Dat magquote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ok, vind je heel erg als ik er nu niks meer van snap!!!
" doen
Te laat! Hij is nu al aan het huilen, omdat je PI hem zo boos aankeek.quote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef jordeeeh het volgende:
En m'n vorige PI was de verkeerde, k wilde "[ afbeelding ]" doen
Hehequote:Op zondag 9 november 2008 20:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh, zonde, omdat ik je al een tijd niet gezien had, dacht ik, die is verloren tijd aan het inhalen!!!!
![]()
als ik tapijt had, had je mogen likken hoor, doe ik nie moeilijk over, maar niet tegen het vrouwtje zeggen he....ssshhhttt
Ja wtf, mijn verhaal klopt toch gewoon?quote:Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef IQM het volgende:
Zie die Kali en jordeeeh eens totaal langs elkaar praten.
DU BIST EIN UNTERMENSCHHHHHHHHquote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Te laat! Hij is nu al aan het huilen, omdat je PI hem zo boos aankeek.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij heeft Kali het over neuken en jij over roken.quote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja wtf, mijn verhaal klopt toch gewoon?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij heeft Kali het over neuken en jij over roken.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat het verder wel helemaal goed?
Ja dat had k wel door, maar hij heeft niet door waar ik t over had?quote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij heeft Kali het over neuken en jij over roken.
Eet je schijt op.quote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
De hele dag maar schijten en krijg geen eten door me strot.
Fakking sociaal van jequote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik help graag mijn medemens met hun sexuele perikelen, en als dat inhoudt dat ik tapijt moet zijn wat hun kunnen likken, dan doe ik dat!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |