dat ene waar ik een topic over zag, hier in DIG?quote:Op maandag 10 november 2008 18:45 schreef Cothen het volgende:
Werd zojuist gebeld door digibeten kennissen van me. Ik heb ze ooit eens een computer verkocht en nu start-ie niet meer op. Ik had als virusscanner AVG geïnstalleerd...
Je kan wel raden wat er gebeurd is
Correct en tevens juist. Gaat u door voor de koelkast?quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef phluphy het volgende:
dat ene waar ik een topic over zag, hier in DIG?
Nee dank u. Een bos bloemen volstaat.quote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef Cothen het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Gaat u door voor de koelkast?
quote:Op maandag 10 november 2008 19:48 schreef phluphy het volgende:
Nee dank u. Een bos bloemen volstaat.
NOD32 ftwquote:Op maandag 10 november 2008 22:00 schreef Jo0Lz het volgende:
Hahaha, ik heb net zaterdag avg eraf gehaald en avira erop <3.
Hehe, NOD32 nog nooit geprobeerd eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
NOD32 ftw. Maar erg gaar van AVG xD.
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 11 november 2008 08:41 schreef Merovingian het volgende:
Mogge
Ik denk de hele tijd dat het woensdag is. Gisteren had ik een dinsdag gevoel. Maar de week duurt dus een dagje langer dan ik denk
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb hetzelfde. Vroeg al aan m'n vriendin of een serie was afgelopen die ze op woensdag altijd kijkt, maar dat bleek niet zo te zijn. Het was gewoon pas dinsdag morgen
.
Soms kan dat, dat je je gewoon totaal vergist.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik vroeg gistermiddag aan een monteur van me of ie niet naar school moest (elke dinsdagmiddag heeft ie school)
Ja, het was echt een benden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:31 schreef Cothen het volgende:
Mogge
Vanmorgen een uur over een stuk van 3 kilometer gedaan. Oorzaak: teveel water op de weg
Toch maar een Defender kopen binnenkort?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:31 schreef Cothen het volgende:
Mogge
Vanmorgen een uur over een stuk van 3 kilometer gedaan. Oorzaak: teveel water op de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |