Idd. jammer. Maar als je zo verdedigd zoals ze gisteren deden dan vraag je erom... ben benieuwd of ze dinsdag voor de beker (weer tegen Willem II) wel winnenquote:Op zondag 9 november 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen en dan ook nog eens tegen Willem 2.. beetje jammer
quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
KREZIP
Heineken Music Hall
Vr, 26/06/0920.00 uur
Uw ordernummer is: 0146715703567057
Heb van de wedstrijd eerlijk gezegd niet veel gezien, maar eens even kijken of ze er dinsdag wat meer van weten te bakken.quote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. jammer. Maar als je zo verdedigd zoals ze gisteren deden dan vraag je erom... ben benieuwd of ze dinsdag voor de beker (weer tegen Willem II) wel winnen![]()
Ik ook niet, alleen de samenvatting. Maar dat was alweer meer dan genoegquote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb van de wedstrijd eerlijk gezegd niet veel gezien, maar eens even kijken of ze er dinsdag wat meer van weten te bakken.
Kun je eindelijk eens lachen met voetballersquote:Op zondag 9 november 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg dr ff bij dat t om voetbal gaat...hoef ik niet te klikken
Nou beter dan "Ja ik had haast en dacht, er zijn niet zoveel mensen op de weg dus kan het wel...".quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
sukkel bij wegmisbruikers...
Agent: "meneer wat mag ik opschijven waarom u zo hard reed"
Sukkel: "nou tis VRIJDAG weetjuhwel"
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens lachen met voetballers
hij wilde ook Ekstra Weekend luisterenquote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
sukkel bij wegmisbruikers...
Agent: "meneer wat mag ik opschijven waarom u zo hard reed"
Sukkel: "nou tis VRIJDAG weetjuhwel"
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 20:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij wilde ook Ekstra Weekend luisteren
Hoe laat moet jij opstaan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef Againzender het volgende:
Nieuwe werkweek, morgen weer wakker worden met Domien dus
ik probeer er om 6 uur uit te zijn, dus staat de wekker op 5:50 uurquote:
Ruilen? moet pas om 13.30uur beginnenquote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer er om 6 uur uit te zijn, dus staat de wekker op 5:50 uur
ach, dan kan je 's ochtends nog fatsoenlijk boodschappen doenquote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ruilen? moet pas om 13.30uur beginnen
quote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Piles: schiet t al op met ekstra weekend??![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
Plork heeft ook weer naar Ekdom in de Nacht gebeld
quote:En laten we eerlijk zijn: Een dag zonder Pet Shop Boys Alarm is als een week niet geleefd. Daarom is deze hyve ook in het leven geroepen. Je hoeft je er niet voor te schamen om stiekem Pet Shop Boys fan te zijn. Maakt niet uit wat je bent. Hier mag het.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef D.Rose het volgende:
@hans
Eten heet dat
Werken in mijn vakantie
Inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat de fuk is dit voor muziek?
Oh, die is al een tijdje klaar zo te zienquote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef Timo20 het volgende:
Piles: schiet t al op met ekstra weekend??![]()
Ja, kan iemand mij ook waarschuwen?quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand me waarschuwen als Piles weer in t land van de levenden is met resultaten?
quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, die is al een tijdje klaar zo te zien
[..]
Ja, kan iemand mij ook waarschuwen?
Heb alleen de laatste minuut gehoord maar het was inderdaad wel wat treurig.quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat klinkt idd n bietje treurig
Ligt er aan maar doorgaans is het wel lekkerderquote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar I'm ga naar een restaurant om te eten. Is veel lekkerder
quote:Op zondag 9 november 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh natuurlijkje wou nog een cola
[ afbeelding ]
![]()
het was lekker ja, zelfs 3 dagen op een rij bij hetzelfde restaurantquote:Op zondag 9 november 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt er aan maar doorgaans is het wel lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |