zet in op Edwin dat hij wint.quote:Op maandag 10 november 2008 15:49 schreef Sirolf het volgende:
Domien heeft gewonnen van Rudy, morgen Edwin vs. Claudia.
Tuurlijk, wat dacht je danquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Dos37 het volgende:
Moet het de hele uitzending gaan over die voicemail
kwaliteit moet niet te hoog zijn , anders overtref je de C&S showquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Dos37 het volgende:
Moet het de hele uitzending gaan over die voicemail
de normale versie is mooi, en vind de Jay-Z versie eigenlijk best wel iets toevoegen en iets aparts. het flowt in ieder geval wel weer zoals Jay dat kanquote:Op maandag 10 november 2008 15:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jay-z, verkrachting van mooi nummer zoals lost
quote:Op maandag 10 november 2008 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ook nog deze hoor-mij-es-niet-kunnen-schijten-kerel erachter aan![]()
![]()
![]()
. WAT IS HIER GOED AAN? 't Is te merken dat sommige dj's gehoorbeschadiging hebben
.
Goh, wat een verrassing!quote:Op maandag 10 november 2008 16:47 schreef on_air het volgende:
Het topic is niet vol.
Idd. Zo voorspelbaar. En belachelijk ook trouwensquote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef Piles het volgende:
Ah, daarom werd Gavin weer zo vaak gedraaid, ze gaan idd kaartjes weggeven
Jay-Z vind ik ongelovelijk kut eigenlijk. Zeker als ie dan zonodig zijn bijdrage moet leveren aan het tweede nummer van Cold Play dat ik enigszins nog te pruimen vond.quote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
de normale versie is mooi, en vind de Jay-Z versie eigenlijk best wel iets toevoegen en iets aparts. het flowt in ieder geval wel weer zoals Jay dat kan
Nu last shadow puppets.. wat een prachtplaat is dat toch
Stenders is er weer, maar was wat rustig hier toen. Verder is FOK! weer erg traaaaaaaaag de laatste dagen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, best wel. AV doet het meestal toch wel goed? Of is Stenders nog ziek?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 10 november 2008 18:06 schreef Sersjee het volgende:
Toevallig iemand die de Volkskrant van vandaag heeft liggen? Er staat een stuk in over Arjan de Zeeuw met als titel "Heimwee naar Engeland smelt bij ADO'20".
Dat wil ik graag lezen, maar om voor een krant richting winkel te gaan zie ik eigenlijk niet zo zitten. Het is nl. takkeweer. En online kan ik het alleen lezen als abonnee, dus dat schiet ook niet op...
Geregeld.quote:Op maandag 10 november 2008 18:38 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.. No pun (Ekdom) intended
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |