Klopt, vertelde zeker weinig goedsquote:Op zondag 9 november 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jos vertelde me over zijn ontmoeting met jou
That makes sensequote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die hele PI haalde mij uit m'n concentratie...polen? roken? neuken? tapijt? FAS? ranja? NB?
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehedankje
.
Ja ik had gister een ubertoffe verjaardag waar ik nog een poging gedaan heb om iemand van 't vrouwelijk geslacht te hosselen maar helaas.
quote:
Soms.quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Soms he, heb ik het gevoel dat ik me superieur voel aan anderen.
Ja, kwam met uitgaan in eens jordeeeh tegen. Jordeeeh gaat met Urkers omquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ik weet niet meer wat ie erover zei, en hij zelf ook nietdus!
Wtf hedde je allemaal tot je genomen?quote:Op zondag 9 november 2008 21:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ben er nu ook klaar mee hoor....
Het verbaast mij niets meer...quote:
Haha ja ik had een laag decolletequote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ZONDE ZEG!!! wel al je hossel-skillz uit de kast gehaald, laag decollete enzow???
quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Soms he, heb ik het gevoel dat ik me superieur voel aan anderen.
Waar blijft het filmpje van je huisquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets meer...
Whehe, arme Jordyquote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja, kwam met uitgaan in eens jordeeeh tegen. Jordeeeh gaat met Urkers om
Poep en plas "grappen"quote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets meer...
quote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha ja ik had een laag decollete. Nee maar ik ging gewoon een gesprek aan jwz, toen hebben we iets van een half uur of nog langer gekletst maar toen kwam de aap uit de mouw, hetero
.
Weet nu trouwens niets meer van dat gesprekalleen dat ze van depressieve muziek houdt
.
ONZ!quote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb het vooral als ik in ONZ kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |