quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Zal wel te veel geld uitgegeven hebben met shoppen en toen dat eindelijk doordrong moest ze toch iets verzinnen om dat enorme bedrag goed te praten.
En dan werkt een stel relmarokkanen die je pas met pincode gejat hebben natuurlijk altijd goed.
Gewoon een geflipt labiel tienermoedertje dus.quote:De 21-jarige Haagse
[...]
2-jarige dochtertje
Het blijft bij een boete.quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:13 schreef Halcon het volgende:
De daders krijgen straks 120 uur werkstraf, verzachtende omstandigheden zijn de moeilijke jeugd, etc...
quote:Naast een boete van maximaal 6700 euro, zal de politie de kosten van het onderzoek op haar verhalen. In totaal bedragen die zo'n 4000 euro.
http://www.nos.nl/nosjour(...)troof_verzonnen.html
Ik hoop dat je je dit zelf ook aantrekt, je stond vooraan.quote:Op maandag 10 november 2008 13:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Wat een dom wijf, om zoiets te verzinnen...
gast, ik kom weleens in gevangenissen. hou aub je mond.quote:Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef PDOA het volgende:
Heerlijk om wederom gelijk te krijgen nadat je verrot gescholden bent voor islamknuffelaar en andere benamingen. Heerlijk om te zien dat de mensen die de grootste muil hadden bij dat bericht nu nergens te bekennen zijn.
gast, ik kom wel eens bij albert heijn. hou aub je mond.quote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
gast, ik kom weleens in gevangenissen. hou aub je mond.
omdat het nu een keertje niet zo is
Vreemd hé... op een maandagmiddag... 20 minuten nadat het bericht gepost is.quote:Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef PDOA het volgende:
Heerlijk om wederom gelijk te krijgen nadat je verrot gescholden bent voor islamknuffelaar en andere benamingen. Heerlijk om te zien dat de mensen die de grootste muil hadden bij dat bericht nu nergens te bekennen zijn.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:24 schreef huhggh het volgende:
De vraag die nu natuurlijk rijst is: waarom heeft ze hierover gelogen?
Wat is haar doel geweest? Aandachtshoer? De reele problematiek rond Marokkaanse probleemjongeren bezoedelen?
Ik denk eerder andersom, zoals ik zelf ook al aangaf.quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef MisterGreen het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een diehard Wilders aanhanger deze vrouw.
Ik kan me nog herinneren dat de LPF voorzitter een dreigfax naar de LPF stuurde zogenaamd afkomstig van Islam Terroristen.
Alleen stond zijn eigen fax nr nog onder deze dreig fax.
Of die 2 Wilders posters plakkers die zeiden dat ze tijdens het plakken door Marokanen in elkaar geslagen waren. Hadden ze ook verzonnen.
Ze zijn er toch echt.quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef MisterGreen het volgende:
[..]
Meer een Truus denk ik.
Ik zie allochtonen niet zo snel op de PVV stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |