Idd. jammer. Maar als je zo verdedigd zoals ze gisteren deden dan vraag je erom... ben benieuwd of ze dinsdag voor de beker (weer tegen Willem II) wel winnenquote:Op zondag 9 november 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen en dan ook nog eens tegen Willem 2.. beetje jammer
quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
KREZIP
Heineken Music Hall
Vr, 26/06/0920.00 uur
Uw ordernummer is: 0146715703567057
Heb van de wedstrijd eerlijk gezegd niet veel gezien, maar eens even kijken of ze er dinsdag wat meer van weten te bakken.quote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. jammer. Maar als je zo verdedigd zoals ze gisteren deden dan vraag je erom... ben benieuwd of ze dinsdag voor de beker (weer tegen Willem II) wel winnen![]()
Ik ook niet, alleen de samenvatting. Maar dat was alweer meer dan genoegquote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb van de wedstrijd eerlijk gezegd niet veel gezien, maar eens even kijken of ze er dinsdag wat meer van weten te bakken.
Kun je eindelijk eens lachen met voetballersquote:Op zondag 9 november 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg dr ff bij dat t om voetbal gaat...hoef ik niet te klikken
Nou beter dan "Ja ik had haast en dacht, er zijn niet zoveel mensen op de weg dus kan het wel...".quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
sukkel bij wegmisbruikers...
Agent: "meneer wat mag ik opschijven waarom u zo hard reed"
Sukkel: "nou tis VRIJDAG weetjuhwel"
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens lachen met voetballers
hij wilde ook Ekstra Weekend luisterenquote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
sukkel bij wegmisbruikers...
Agent: "meneer wat mag ik opschijven waarom u zo hard reed"
Sukkel: "nou tis VRIJDAG weetjuhwel"
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 20:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij wilde ook Ekstra Weekend luisteren
Hoe laat moet jij opstaan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef Againzender het volgende:
Nieuwe werkweek, morgen weer wakker worden met Domien dus
ik probeer er om 6 uur uit te zijn, dus staat de wekker op 5:50 uurquote:
Ruilen? moet pas om 13.30uur beginnenquote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer er om 6 uur uit te zijn, dus staat de wekker op 5:50 uur
ach, dan kan je 's ochtends nog fatsoenlijk boodschappen doenquote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ruilen? moet pas om 13.30uur beginnen
quote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Piles: schiet t al op met ekstra weekend??![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
Plork heeft ook weer naar Ekdom in de Nacht gebeld
quote:En laten we eerlijk zijn: Een dag zonder Pet Shop Boys Alarm is als een week niet geleefd. Daarom is deze hyve ook in het leven geroepen. Je hoeft je er niet voor te schamen om stiekem Pet Shop Boys fan te zijn. Maakt niet uit wat je bent. Hier mag het.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef D.Rose het volgende:
@hans
Eten heet dat
Werken in mijn vakantie
Inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat de fuk is dit voor muziek?
Oh, die is al een tijdje klaar zo te zienquote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Piles: schiet t al op met ekstra weekend??![]()
Ja, kan iemand mij ook waarschuwen?quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand me waarschuwen als Piles weer in t land van de levenden is met resultaten?
quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, die is al een tijdje klaar zo te zien
[..]
Ja, kan iemand mij ook waarschuwen?
Heb alleen de laatste minuut gehoord maar het was inderdaad wel wat treurig.quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat klinkt idd n bietje treurig
Ligt er aan maar doorgaans is het wel lekkerderquote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar I'm ga naar een restaurant om te eten. Is veel lekkerder
quote:Op zondag 9 november 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh natuurlijkje wou nog een cola
[ afbeelding ]
![]()
het was lekker ja, zelfs 3 dagen op een rij bij hetzelfde restaurantquote:Op zondag 9 november 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt er aan maar doorgaans is het wel lekkerder
Met uploaden op die site?quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, die is al een tijdje klaar zo te zien
Nice! wat stond er vanavond op het menu?quote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het was lekker ja, zelfs 3 dagen op een rij bij hetzelfde restaurant
Zie `m niet ertussen staanquote:
Ah ja. Dacht dat dat een andere was omdat niet gelijk Ekdom en Veenstra in het begin in beeld kwamenquote:Op zondag 9 november 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben je blind![]()
Kijk je wel in de goeie map?
http://3fm.stimpy.nu/EkStra%20Weekend/
steakquote:Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice! wat stond er vanavond op het menu?
het is zondagquote:
Italiaans is altijd primaquote:Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
steak
Met nog wat italiaans spul als voorafje en nagerecht
die kans is aanwezigquote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Italiaans is altijd prima![]()
Steak is niet echt mijn ding maar morgen zit je er weer?
Blijkbaar niet neequote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnbaar is die fax nog niet aangekomen bij de gasten die er zojuist over zongen
wat hebben de zaken ermee te makenquote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De zaken gaan dus goed in huize D.Rose
Geen hele week: 3 dagen werken, dag vrij, weer een dag werken, en dan WEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEND!!!quote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, bijna weer maandag, het begin van een nieuwe werkweek...
quote:Op zondag 9 november 2008 22:17 schreef Againzender het volgende:
One van U2 blijft toch wel zo'n mooi zondagavondnummer
Ja idd. M`n ma was het ook aan t kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 22:20 schreef borisz het volgende:
Peter R komt na 45 minuten eindelijk tot nieuwe dingen.
Mooie plaat iddquote:
de afstand Rome-thuis is me iets te groot om thuis te gaan etenquote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Elke avond uit eten lijkt mij vrij duur
Da;s cool, dat in Eindhoven.quote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer @ http://picasaweb.google.com/roeljewel/GlowEindhoven2008
Haha.quote:Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de afstand Rome-thuis is me iets te groot om thuis te gaan eten
Mooi !quote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer @ http://picasaweb.google.com/roeljewel/GlowEindhoven2008
Vreselijke plaatquote:Op zondag 9 november 2008 22:47 schreef Timo20 het volgende:
Die nieuwe Kanye West is wel ont-zet-tend vet![]()
![]()
![]()
Nee man.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 22:47 schreef Timo20 het volgende:
Die nieuwe Kanye West is wel ont-zet-tend vet![]()
![]()
![]()
En ik absoluut in de eerste... echt een vreselijke plaat.quote:Op zondag 9 november 2008 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee man.
Zoals Gerard zei: er zijn twee kampen: of je haat `m of je vind `m geweldig. Ik zit in die laatste
Dat origineel ook!!!
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
Oh ja, moet ook nog EkstraWeekend luisteren. Eerst maar eens doen
Oh, en Eliza:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Haai vanuit de trein,
wat zijn de transfergeruchten?
Aldus radio.nlquote:Q-Music onderhandelt over een nieuwe top-transfer. Het zou over iemand van 3FM gaan
quote:
welterusten dan maarquote:Op maandag 10 november 2008 00:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg niet van die enge dingen WH!
* Jannekje7 gaat ook lekker slapen... vriendjelief heeft t bed mooi opgewarmd!
Ik ben er nogquote:
Hi hi hi hi hi!quote:Op maandag 10 november 2008 01:06 schreef rjvandevelde het volgende:
HEllo hello hello hello hello
Ik deel 100% je meningquote:Op maandag 10 november 2008 01:19 schreef Sirolf het volgende:
En toch blijf ik de album-versie van de single van Coldplay beter vinden... Ik snap echt niet wat dat ge-rap aan de plaat heeft toe te voegen!
Gelukkig is het geen Megahit meer.
Uhm, jah. Valt niets achter te zoeken hoor, 'k ben gewoon beetje bij beetje steeds meer muziek aan het verzamelen voor het 90s programma wat ik samen met een andere DJ vanaf binnenkort wekelijks ga doen en daar kunnen dit soort foute nummers natuurlijk niet in ontbrekenquote:Op zondag 9 november 2008 20:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Broekie's Recently Listened Tracks: B.E.D. – Welles (verliefd geweest) 4 hours ago.
Waar ging dat over?quote:Op maandag 10 november 2008 07:54 schreef Jannekje7 het volgende:
"Dat ze m ook kan terugbrengen als t niet de goeie kleur is..."
"Hee, pas op he, als je zo stout blijft doen, zet ik je op e-bay!"
Over het idee dat je "kleine negertjes" zou kunnen kopen in de winkel.quote:
Leve de buienradarquote:Op maandag 10 november 2008 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dankzij buienradar tussen de buien door.
moggelquote:
quote:Kate Perry is nice
"is het een open deur?"quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
We gaan weer van het ene uiterste naar het andere.
quote:Op maandag 10 november 2008 10:57 schreef Lov1 het volgende:
Ik vind de versie van Weird Al Jankovic toch leuker
Sterkte! werk zequote:Op maandag 10 november 2008 11:12 schreef muisje-eliza het volgende:
kga naar mn werk, en t begint net te regenen![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 11:08 schreef on_air het volgende:
Histerisch slechte show gehad. Mocht je willen lachen van leedvermaeck, dan kan ik je terugluisteren aanraden.
To you you you.
quote:
En dan ook nog eensquote:
Andreas Johnson ? oeh, dat is een geweldige plaat !quote:Op maandag 10 november 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker plaatje. Glorious.
Zal hem straks eens bekijken, ik ga denk me maar eens flink uitzieken..quote:Op maandag 10 november 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Beterschap
Jij wilde EkstraWeekend trouwens ook nog zien toch? Hij staat online
Druk, je krijgt gelijk heel veel informatie op je af, wat je nooit gelijk allemaal kunt onthouden, maar het was wel leuk.quote:
Moet ik vanavond nog ff binnenhalenquote:Op maandag 10 november 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Beterschap
Jij wilde EkstraWeekend trouwens ook nog zien toch? Hij staat online
Die is heel bijzonder inderdaadquote:Op maandag 10 november 2008 13:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wat een geweldig nummer vind ik dit
Edit: Paper Planes van M.I.A.
Goed bevallen dus, gelukkig maarquote:Op maandag 10 november 2008 13:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Druk, je krijgt gelijk heel veel informatie op je af, wat je nooit gelijk allemaal kunt onthouden, maar het was wel leuk.
Gerben: beterschap!
Hej Roel alles goed met de parkeergarages?quote:Op maandag 10 november 2008 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet ik vanavond nog ff binnenhalen.
quote:Op maandag 10 november 2008 13:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Roel alles goed met de parkeergarages?
Ja dat zei ze , niet de meest snuggere vrouwquote:Op maandag 10 november 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
"Ik ga echt niet achter de kluizenaars zitten", zei ze dat nou?![]()
Enorme k*tplaat idd. Kansloos geschreeuw.quote:Op maandag 10 november 2008 14:29 schreef cosmick het volgende:
Ook niet een partijtje vreselijk, die Beyonce.
Idd. Slappe hap. Het wachten is nog even op Irisquote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn de bitjes waarop deze plaat staat nog niet versleten? Tering.
zet in op Edwin dat hij wint.quote:Op maandag 10 november 2008 15:49 schreef Sirolf het volgende:
Domien heeft gewonnen van Rudy, morgen Edwin vs. Claudia.
Tuurlijk, wat dacht je danquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Dos37 het volgende:
Moet het de hele uitzending gaan over die voicemail
kwaliteit moet niet te hoog zijn , anders overtref je de C&S showquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Dos37 het volgende:
Moet het de hele uitzending gaan over die voicemail
de normale versie is mooi, en vind de Jay-Z versie eigenlijk best wel iets toevoegen en iets aparts. het flowt in ieder geval wel weer zoals Jay dat kanquote:Op maandag 10 november 2008 15:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jay-z, verkrachting van mooi nummer zoals lost
quote:Op maandag 10 november 2008 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ook nog deze hoor-mij-es-niet-kunnen-schijten-kerel erachter aan![]()
![]()
![]()
. WAT IS HIER GOED AAN? 't Is te merken dat sommige dj's gehoorbeschadiging hebben
.
Goh, wat een verrassing!quote:Op maandag 10 november 2008 16:47 schreef on_air het volgende:
Het topic is niet vol.
Idd. Zo voorspelbaar. En belachelijk ook trouwensquote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef Piles het volgende:
Ah, daarom werd Gavin weer zo vaak gedraaid, ze gaan idd kaartjes weggeven
Jay-Z vind ik ongelovelijk kut eigenlijk. Zeker als ie dan zonodig zijn bijdrage moet leveren aan het tweede nummer van Cold Play dat ik enigszins nog te pruimen vond.quote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
de normale versie is mooi, en vind de Jay-Z versie eigenlijk best wel iets toevoegen en iets aparts. het flowt in ieder geval wel weer zoals Jay dat kan
Nu last shadow puppets.. wat een prachtplaat is dat toch
Stenders is er weer, maar was wat rustig hier toen. Verder is FOK! weer erg traaaaaaaaag de laatste dagen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, best wel. AV doet het meestal toch wel goed? Of is Stenders nog ziek?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 10 november 2008 18:06 schreef Sersjee het volgende:
Toevallig iemand die de Volkskrant van vandaag heeft liggen? Er staat een stuk in over Arjan de Zeeuw met als titel "Heimwee naar Engeland smelt bij ADO'20".
Dat wil ik graag lezen, maar om voor een krant richting winkel te gaan zie ik eigenlijk niet zo zitten. Het is nl. takkeweer. En online kan ik het alleen lezen als abonnee, dus dat schiet ook niet op...
Geregeld.quote:Op maandag 10 november 2008 18:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.. No pun (Ekdom) intended
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |