Geen transactiekosten, bij vermogen van 10k en 10 transacties in 1 jaar, gezien hun beheervergoeding ben je al goedkoper uit, dan met Binck.quote:arieven Zelf Beleggen in Beleggingsfondsen
Aankopen via Mijn Postbank.nl geen transactiekosten*
Verkopen via Mijn Postbank.nl geen transactiekosten*
Automatisch Beleggen geen transactiekosten**
Aan- en verkopen via telefoon 0,3% van het transactiebedrag *
Beheervergoeding*** 0,5% tot 1,4% per jaar
* minimale inleg: ¤ 25 (per fonds)
** minimale inleg: ¤ 50 per maand of kwartaal (per fonds)
*** Dit zijn indirecte kosten die ten laste komen van het fondsvermogen
.quote:Tarieven via Internet
Effectenbeurs van Euronext Amsterdam
Aan- en verkooptransacties via internet ¤ 11,95 per transactie
Lol er is niks mis met Binckbank.quote:Op maandag 10 november 2008 15:08 schreef At-EZ het volgende:
Gevonden.
[..]
.
DSB bank.
Binck Bank.
Postbank.
Smerige kapitalisten, dat zijn ze!.
Idd, voor de kleine hobbybelegger is 20 euro p transactie een aardig domperquote:Op maandag 10 november 2008 15:21 schreef pberends het volgende:
Toch snap ik ook niet waarom het zo duur is, het zijn toch volledig geautomatiseerde transacties?
Je moet er in je berekeningen goed rekening mee houden ja.quote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, voor de kleine hobbybelegger is 20 euro p transactie een aardig domper.
Je moet alleen wat meer je best doen om die 20 euro er uit te poetsen.. sja, maar het lijkt me dat je als (hobby) belegger zijnde toch meer of iig rond de 100 eu per trade doet. Dan kan die 20 eu er nog makkelijk uit met turbo's ..quote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Idd, voor de kleine hobbybelegger is 20 euro p transactie een aardig domper.
100 eu p tradequote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Je moet alleen wat meer je best doen om die 20 euro er uit te poetsen.. sja, maar het lijkt me dat je als (hobby) belegger zijnde toch meer of iig rond de 100 eu per trade doet. Dan kan die 20 eu er nog makkelijk uit met turbo's ..
Aegon lijkt zich nog staande te houden op de AEX. Ik zie zelfs lichte stijging.quote:Op maandag 10 november 2008 15:33 schreef slap het volgende:
Aegon open in NY: -0.21 (-3.76%)
Stomme AIG grrrr
Ik probeer inderdaad een (inclusief alles)model te maken, ik ga zo naar een professor toe, maar 'vrees' dat hij mn hele systeem de grond inboort haha.quote:Op maandag 10 november 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
100 eu p trade, dan moet je dus alleen al 20% rendement maken om de transactiekosten eruit te krijgen. Daarnaast heb je de spread nog
. Zijn daar (de spread) aannames in te maken hoeveel die bedraagt (%)
? Ben een model aan 't maken voor turbo's en opties maar hoe hou je rekening met spread?
Dat zou ik ook wel willen weten, het gaat weer lekker vandaag Fortisquote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef pberends het volgende:
Wat is er eigenlijk nog gekoppeld aan het Fortis-aandeel
ING kan in 2 maanden nog wel even doorstijgen tot 12 euro, maar daarna zou ik ze verkopen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef At-EZ het volgende:
150 aandelen ING erbij gekocht. Krijg ergens het indruk dat ze volgende maand al flink gestegen zijn..
Dat.quote:Op maandag 10 november 2008 17:00 schreef pberends het volgende:
ING kan in 2 maanden nog wel even doorstijgen tot 12 euro, maar daarna zou ik ze verkopen.
Dus? Omdat er mensen kopen en verkopenquote:Op maandag 10 november 2008 17:04 schreef Lemans24 het volgende:
Aegon: 4,43 -> 4,20 -> 4,40 -> 4,20.
Vreemd
zou je denkenquote:Op maandag 10 november 2008 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus? Omdat er mensen kopen en verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |