Met uploaden op die site?quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, die is al een tijdje klaar zo te zien
Nice! wat stond er vanavond op het menu?quote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het was lekker ja, zelfs 3 dagen op een rij bij hetzelfde restaurant
Zie `m niet ertussen staanquote:
Ah ja. Dacht dat dat een andere was omdat niet gelijk Ekdom en Veenstra in het begin in beeld kwamenquote:Op zondag 9 november 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben je blind![]()
Kijk je wel in de goeie map?
http://3fm.stimpy.nu/EkStra%20Weekend/
steakquote:Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice! wat stond er vanavond op het menu?
het is zondagquote:
Italiaans is altijd primaquote:Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
steak
Met nog wat italiaans spul als voorafje en nagerecht
die kans is aanwezigquote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Italiaans is altijd prima![]()
Steak is niet echt mijn ding maar morgen zit je er weer?
Blijkbaar niet neequote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnbaar is die fax nog niet aangekomen bij de gasten die er zojuist over zongen
wat hebben de zaken ermee te makenquote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De zaken gaan dus goed in huize D.Rose
Geen hele week: 3 dagen werken, dag vrij, weer een dag werken, en dan WEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEND!!!quote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, bijna weer maandag, het begin van een nieuwe werkweek...
quote:Op zondag 9 november 2008 22:17 schreef Againzender het volgende:
One van U2 blijft toch wel zo'n mooi zondagavondnummer
Ja idd. M`n ma was het ook aan t kijkenquote:Op zondag 9 november 2008 22:20 schreef borisz het volgende:
Peter R komt na 45 minuten eindelijk tot nieuwe dingen.
Mooie plaat iddquote:
de afstand Rome-thuis is me iets te groot om thuis te gaan etenquote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Elke avond uit eten lijkt mij vrij duur
Da;s cool, dat in Eindhoven.quote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer @ http://picasaweb.google.com/roeljewel/GlowEindhoven2008
Haha.quote:Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de afstand Rome-thuis is me iets te groot om thuis te gaan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |