Ik ook. Maar wat is je punt?quote:Op maandag 17 november 2008 22:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat het voor iemand met het intellect van een bijzonder domme garnaal zo overkomt.
Babybel4, kun je hier op reageren want ik snap nog steeds helemaal niets van die vegetariër opleiding.quote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nee ik ben geen vegetariër, maar ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen. Jij begint te vertellen dat ingenieurs in deze zaak een andere mening hebben dan juristen en ik zeg dat dat in ieder geval voor mij niet waar is. Sterker nog veruit de meeste ingenieurs en ingenieurs in opleiding die ik over de zaak Joran heb gesproken waren het met mij eens.
Dat zou je mij weldegelijk moeten verwijten indien het zo is. Alleen weet ik dat natuurlijk wel, het is alleen zo dat niet-leken een RC "rechter-commissaris" noemen en een zittingsrechter met "rechter" aanduiden.quote:Op maandag 17 november 2008 22:10 schreef yyentle het volgende:
Ik verwijt jou niet dat je niet op de hoogte bent van het feit dat een rechter commissaris een rechter is en dezelfde opleiding heeft gevolgd, en dat ook hij afwegingen moet maken.
Waar trekken die letterlijk de integriteit van de RC in twijfel?quote:De woorden van de diverse agenten, een politiecommissaris, Karin Jansen en mevrouw Croes, wegen voor mij zwaarder dan die van Joran en zijn vader.
Laat maar. Je hebt het wel bevestigd bij deze. Dank.quote:
Oh gelukkig dan maar. Ik dacht even dat je metquote:Op maandag 17 november 2008 22:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat maar. Je hebt het wel bevestigd bij deze. Dank.
wilde suggereren dat ik een "bijzonder domme garnaal" was.quote:Op maandag 17 november 2008 22:10 schreef DS4 het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat het voor iemand met het intellect van een bijzonder domme garnaal zo overkomt.
Welnee. Volgens mij snap je prima waar ik op doel. Laten we dus weer ontopic gaan, in plaats van hierover door te zagen.quote:Op maandag 17 november 2008 22:16 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Babybel4, kun je hier op reageren want ik snap nog steeds helemaal niets van die vegetariër opleiding.
Dr. ir., mag dat ook? Afijn, laten we erover ophouden.quote:Uit je andere opmerkingen maak ik trouwens op dat je ir. bent/wordt, en dat als ontzettend veel hoger ziet dan drs./mr. dat is vrij kortzichtig naar mijn mening.
Vind jij nu werkelijk dat jij de persoon met de eerste steen moet zijn?quote:Op maandag 17 november 2008 22:25 schreef BabyBel4 het volgende:
Afijn, je zou voor de gein alle ad hominems van jouw hand eens moeten tellen, gericht aan je opponenten in dit topic. Je komt namelijk niet bepaald "beschaafd", "volwassen" en "gestudeerd" over.
Nee, maar ik was ook niet degene die in eerste instantie zo hoog van de toren begon te blazen met z'n "prestaties op intellectueel en juridisch vlak", afgezet tegen de "domheid" en "onvolwassenheid" van zo'n beetje alle overige users. Het valt me nog mee dat je je (vermeende) penislengte er niet bij hebt gesleept.quote:Op maandag 17 november 2008 22:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vind jij nu werkelijk dat jij de persoon met de eerste steen moet zijn?
Die kijkcijfers zijn behaald door de suggesties die gewekt werden. De moordenaar was gepakt en Joran werd daarbij als dader aangewezen. De bewijzen zouden getoond worden, en dat wilde natuurlijk niemand missen. Die dag daarna was wel duidelijk dat, zoals iedereen op je werk, iedereen van een koude kermis terug kwam. De suggesties werden gewekt, maar voor velen was het na een paar minuten al duidelijk. Joran kon niet gepakt worden, er waren geen bewijzen en Patrick was een onbetrouwbare crimineel. Onbegrijpelijk dus ook dat hij hiervoor een emmy gekregen heeft. Dat kan maar in één land, een land vol aannames, beeldvorming en hetze-gedrag.quote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef El_Matador het volgende:De kijkcijfers zijn terecht en overstijgen nou juist "het campingniveau" van SBS6. Juist het feit dat 7 miljoen mensen naar zijn uitzending hebben gekeken, maakt hem tot meer dan een trainingspakken-hola-paella-journalist.
Goh, het zit je wel dwars he...quote:Op maandag 17 november 2008 22:46 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik was ook niet degene die in eerste instantie zo hoog van de toren begon te blazen met z'n "prestaties op intellectueel en juridisch vlak", afgezet tegen de "domheid" en "onvolwassenheid" van zo'n beetje alle overige users. Het valt me nog mee dat je je (vermeende) penislengte er niet bij hebt gesleept.
Het is kennelijk erg lastig voor jou om te begrijpen dat de ontkenning dat ik geen jurist ben allesbehalve inhoudt dat ik daarmee anderen diskwalificeer.quote:Op maandag 17 november 2008 22:46 schreef BabyBel4 het volgende:
Nee, maar ik was ook niet degene die in eerste instantie zo hoog van de toren begon te blazen met z'n "prestaties op intellectueel en juridisch vlak", afgezet tegen de "domheid" en "onvolwassenheid" van zo'n beetje alle overige users.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is kennelijk erg lastig voor jou om te begrijpen dat de ontkenning dat ik geen jurist ben allesbehalve inhoudt dat ik daarmee anderen diskwalificeer.
Het is gewoon een feitelijke constatering. Punt.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Nee, roepen dat je jarenlange ervaring hebt op een bepaald vlak (terwijl niemand dit kan controleren) en dus deskundig bent, dat is geen zwaktebod.
Bleef het maar alleen bij die ontkenning dat je geen jurist bent. Dan was er inderdaad niet zoveel aan de hand. Echter maak je er welhaast een sport van om op een denigrerende wijze uit te halen naar andere users, met name als ze naar jouw zin iets te fel reageren.quote:Op maandag 17 november 2008 22:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is kennelijk erg lastig voor jou om te begrijpen dat de ontkenning dat ik geen jurist ben allesbehalve inhoudt dat ik daarmee anderen diskwalificeer.
Het is gewoon een feitelijke constatering. Punt.
Zou je even zo vriendelijk willen zijn om aan te wijzen waar ik mijzelf in de discussie beroep op mijn status?quote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef BabyBel4 het volgende:
Bleef het maar alleen bij die ontkenning dat je een jurist bent. Dan was er inderdaad niet zoveel aan de hand.
Nogmaals: ben jij nu echt de persoon om als eerste een steen te werpen?quote:Echter maak je er welhaast een sport van om op een denigrerende wijze uit te halen naar andere users, met name als ze naar jouw zin iets te fel reageren.
Ja, Joran roept veel frustraties op...quote:
hij was eerst ook verdacht van moord, doodslag of ontvoering, dat is later afgezwakt naar medeplichtigheid .. waarom weet ik eigenlijk niet ..quote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, Joran roept veel frustraties op...![]()
Ik vraag me nog steeds af, en wellicht kan iemand daar een licht op schijnen, waarom Paul van der Sloot in het begin verdachte was. Hij was ook gearresteerd, en daarna weer vrij gelaten.
Weet iemand dat?
Vooral gezien het relaas van Joran tegen Patrick, daar gaf hij zijn vader geen rol in de verdwijning...
Stel dat die man er niets mee te maken heeft, dan is ie wel zwaar gestraft voor de 'vermeende' misdaden van zijn zoon... Maar goed, Joran is zijn leven ook niet zeker meer in Nederland als ik de volkswoede zo af en toe hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:14 schreef moussie het volgende:
[..]
hij was eerst ook verdacht van moord, doodslag of ontvoering, dat is later afgezwakt naar medeplichtigheid .. waarom weet ik eigenlijk niet ..
Ik blijf dat maar raar vinden trouwens aan dat hele verhaal .. of het is echt een nogal louche familie of de vader is via zijn zoon onder druk gezet/weg gewerkt uit zijn toekomstige rechterlijke ambt
Precies, dit dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |