quote:
Wat hier stond sloeg nergens op.quote:Op maandag 10 november 2008 00:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wat TS duidelijk probeert te maken..
Fail.quote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef Nikmans het volgende:
Heel kort en heel simpel: -heel verhaal-
ik voel me ook beter omdat ik betere muziek luisterquote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef Nikmans het volgende:
Klacht: Mensen die zich meer voelen omdat ze naar 'betere' muziek luisteren
Bonus: TS luistert naar alles, inclusief metal, hiphop en electronica van alle soorten en maten.
waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 10 november 2008 12:12 schreef MarMar het volgende:
Dus Nikmans vind Fransje Bauer, Jan Smit en BZN ook hele goede artiesten?
Jij niet.quote:Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef Smart_ass het volgende:
TS heeft zelf een slechte muzieksmaak?
Nooit van gehoord. Maar aangezien we niet in Noord-Korea wonen mag je vast wel naar die muziek luisteren.quote:Op maandag 10 november 2008 13:50 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik luister Biosphere, Future Sound Of London... Mag dat wel? Oh ja in mijn lijst staat Ome Henk wat geen eens muziek is.
Als ik dit kut vind, ben ik dan de klacht van TS?quote:
Meestal zijn het wel mensen met iets minder iq dan ik, maar je hebt gelijk, daarom nog niet minderwaardig als mens.quote:Op maandag 10 november 2008 12:13 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet.
maar iemand die daar wel van houd, is die minder dan jij?
nee je mag er van vinden wat je wilt.quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Als ik dit kut vind, ben ik dan de klacht van TS?
Friet hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 00:31 schreef Acinonyx het volgende:
Het is PATAT !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |