ipodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja k was daar thuis, maar die ouders konden zo thuis komen
Eh wat?quote:Op zondag 9 november 2008 20:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ouders ook??? fokking hell, hele fokking familie....
* Kali-Mist1 is ook deels pool duzzzzz
quote:
Zou ik ook zeggenquote:
Ja maar wtf is er met familie?quote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mijn voorouders waren bazen, die kwamen al in 1700....
Kanker dat ziet er heerlijk ranzig uitquote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Wit ovenversbrood, roomboter gezouten, hamburger, cheddarcheese, spek, mad sauce, ketchup.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Wit ovenversbrood, roomboter gezouten, hamburger, cheddarcheese, spek, mad sauce, ketchup.
Kots.quote:Op zondag 9 november 2008 20:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kanker dat ziet er heerlijk ranzig uit
quote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ah zoquote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja kut natuurlijk, anders lag je nu te douwen, ik heb nog wel een logeerkamer over hoor!!!
quote:Op zondag 9 november 2008 20:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah zo
Mja binnenkort maar even de rest oproken
quote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke ziet er beter uit?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:46 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1equote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke ziet er beter uit?
Wiet...quote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
sorry ik kom uit de grote stad, WAT!?!?!??!
Das uberfahlmensch.quote:Op zondag 9 november 2008 20:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
volgens mij gaan we weer hard falen in de dagcijfers....![]()
timmmmm en mike eat your heart out...epische-pauper-falers!!
NEINquote:Op zondag 9 november 2008 20:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hello FAS, nog tapijt gelikt????
Nee, en ik ben de kerstmanquote:
De chocalate chip cookies.quote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke ziet er beter uit?
Doe ze alledrie maar. Nee, hoeft geen tasje omheen. Ik neem ze hier wel mee.quote:Op zondag 9 november 2008 20:46 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nee heb k zelf.quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ok, omdat ik het over douwen had en jij ineens riep dat je binnenkort maar eens de rest gaat oproken.
hoezo, dat ligt daar nog of???
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 20:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh, zonde, omdat ik je al een tijd niet gezien had, dacht ik, die is verloren tijd aan het inhalen!!!!
![]()
als ik tapijt had, had je mogen likken hoor, doe ik nie moeilijk over, maar niet tegen het vrouwtje zeggen he....ssshhhttt
quote:
Gaat het verder wel helemaal goed?quote:Op zondag 9 november 2008 20:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh, zonde, omdat ik je al een tijd niet gezien had, dacht ik, die is verloren tijd aan het inhalen!!!!
![]()
als ik tapijt had, had je mogen likken hoor, doe ik nie moeilijk over, maar niet tegen het vrouwtje zeggen he....ssshhhttt
Dat magquote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ok, vind je heel erg als ik er nu niks meer van snap!!!
Te laat! Hij is nu al aan het huilen, omdat je PI hem zo boos aankeek.quote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef jordeeeh het volgende:
En m'n vorige PI was de verkeerde, k wilde "[ afbeelding ]" doen
Hehequote:Op zondag 9 november 2008 20:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
Ja wtf, mijn verhaal klopt toch gewoon?quote:Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef IQM het volgende:
Zie die Kali en jordeeeh eens totaal langs elkaar praten.
DU BIST EIN UNTERMENSCHHHHHHHHquote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Te laat! Hij is nu al aan het huilen, omdat je PI hem zo boos aankeek.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij heeft Kali het over neuken en jij over roken.quote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja wtf, mijn verhaal klopt toch gewoon?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij heeft Kali het over neuken en jij over roken.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat het verder wel helemaal goed?
Ja dat had k wel door, maar hij heeft niet door waar ik t over had?quote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij heeft Kali het over neuken en jij over roken.
Eet je schijt op.quote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
De hele dag maar schijten en krijg geen eten door me strot.
Fakking sociaal van jequote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik help graag mijn medemens met hun sexuele perikelen, en als dat inhoudt dat ik tapijt moet zijn wat hun kunnen likken, dan doe ik dat!
quote:
Klopt, vertelde zeker weinig goedsquote:Op zondag 9 november 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jos vertelde me over zijn ontmoeting met jou
That makes sensequote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die hele PI haalde mij uit m'n concentratie...polen? roken? neuken? tapijt? FAS? ranja? NB?
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehedankje
.
Ja ik had gister een ubertoffe verjaardag waar ik nog een poging gedaan heb om iemand van 't vrouwelijk geslacht te hosselen maar helaas.
quote:
Soms.quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Soms he, heb ik het gevoel dat ik me superieur voel aan anderen.
Ja, kwam met uitgaan in eens jordeeeh tegen. Jordeeeh gaat met Urkers omquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ik weet niet meer wat ie erover zei, en hij zelf ook nietdus!
Wtf hedde je allemaal tot je genomen?quote:Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ben er nu ook klaar mee hoor....
Het verbaast mij niets meer...quote:
Haha ja ik had een laag decolletequote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ZONDE ZEG!!! wel al je hossel-skillz uit de kast gehaald, laag decollete enzow???
quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Soms he, heb ik het gevoel dat ik me superieur voel aan anderen.
Waar blijft het filmpje van je huisquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets meer...
Whehe, arme Jordyquote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja, kwam met uitgaan in eens jordeeeh tegen. Jordeeeh gaat met Urkers om
Poep en plas "grappen"quote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets meer...
quote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha ja ik had een laag decollete. Nee maar ik ging gewoon een gesprek aan jwz, toen hebben we iets van een half uur of nog langer gekletst maar toen kwam de aap uit de mouw, hetero
.
Weet nu trouwens niets meer van dat gesprekalleen dat ze van depressieve muziek houdt
.
ONZ!quote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb het vooral als ik in ONZ kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |