Origineel bericht:quote:Op maandag 10 november 2008 13:12 schreef MisterGreen het volgende:
De vrouw die donderdag in Den Haag op een weerzinwekkende manier zou zijn beroofd, heeft het hele verhaal verzonnen. Dat liet de politie maandag weten. De 21-jarige Haagse zei dat ze met het mes op de keel van haar pincode was beroofd. De dieven dreigden zelfs haar 2-jarige dochtertje te ontvoeren.
De vrouw deed aangifte, maar de politie ontdekte afgelopen weekeinde dat haar verhaal verzonnen was. ,,De vrouw heeft toegegeven dat de beroving nooit heeft plaatsgevonden. De politie zal de kosten van het onderzoek op haar verhalen'', aldus een woordvoerder.
Waarom de Haagse de straatroof heeft verzonnen is onbekend. Wel houdt zij vol dat haar portemonnee eerder die donderdag is gerold. Het is niet duidelijk of deze verklaring op waarheid berust, aldus de politie. ,,De vrouw heeft van de zakkenrollerij in elk geval geen aangifte gedaan.'' De Haagse heeft een proces-verbaal gekregen voor het doen van valse aangifte.
Toch raar elke grote Krant had dit verhaal op zijn voorpagina.
Nu het onzin blijkt te zijn lees je het in geen 1 grote krant.
Bron
Aha, u kent de daders. Familie??quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:57 schreef nuget het volgende:
Dat is wel erg belachelijk.. stelletje kut marokanen
Dat wordt allemaal opgeblazen door die racistische journalisten.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:01 schreef Nitty-1s het volgende:
wel raar dat je ongeveer zo'n 4 keer per dag leest over dat marokkanen weer wat geflikt hebben en dat er alsnog niets tegen word gedaan
quote:De andere dader had zwart lang haar dat los naar achteren was gekamd en vettig oogde. De zijkanten waren opgeschoren.
Ja dat lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef AlphaOmega het volgende:
Hoe erg het ook is, maar even vier cijfertjes roepen die niks met je pincode te maken hebben lijkt me niet zo moeilijk, toch... daar nemen ze toch wel genoegen mee, weten zij veel...
De overheid heeft het te druk met allerlei stompzinnige verboden te bedenken, dat begrijp je toch wel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:01 schreef Nitty-1s het volgende:
wel raar dat je ongeveer zo'n 4 keer per dag leest over dat marokkanen weer wat geflikt hebben en dat er alsnog niets tegen word gedaan
Makkelijk praten. Als er twee van die gemankeerde bonobo's een mes op je keel duwen en je dochtertje gijzelen, geloof ik niet dat je nog veel energie hebt om ze met een valse pincode om de tuin te leiden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef AlphaOmega het volgende:
Hoe erg het ook is, maar even vier cijfertjes roepen die niks met je pincode te maken hebben lijkt me niet zo moeilijk, toch... daar nemen ze toch wel genoegen mee, weten zij veel...
Het zal lastig zijn, maar denk ook eens aan het resultaat. Waarschijnlijk wordt de pas ingeslikt ivm drie keer foute pin. Met een beetje pech is mevrouw nu naast een trauma rijker een hoop geld armer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Als er twee van die gemankeerde bonobo's een mes op je keel duwen en je dochtertje gijzelen, geloof ik niet dat je nog veel energie hebt om ze met een valse pincode om de tuin te leiden.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zal de pincode 1234 hebben, geloven ze je niet ben je dubbel gepwnd.
Als het je lukt dan moet je het zeker doen maar over het algemeen gaat helder denken je niet zo makkelijk af in zulke situaties.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:12 schreef AlphaOmega het volgende:
Ja dat is ook wel weer waar..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Als er twee van die gemankeerde bonobo's een mes op je keel duwen en je dochtertje gijzelen, geloof ik niet dat je nog veel energie hebt om ze met een valse pincode om de tuin te leiden.
Dan zou een goed stevig stuk touw en een flinke boom een socialere oplossing zijn...quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien hebben ze wel een moeilijke jeugd gehad.
Als balkenende dan toch zo graag in de kont van de usa kruipt, waarom neemt hij hun strafrecht ook niet meteen overquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Reuzenpanda het volgende:
Gewoon midden op de dag, midden in de stad, in een "fancy" winkel buurt nog ook. En de kinderwagen omgooien is gewoon totaal niet nodig geweest, alsof de mevrouw achter hun aan zou rennen. Wat een laf, waardeloos, crimineel tuig.
Ik kan hier echt niet meer tegen. Ik moet vechten om aan mijn principes vast te houden. Ik ben nog steeds tegen de doodstraf en tegen marteling... maar echt... dit soort figuren...
Het is duidelijk dat de regring ze gewoon hun gang laat gaan zodat het merendeel van de nederlanders straks gewoon weer voor de doodstraf is of voor nog minder privacy of een "politie staat". Het kan gewoon niet dat wij ten onder gaan aan dit soort terreur en de politiek niets zegt. Onmenselijk!
Maar zal je zien, volgende verkiezingen WEER die Balk Elende. Wanneer komt hij eens op voor de burgers van dit land?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou gewoon een verkeerde pincode opnoemen.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pardon? Dit is werkelijk al vele kilometers over de fucking grens heen!!! !quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
'Je pincode of je baby'
Het moet niet veel gekker worden...
Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:01 schreef Nitty-1s het volgende:
Dat vroeg ik me ook af...quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:48 schreef Reuzenpanda het volgende:
Wat moet je eingelijk doen als je zoeits ziet? Als je veilig staat natuurlijk fotos van daders & politie bellen maar als je ernaast staat en die gozers hebben een mes? Wat moet je doen? Een steek op de juiste plek en je bent gewoon dood.
Wat ik altijd hoor is dat je iederen om je heen moet mobiliseren om als menigte omheen te staan schreeuwen zo hard je maar kan. Maar wat doe je als je de enige andere bent die er is?
(en ik ben dan een niet al te grote vrouw, dus ik maak al helemaal geen kans tegen 2 mannen met een mes die blijkbaar geen enkel respekt voor leven hebben (kinderwagen omgooien))
Wij als vrouwen kunnen weinig doen, of jezelf ook bewapenen zodat je in ieder geval in staat bent om te helpen en jezelf te verdedigen bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:48 schreef Reuzenpanda het volgende:
Wat moet je eingelijk doen als je zoeits ziet? Als je veilig staat natuurlijk fotos van daders & politie bellen maar als je ernaast staat en die gozers hebben een mes? Wat moet je doen? Een steek op de juiste plek en je bent gewoon dood.
Wat ik altijd hoor is dat je iederen om je heen moet mobiliseren om als menigte omheen te staan schreeuwen zo hard je maar kan. Maar wat doe je als je de enige andere bent die er is?
(en ik ben dan een niet al te grote vrouw, dus ik maak al helemaal geen kans tegen 2 mannen met een mes die blijkbaar geen enkel respekt voor leven hebben (kinderwagen omgooien))
Ja man de doodstraf voor een overval, wat doen we dan bij moord?quote:
Nee dus..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af...
Getver, wat een gore streek. En al die smartypants die roepen dat je een andere pincode moet geven: yeah rightAls je dat er al uitkrijgt, is het zo aarzelend dat het wrs niet echt overtuigend is.
Sowieso, ben je je geld zomaar kwijt in zo'n geval? Volgens mij is daar wel een of ander slachtoffer-verzekerinkje voor.
Waarom zouden ze. Dankzij die mooie nieuwe koeltoer in Nederland is er wel meer draagvlak om privacy schendende maatregelen door te voeren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
Paddo's worden verboden omdat het een enkele keer is foutgegaan, maar hier wordt niks aan gedaan.
Welkom in Nederland
Dan heb je een mes bij je, en dan? Spring je er met mes en al tussen? En dan steekt een van die dudes op het kind in, uit 'reflex'.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wij als vrouwen kunnen weinig doen, of jezelf ook bewapenen zodat je in ieder geval in staat bent om te helpen en jezelf te verdedigen bij dit soort dingen.
Ik heb een tijdje pepperspray bij me gehad (had last gehad van Marokkaantjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan heb je een mes bij je, en dan? Spring je er met mes en al tussen? En dan steekt een van die dudes op het kind in, uit 'reflex'.
Volgens mij is dat het domste wat je kunt doen.
Dag Femkequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dude echt... je maakt jezelf belachelijk.
Haal even adem ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |