Denk je dat het stoer is om als blaag een grote waffel op het internet te hebben?quote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef BabyBel4 het volgende:
Inderdaad. Vandaar dat je hier zo gruwelijk de plank misslaat. Met je HBO MER
Lezen gaat je slecht af...quote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef BabyBel4 het volgende:
Nee, roepen dat je jarenlange ervaring hebt op een bepaald vlak (terwijl niemand dit kan controleren) en dus deskundig bent, dat is geen zwaktebod.
Nee, iemand opsluiten omdat de eerste de beste malloot op internet denkt dat hij schuldig is, dat is stukken beter...quote:Op maandag 17 november 2008 19:31 schreef El_Matador het volgende:
Die gasten kunnen alleen maar in hun eigen religieuze wereldje denken.
En ook Samson weet niets inhoudelijks bij te dragen en kan slechts op de man spelen. Niet verwonderlijk voor iemand die dat ook bij De Vries weet te doen.quote:Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef Samson het volgende:
Kan iemand ons een groot plezier doen en El Matador nogmaals naar school sturen en hem deze keer wel laten opletten in de les? Dan ziet ie na enige tijd misschien wat een onzin hij allemaal in dit topic heeft neergepend
Die gaat in zijn eentje het volkenrecht veranderen?quote:Op maandag 17 november 2008 19:42 schreef BabyBel4 het volgende:
Moeten die lui eens opletten hoe snel het "onmogelijke" werkelijkheid wordt als Geert Wilders aan de macht is.
Wat dit met Joran te maken heeft is mij een raadsel. Als jullie met elkaar wil fiepen over Marokkanen, doe dat lekker in een ander draadje.quote:
Dat zou jij eens moeten doen. Niet te lang, anders krijg je hoofdpijn. Net zoiets als jarenlang op de bank hangen en dan heel actief gaan sporten. Ook niet goed.quote:
Ik kan het je niet verwijten dat je "rechter" gebruikt waar "rechter-commissaris" de term zou zijn. Wat ik je wel kan verwijten is dat je uit het feit dat de RC hernieuwde huiszoekingen niet heeft toegestaan de integriteit van de RC in twijfel wenst te trekken.quote:Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef yyentle het volgende:
Begrijpend lezen kun je dus ook niet.
Nog nooit over nagedacht eigenlijk. Wat vind jij ervan om als blaag een grote waffel op het internet te hebben?quote:Op maandag 17 november 2008 20:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Denk je dat het stoer is om als blaag een grote waffel op het internet te hebben?
Laat me raden. Je bent "toevallig" ook vegetariėr?quote:Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Toevallig mag ik ir. voor mijn naam zetten
Dit hele topic staat al overvol met inhoudelijke reacties, die al jouw reacties finaal onderuit schoppen en nog steeds houd je vol. Een klein kind zou dan onderhand zelfs doorkrijgen dat er toch iets niet klopt. maar nee hoor, jij hebt gelijk en niemand anders, want jouw gevoel zegt dat gewoon. Welterusten Matadorquote:Op maandag 17 november 2008 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ook Samson weet niets inhoudelijks bij te dragen en kan slechts op de man spelen. Niet verwonderlijk voor iemand die dat ook bij De Vries weet te doen.
Wow, een jij-bak.quote:Op maandag 17 november 2008 20:47 schreef BabyBel4 het volgende:
Nog nooit over nagedacht eigenlijk. Wat vind jij ervan om als blaag een grote waffel op het internet te hebben?
Gelul. Ik heb een paar inhoudelijke tegenreacties gezien. Verder was het allemaal niet-inhoudelijk en werd ofwel De Vries ofwel mijn persoontje te grazen genomen.quote:Op maandag 17 november 2008 20:50 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit hele topic staat al overvol met inhoudelijke reacties, die al jouw reacties finaal onderuit schoppen en nog steeds houd je vol. Een klein kind zou dan onderhand zelfs doorkrijgen dat er toch iets niet klopt. maar nee hoor, jij hebt gelijk en niemand anders, want jouw gevoel zegt dat gewoon. Welterusten Matador
Tja, wie de bal kaatst...quote:Op maandag 17 november 2008 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelul. Ik heb een paar inhoudelijke tegenreacties gezien. Verder was het allemaal niet-inhoudelijk en werd ofwel De Vries ofwel mijn persoontje te grazen genomen.
Ik ben wel erger gewend, maar het zegt slechts genoeg over je eigen domheid. Ik ben duidelijk genoeg geweest.
Het is zo en dat weet ik en iedereen met hersenen weet dat ook. Dat er geen bewijzen zijn is niet van belang, want dat telt alleen in de juridische wereld. De rest van de wereld heeft bewijzen niet nodig, die kunnen dat veel beter beoordelen dan juristen.quote:
Nee ik ben geen vegetariėr, maar ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen. Jij begint te vertellen dat ingenieurs in deze zaak een andere mening hebben dan juristen en ik zeg dat dat in ieder geval voor mij niet waar is. Sterker nog veruit de meeste ingenieurs en ingenieurs in opleiding die ik over de zaak Joran heb gesproken waren het met mij eens.quote:Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent "toevallig" ook vegetariėr?
quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wow, een jij-bak.
Ik hoop dat als jij ooit die ing. titel haalt dat je dan inmiddels wat origineler de hoek uit kan komen. En dan nog iets: zelfs als beta wordt er enigerlij mate van beheersing van sociale omgangsvormen van jou verwacht. Werk daar dus ook maar aan.
Ja, het lijkt mij ook hoog gegrepen voor jou, maar ik ben niet onder de indruk van een ing. titel, dus twijfel ik ook niet als iemand claimt die kant op te (willen) gaan, dan wel die titel te hebben...quote:
Jij wil dat ik er serieus op in ga? Bij deze: ik kan de vraag niet beantwoorden. Daar mag jij dan weer over nadenken. Succes!quote:Geef nou gewoon eens antwoord op de vraag.
Nee, ik ben ook niet onder de indruk van de ing. "titel"quote:Op maandag 17 november 2008 21:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook hoog gegrepen voor jou, maar ik ben niet onder de indruk van een ing. titel, dus twijfel ik ook niet als iemand claimt die kant op te (willen) gaan, dan wel die titel te hebben...
Dan is het onbegrijpelijk dat je het in twijfel trekt dat iemand die titel zou hebben...quote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef BabyBel4 het volgende:
Nee, ik ben ook niet onder de indruk van de ing. "titel". Ook niet van de drs. of mr. titel trouwens.
Dat verbaast me niks. We hebben immers hierboven gezien dat wel meer zaken je "gestudeerde" en "ervaren" begrip te boven gaan.quote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan is het onbegrijpelijk dat je het in twijfel trekt dat iemand die titel zou hebben...
quote:Op maandag 17 november 2008 20:45 schreef DS4 het volgende:
Het getuigt niet bepaald van intelligentie dat de mogelijkheid dat Joran niet schuldig is volledig aan de kant wordt geschoven.
Ik kan mij voorstellen dat het voor iemand met het intellect van een bijzonder domme garnaal zo overkomt.quote:Op maandag 17 november 2008 22:05 schreef BabyBel4 het volgende:
We hebben immers hierboven gezien dat wel meer zaken je "gestudeerde" en "ervaren" begrip te boven gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |