is blijkbaar voor zowel rechts als links eng.
pi_63115179
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:37 schreef Yildiz het volgende:

Dat is bijna standaard op FOK!.
Je kunt zelfs bijna voorspellen hoe lang het duurt voor er iemand iets relativerends zegt. (Tussen de 20 en 25 berichten.)
En niemand lijkt er van te leren: je ziet steeds dezelfde namen terugkomen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')