Denk het ook wel.quote:Op maandag 10 november 2008 13:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Beetje poedersuiker is voldoende voor chaos
Ik wens de nieuwe eigenaar er heel veel plezier mee maar ik heb er geen boodschap aan dat dat ding gejat is.quote:
Het lastige is dat ik al betaald heb.quote:Op maandag 10 november 2008 13:55 schreef OA het volgende:
Mijn aanbod om te rellen in Schiedam () staat ook nog
.
Lijkt de GLS trouwens wel zeg...Daar raken ze ook regelmatig pakketjes kwijt... en dan verwachten ze ook nog dat je gewoon betaalt voor het ophalen enzo
Das inderdaad andere koek!quote:Op maandag 10 november 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het lastige is dat ik al betaald heb.
Ben dus in onwetendheid over wat er in godsnaam gebeurt met m'n 1500 euro.
Nee, behalve dat er een "onregelmatigheid" is met dat pakket.quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Das inderdaad andere koek!![]()
Je hebt betaald en dat kun je natuurlijk aantonen. UPS kan op haar beurt niet aantonen dat jij hebt getekend voor ontvangst. Misschien dat je ermee naar de Consumentenbond kunt, of aanspraak maken op rechtsbijstand.
Kan UPS ook niet de status van het pakket geven?
Juist...quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, behalve dat er een "onregelmatigheid" is met dat pakket.
Heel fijn.
Goed bedrijf.
Preciesquote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Das inderdaad andere koek!![]()
Je hebt betaald en dat kun je natuurlijk aantonen. UPS kan op haar beurt niet aantonen dat jij hebt getekend voor ontvangst. Misschien dat je ermee naar de Consumentenbond kunt, of aanspraak maken op rechtsbijstand.
Kan UPS ook niet de status van het pakket geven?
Haha, heb je een code van een betere bruin dan?quote:Op maandag 10 november 2008 15:38 schreef nicomart het volgende:
Ik vind het bruin nogal.. uhm... bruin. Misschien een gradientje erin?
Of iets minder ontlastingbruin
Dat vind ik persoonlijk wel mooier, maar misschien heb ik vandaag gewoon een pasteltint-dagquote:
ik ben het niet met je eens denk ik, maar ik ga het proberenquote:Op maandag 10 november 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel mooier, maar misschien heb ik vandaag gewoon een pasteltint-dag
Alleen nog een andere kleur van de linkjes en de boom ook in die kleur en ik vind m mooi
gelukkig verschillen smaken.. Je moet ook eigenlijk gewoon doen wat jij mooi vindt. Ik kan af en toe te erg bitchen over een kleurtje hier en een pixeltje daarquote:Op maandag 10 november 2008 16:05 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben het niet met je eens denk ik, maar ik ga het proberen
Kan ik ook, maar ik vind deze combi gewoon niet mooiquote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
gelukkig verschillen smaken.. Je moet ook eigenlijk gewoon doen wat jij mooi vindt. Ik kan af en toe te erg bitchen over een kleurtje hier en een pixeltje daar
Ik zie nu pas hoe ik aan die kleuren kom trouwensquote:Op maandag 10 november 2008 16:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar ik vind deze combi gewoon niet mooi. Was ook nog niet helemaal tevreden over de andere, maar ach het is ook maar voor school dus ik ga ook niet te hoge eisen aan mezelf stellen.
Ik wil mijn portfolio online gaan zetten om evt. opdrachtjes binnen te gaan halen. Vandaar dat ik er nog wel een klein beetje werk van wil makenquote:Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe ik aan die kleuren kom trouwens
Mijn foklayout is ook dat bruingrijs en mijn eigen posts zijn die kleur blauw
Maar idd.. zo'n schoolportfolio deed ik ook nooit te veel geks aan. Gewoon lekker simpel en clean. Niet teveel moeite.
Sir Mixalotquote:Op maandag 10 november 2008 18:26 schreef HostiMeister het volgende:
* I like big butts and I cannot lie, all you other brothers can't deny
Niemand mist toch Schiedam...quote:Op maandag 10 november 2008 13:55 schreef OA het volgende:
Mijn aanbod om te rellen in Schiedam () staat ook nog
.
Lijkt de GLS trouwens wel zeg...Daar raken ze ook regelmatig pakketjes kwijt... en dan verwachten ze ook nog dat je gewoon betaalt voor het ophalen enzo
Gebruik alsjeblieft niet dat lichtblauw als fontkleur.quote:Op maandag 10 november 2008 15:33 schreef Puala het volgende:
Even een vraagje, wat vinden jullie hiervan?
http://puala.nl/portfolio/index.html
Dit is bedoeld als portfolio..
Lekkere service...quote:Op maandag 10 november 2008 19:29 schreef eer-ik het volgende:
Oh, en het spul is terecht.
Duurt wel nog 2 dagen voordat ze kunnen bezorgen
Ben ook flink uit m'n slof geschoten.quote:
een terechte klachtquote:Op maandag 10 november 2008 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben ook flink uit m'n slof geschoten.
er was een "kleine kans" dat ze morgen kwamen, maar dat durfde ze niet met zekerheid te zeggen.
Ik: jullie zijn godverdómme een koeriersbedrijf, lever in godesnaam gewoon dat ding af.
Werd niet echt gewaardeerd en ik "mocht blij zijn" dat ik het woensdag "al" kon ontvangen.
Ik ga sowieso een klacht indienen.
bod van 110 vonden ze veel te laag. toen kreeg ik terug dat ze minimaal 133 wilde hebben, maar dat haal ik natuurlijk niet. Dus ik zeg, dan denk ik dat het over gaat, maar hij wilde stiekem wel weten wat mijn max was.quote:Op maandag 10 november 2008 19:34 schreef Californium het volgende:
avond![]()
Hoe is het hier? Hebben ze je laptop weer gevonden Eer-ik? en hoe is het met je bod gegaan Nico
eten maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |