Denk het ook wel.quote:Op maandag 10 november 2008 13:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Beetje poedersuiker is voldoende voor chaos
Ik wens de nieuwe eigenaar er heel veel plezier mee maar ik heb er geen boodschap aan dat dat ding gejat is.quote:
Het lastige is dat ik al betaald heb.quote:Op maandag 10 november 2008 13:55 schreef OA het volgende:
Mijn aanbod om te rellen in Schiedam () staat ook nog
.
Lijkt de GLS trouwens wel zeg...Daar raken ze ook regelmatig pakketjes kwijt... en dan verwachten ze ook nog dat je gewoon betaalt voor het ophalen enzo
Das inderdaad andere koek!quote:Op maandag 10 november 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het lastige is dat ik al betaald heb.
Ben dus in onwetendheid over wat er in godsnaam gebeurt met m'n 1500 euro.
Nee, behalve dat er een "onregelmatigheid" is met dat pakket.quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Das inderdaad andere koek!![]()
Je hebt betaald en dat kun je natuurlijk aantonen. UPS kan op haar beurt niet aantonen dat jij hebt getekend voor ontvangst. Misschien dat je ermee naar de Consumentenbond kunt, of aanspraak maken op rechtsbijstand.
Kan UPS ook niet de status van het pakket geven?
Juist...quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, behalve dat er een "onregelmatigheid" is met dat pakket.
Heel fijn.
Goed bedrijf.
Preciesquote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Das inderdaad andere koek!![]()
Je hebt betaald en dat kun je natuurlijk aantonen. UPS kan op haar beurt niet aantonen dat jij hebt getekend voor ontvangst. Misschien dat je ermee naar de Consumentenbond kunt, of aanspraak maken op rechtsbijstand.
Kan UPS ook niet de status van het pakket geven?
Haha, heb je een code van een betere bruin dan?quote:Op maandag 10 november 2008 15:38 schreef nicomart het volgende:
Ik vind het bruin nogal.. uhm... bruin. Misschien een gradientje erin?
Of iets minder ontlastingbruin
Dat vind ik persoonlijk wel mooier, maar misschien heb ik vandaag gewoon een pasteltint-dagquote:
ik ben het niet met je eens denk ik, maar ik ga het proberenquote:Op maandag 10 november 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel mooier, maar misschien heb ik vandaag gewoon een pasteltint-dag
Alleen nog een andere kleur van de linkjes en de boom ook in die kleur en ik vind m mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |