Jij ook meisquote:
dankquote:Op zondag 9 november 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij ook meis. Pizza's in de oven
.
Geef niet,quote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Californium het volgende:
Ow kutdat wist ik PB
sorry!!!!! was het vergeten
anders had je een PB tt gehad
Gisteren was echt heel erg tofquote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef Californium het volgende:
Ow kutdat wist ik PB
sorry!!!!! was het vergeten
anders had je een PB tt gehad
ow MPG
Hoe is / was jou weekend? Antwerpen?
En je wasmachine al verdiendquote:
Nicequote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Gisteren was echt heel erg tof![]()
.
Mooie optredens van onder andere Live, The Simple Minds en Sinead O'Conner met Il Novecento. En deze twee gasten:
Was ook echt heel erg tofquote:
Gaat al mooi de goede kant opquote:
Die auto kan me een worst wezen...maar zij ziet er bestquote:Op zondag 9 november 2008 20:37 schreef nicomart het volgende:
Heb net de eerste 3 afleveringen van Knight Rider 2008 itten kijken... Geniaal
En niet alleen omdat de nieuwe KITT een supergeile Ford Mustang is:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar ook omdat de vrouwelijke hoofdrol wordt gespeeld door Deanna Russo :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Die auto kan me een worst wezen...maar zij ziet er bestuit
Het is best een vermakelijke serie en zij is ookquote:Op zondag 9 november 2008 20:37 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
OJ!!!!!!!quote:
idd.. Na 3 afleveringen heb ik nog geen idee waar de serie over gaatquote:Op zondag 9 november 2008 20:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is best een vermakelijke serie en zij is ook![]()
. Voor de verhaallijn hoef je het niet te kijken....
quote:Op zondag 9 november 2008 20:42 schreef nicomart het volgende:
[..]![]()
Maar de combinatie worst en die vrouwpersoon...![]()
Zo de teringquote:Op zondag 9 november 2008 20:37 schreef nicomart het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan er vast wel 1 van iemand lenen die m toch niet gebruiktquote:Op zondag 9 november 2008 20:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
preferred yes
Ik zou jou ook het plezier gunnen, maar jij hebt geen worst
quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan er vast wel 1 van iemand lenen die m toch niet gebruikt
Nergens over... aflevering 6 heeft wel iets wat op een verhaallijn moet lijken... Ik zet het in het rijtje met... lekkere wijven en vette auto´s.. Net als Fastlanequote:Op zondag 9 november 2008 20:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. Na 3 afleveringen heb ik nog geen idee waar de serie over gaat
Geen problemen mee overigensquote:Op zondag 9 november 2008 20:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nergens over... aflevering 6 heeft wel iets wat op een verhaallijn moet lijken... Ik zet het in het rijtje met... lekkere wijven en vette auto´s.. Net als Fastlane
maar je gebruikt m nietquote:Op zondag 9 november 2008 20:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Normaal gesproken leen ik niets uit
Vandaar ook deze uitzonderingquote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
maar je gebruikt m nietgun iemand anders een plezier
![]()
wat lief van jequote:
quote:
wat is er aan de handquote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over hoe lang en hoe ernstig??
Neequote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over hoe lang en hoe ernstig??
Klaas Jan Huntelaar viel gebleseerd uit vandaagquote:
Goeie shitquote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Houniet het volgende:
Zondag tegen psv sta ik bij The North Fanatics.
quote:
Nicequote:
Ga jij lekker pokeren johquote:Op zondag 9 november 2008 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice![]()
Owja..ik ben aan het pokeren dus het gaat allemaal wat langzamer![]()
Hoiiiiquote:
kom erbijquote:
mannen die vinden dat vrouwen niet horen te pokerenquote:
Dat staat er nietquote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef Californium het volgende:
[..]
mannen die vinden dat vrouwen niet horen te pokeren
Goeie droom Goed planquote:Op zondag 9 november 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
kom erbijdan kun je weer verliezen
wat is dan je probleemquote:
Ik vind "persoonlijk" vrouwen die pokeren domquote:
Oke.....Nou bedanktquote:Op zondag 9 november 2008 21:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind "persoonlijk" vrouwen die pokeren dom. Ik weet niet waarom, wellicht omdat ik een schijthekel aan pokeren heb.
Jij formuleert het alsof vrouwen niet mogen pokeren, en dat is verkeerd.
preciesquote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef nicomart het volgende:
Cali is wel dom, maar om dat nou aan het pokeren te hangen
Ik ken der verder niet dus daar kan ik ook niet op reagerenquote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef nicomart het volgende:
Cali is wel dom, maar om dat nou aan het pokeren te hangen
geeft nietquote:
dat is wel frustrerend jaquote:Op zondag 9 november 2008 22:18 schreef mash_ het volgende:
Pokeren is best leukvaak nog goed voor me geld ook
Alleen gister had ik wel een hekel aan pokerstars
![]()
iemand 4x all in hebben met een beteren hand en 4x gewoon verliezen
das zo irritantquote:Op zondag 9 november 2008 22:18 schreef mash_ het volgende:
Pokeren is best leukvaak nog goed voor me geld ook
Alleen gister had ik wel een hekel aan pokerstars
![]()
iemand 4x all in hebben met een beterhand en 4x gewoon verliezen
het was met heads upquote:Op zondag 9 november 2008 22:21 schreef Californium het volgende:
[..]
das zo irritantmet een goede hand ga ik altijd even mee...totdat ze wel even ophouden
Nou ik hoop dat je er toch goed om kan slapenquote:Op zondag 9 november 2008 22:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
het was met heads upmaar ging om 24 dollar. dus dan baal je toch wel even
2x AK verliezen. 1x tegen a4 en tegen a10![]()
maarja ik ga slapen
ja van 10dollar verlies lig ik niet wakker hoorquote:Op zondag 9 november 2008 22:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je er toch goed om kan slapen
Prima tochquote:Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ff lekker met de trein naar huis vanaf Venlo staat er ineens een vriendin van me op het station, die hier ook woont
Gezellig treinreisje naar huis dus
stalker.......!quote:Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
Die niet eens in Venlo woont of er iemand kent (behalve ik dan en zo close zijn we nou ook weer niet).
Ment to Be Hostimen, Ment to Bequote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ja echt, grappige is dat ik er serieus maar eens in de twee/drie maanden kom, laat staan met de trein, en dan net die ene keer, om die tijd staat er een vriendin van me te wachten
Volgens jou is het niet bekend, zover je weet.. Over hypothetisch gesprokenquote:Op zondag 9 november 2008 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ze heeft volgens mij een relatie al is het niet bekend, zover ik weet
Groepspolitics
lis?quote:Op zondag 9 november 2008 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ze heeft volgens mij een relatie al is het niet bekend, zover ik weet
Groepspolitics
soort vanquote:Op zondag 9 november 2008 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ik denk niet dat mensen weten dat ze een relatie hebben of zelfs maar dat ze zelf weet dat ze een relatie heeft, voor hoeverre je dan nog van een relatie kan spreken, als je begrjpt wat ik nog bedoel
jah vastquote:Op maandag 10 november 2008 08:29 schreef The_Dean het volgende:
Wow man, het is alweer bijna twee uur![]()
Ik hoop voor je dat het wat wordquote:Op maandag 10 november 2008 10:21 schreef nicomart het volgende:
zometeen een bod uitbrengen op dat huisje en hopen dat ik serieus genomen wordt
Hostiquote:Op maandag 10 november 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Paula, hoe is het? Nog Last van je valpartij van vorige week?
Paula!quote:
Ja nogal, maar ben al lang blij dat er niets gebroken is. Hersenschudding ben je met een tijdje weer vanaf.quote:Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Paula!![]()
Lastig dat je een hersenschudding hebt!
scheelt wel ja. Maar bont, blauw en stijf zijn is ook geen pretje, maar dat is geloof ik standaard bij een valpartij. Maar daar ben je hopelijk snel weer vanaf!quote:Op maandag 10 november 2008 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja nogal, maar ben al lang blij dat er niets gebroken is. Hersenschudding ben je met een tijdje weer vanaf.
Hoop ik ook, maar komt vast wel goed hoorquote:Op maandag 10 november 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
scheelt wel ja. Maar bont, blauw en stijf zijn is ook geen pretje, maar dat is geloof ik standaard bij een valpartij. Maar daar ben je hopelijk snel weer vanaf!
Zuur zeg, een hersenschuddingquote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
HostiHoe is het met jou?
Ja nog veel last, alles bont en blauw. Ben ontzettend stijf geweest en heb uiteindelijk dus een hersenschudding opgelopen (ja het kan schudden) en daar nu nog veel hoofdpijn mee. Waarschijnlijk dus zo overleggen of ik vanmiddag thuis kan werken (donkerdere ruimte daar).
Van die hersenschudding zal ik over een paar dagen geen last meer hebben. Wel van mijn portomonee, 900 euro schade (700 ongeveer scooter, schoenen, broek en helm maken het 900). Heb de verzekering maar gebeld (ben all risk verzekerdquote:Op maandag 10 november 2008 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zuur zeg, een hersenschudding
Hopelijk heb je er niet teveel last van, maar sterkte er mee iig
Tja, begonnen aan een nieuw blok vandaag, nieuwe klasgenootjes enzo, dus heb er weer zin in maar ik moet de coursetracker nog melden dat ik in die klas zitHij is constant in bespreking
Je hebt de zin of verkeerd gelezen of ik heb hem verkeerd omschreven. Ik bedoelde dat de scooterschade 700 was en dat de helm, broek en schoenen er nog eens 200 euro bovenop hebben gegooidquote:Op maandag 10 november 2008 11:18 schreef nicomart het volgende:
Helm maken? Neem aan dat je een nieuwe helm neemt of is hij goed onderzocht op schade? Helmen willen wel eens de neiging hebben om na een val (onzichtbaar) te scheuren en daardoor niet best meer te werken.
Scheelt misschien geld, maar alles beter dan blijvend hersenletsel! Vooral omdat je nu een hersenschudding hebt, zal de klap op je helm toch best flink zijn geweest.
En nee.. Dit is niet weer de strenge vent spelen, alleen pure bezorgdheid
Ah inderdaad.. als ik hem nu teruglees inclusief je uitleg, snap ik dat ik m verkeerd lasquote:Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt de zin of verkeerd gelezen of ik heb hem verkeerd omschreven. Ik bedoelde dat de scooterschade 700 was en dat de helm, broek en schoenen er nog eens 200 euro bovenop hebben gegooid.
Maar ik wil ook een nieuwe helm, want ik ben er zeker van dat hij niet veilig meer is. Alleen kan ik het zelf niet betalen, want het kost al gauw een 100-150 euro als je een echt goede helm wilt hebben. Vandaar dus dat ik het ga proberen te declareren.
Ja oké maar dat is logisch omdat je met een motor harder gaat denk ik. Maar goed, ik hoor nog wel van mijn verzekering denk ik of ik alles vergoed krijg. Heb graag mijn scooter gewoon in orde (mocht ik hem kunnen verkopen voor een goed bod doe ik dat) en ik heb 2 kappen waarop elk 3 krassen zitten.. dus het kan ook zijn dat ze zeggen dat ik dat niet vergoed krijg.quote:Op maandag 10 november 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ah inderdaad.. als ik hem nu teruglees inclusief je uitleg, snap ik dat ik m verkeerd las
Goeie helmen zijn inderdaad duur, I know! Voor die 100-150 euro heb je wel een goeie scooterhelm, maar voor een motorhelm zit je zo op het dubbele
Laten we maar hopen dat je het vergoed krijgt dan.quote:Op maandag 10 november 2008 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja oké maar dat is logisch omdat je met een motor harder gaat denk ik. Maar goed, ik hoor nog wel van mijn verzekering denk ik of ik alles vergoed krijg. Heb graag mijn scooter gewoon in orde (mocht ik hem kunnen verkopen voor een goed bod doe ik dat) en ik heb 2 kappen waarop elk 3 krassen zitten.. dus het kan ook zijn dat ze zeggen dat ik dat niet vergoed krijg.
Haha, geduld is een schone zaak denk ik héquote:Op maandag 10 november 2008 11:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat je het vergoed krijgt dan.
is die kleremakelaar in gesprek
Gelukkig heb ik me dan gewassen vanochtend!quote:Op maandag 10 november 2008 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, geduld is een schone zaak denk ik hé
quote:Op maandag 10 november 2008 11:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik me dan gewassen vanochtend!
Dat is nog meer geduld hebben dusquote:Op maandag 10 november 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hij ging me terugbellen zij de telefoniste
jaquote:
Goh, jij ook al.quote:Op maandag 10 november 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja
En ik hoopte het gewoon bij die telefoniste door te kunnen geven. Ik ben altijd zo'n ramp aan de telefoon.. ik wil gewoon zeggen: "Ik bied dit.. bel maar terug als je wat hoort, doei"
nee, het kan inderdaad alleen met die makelaar zelf. Het liefst stuur ik gewoon een mailtje maar dat kan nietquote:Op maandag 10 november 2008 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, jij ook al.Maar ik denk niet dat je dit bij de telefoniste kunt doen nee.. daar zul je wel die makelaar zelf voor nodig hebben.
Ik weet niet hoe mijn moeder dat heeft gedaan met haar huis.. nou ja, mijn oma's huis.
lol. Nou duimen dan maarquote:Op maandag 10 november 2008 12:05 schreef nicomart het volgende:
Ah.. daar was tie dus net..
Hij zei dat de vraagprijs en het bod wel redelijk ver uit elkaar lagen, maar hij ging het doorgeven. Hij zei dat het zou kunnen dat ze gewoon zouden zeggen dat het te laag was en geen tegenbod zouden doen, maar goed, dat zie ik dan wel weer.
Ik was natuurlijk weer lekker bezig, met "Ja, mijn eerste voorstel is 110 euro."
Dan moet je die zetten. Of halen.quote:
Sterker nog, ze zijn m'n laptop kwijt en m'n iPod is bezorgd.quote:
Haha, dat is goed.quote:Op maandag 10 november 2008 13:02 schreef nicomart het volgende:
Als je een knokploeg nodig hebt, moet je het maar laten weten
Beetje poedersuiker is voldoende voor chaosquote:Op maandag 10 november 2008 13:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat is goed.
Ik was net van plan om wat Anthrax op de kop te tikken
Denk het ook wel.quote:Op maandag 10 november 2008 13:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Beetje poedersuiker is voldoende voor chaos
Ik wens de nieuwe eigenaar er heel veel plezier mee maar ik heb er geen boodschap aan dat dat ding gejat is.quote:
Het lastige is dat ik al betaald heb.quote:Op maandag 10 november 2008 13:55 schreef OA het volgende:
Mijn aanbod om te rellen in Schiedam () staat ook nog
.
Lijkt de GLS trouwens wel zeg...Daar raken ze ook regelmatig pakketjes kwijt... en dan verwachten ze ook nog dat je gewoon betaalt voor het ophalen enzo
Das inderdaad andere koek!quote:Op maandag 10 november 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het lastige is dat ik al betaald heb.
Ben dus in onwetendheid over wat er in godsnaam gebeurt met m'n 1500 euro.
Nee, behalve dat er een "onregelmatigheid" is met dat pakket.quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Das inderdaad andere koek!![]()
Je hebt betaald en dat kun je natuurlijk aantonen. UPS kan op haar beurt niet aantonen dat jij hebt getekend voor ontvangst. Misschien dat je ermee naar de Consumentenbond kunt, of aanspraak maken op rechtsbijstand.
Kan UPS ook niet de status van het pakket geven?
Juist...quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, behalve dat er een "onregelmatigheid" is met dat pakket.
Heel fijn.
Goed bedrijf.
Preciesquote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Das inderdaad andere koek!![]()
Je hebt betaald en dat kun je natuurlijk aantonen. UPS kan op haar beurt niet aantonen dat jij hebt getekend voor ontvangst. Misschien dat je ermee naar de Consumentenbond kunt, of aanspraak maken op rechtsbijstand.
Kan UPS ook niet de status van het pakket geven?
Haha, heb je een code van een betere bruin dan?quote:Op maandag 10 november 2008 15:38 schreef nicomart het volgende:
Ik vind het bruin nogal.. uhm... bruin. Misschien een gradientje erin?
Of iets minder ontlastingbruin
Dat vind ik persoonlijk wel mooier, maar misschien heb ik vandaag gewoon een pasteltint-dagquote:
ik ben het niet met je eens denk ik, maar ik ga het proberenquote:Op maandag 10 november 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel mooier, maar misschien heb ik vandaag gewoon een pasteltint-dag
Alleen nog een andere kleur van de linkjes en de boom ook in die kleur en ik vind m mooi
gelukkig verschillen smaken.. Je moet ook eigenlijk gewoon doen wat jij mooi vindt. Ik kan af en toe te erg bitchen over een kleurtje hier en een pixeltje daarquote:Op maandag 10 november 2008 16:05 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben het niet met je eens denk ik, maar ik ga het proberen
Kan ik ook, maar ik vind deze combi gewoon niet mooiquote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
gelukkig verschillen smaken.. Je moet ook eigenlijk gewoon doen wat jij mooi vindt. Ik kan af en toe te erg bitchen over een kleurtje hier en een pixeltje daar
Ik zie nu pas hoe ik aan die kleuren kom trouwensquote:Op maandag 10 november 2008 16:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar ik vind deze combi gewoon niet mooi. Was ook nog niet helemaal tevreden over de andere, maar ach het is ook maar voor school dus ik ga ook niet te hoge eisen aan mezelf stellen.
Ik wil mijn portfolio online gaan zetten om evt. opdrachtjes binnen te gaan halen. Vandaar dat ik er nog wel een klein beetje werk van wil makenquote:Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe ik aan die kleuren kom trouwens
Mijn foklayout is ook dat bruingrijs en mijn eigen posts zijn die kleur blauw
Maar idd.. zo'n schoolportfolio deed ik ook nooit te veel geks aan. Gewoon lekker simpel en clean. Niet teveel moeite.
Sir Mixalotquote:Op maandag 10 november 2008 18:26 schreef HostiMeister het volgende:
* I like big butts and I cannot lie, all you other brothers can't deny
Niemand mist toch Schiedam...quote:Op maandag 10 november 2008 13:55 schreef OA het volgende:
Mijn aanbod om te rellen in Schiedam () staat ook nog
.
Lijkt de GLS trouwens wel zeg...Daar raken ze ook regelmatig pakketjes kwijt... en dan verwachten ze ook nog dat je gewoon betaalt voor het ophalen enzo
Gebruik alsjeblieft niet dat lichtblauw als fontkleur.quote:Op maandag 10 november 2008 15:33 schreef Puala het volgende:
Even een vraagje, wat vinden jullie hiervan?
http://puala.nl/portfolio/index.html
Dit is bedoeld als portfolio..
Lekkere service...quote:Op maandag 10 november 2008 19:29 schreef eer-ik het volgende:
Oh, en het spul is terecht.
Duurt wel nog 2 dagen voordat ze kunnen bezorgen
Ben ook flink uit m'n slof geschoten.quote:
een terechte klachtquote:Op maandag 10 november 2008 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben ook flink uit m'n slof geschoten.
er was een "kleine kans" dat ze morgen kwamen, maar dat durfde ze niet met zekerheid te zeggen.
Ik: jullie zijn godverdómme een koeriersbedrijf, lever in godesnaam gewoon dat ding af.
Werd niet echt gewaardeerd en ik "mocht blij zijn" dat ik het woensdag "al" kon ontvangen.
Ik ga sowieso een klacht indienen.
bod van 110 vonden ze veel te laag. toen kreeg ik terug dat ze minimaal 133 wilde hebben, maar dat haal ik natuurlijk niet. Dus ik zeg, dan denk ik dat het over gaat, maar hij wilde stiekem wel weten wat mijn max was.quote:Op maandag 10 november 2008 19:34 schreef Californium het volgende:
avond![]()
Hoe is het hier? Hebben ze je laptop weer gevonden Eer-ik? en hoe is het met je bod gegaan Nico
eten maken![]()
letterlijk: ' Oke... 'quote:Op maandag 10 november 2008 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:en hoe reageerde je huisgenoot?
ik krijg een aardige indruk in ieder geval...quote:Op maandag 10 november 2008 20:50 schreef Californium het volgende:
[..]
letterlijk: ' Oke... '![]()
Ze lijkt het niet te snappen hedat op jezelf wonen....voor jezelf opkomen...volwassen worden
ik woon bijna 4 jaar op mezelf en dit is voor haar voor het eerst.... Had wel een woordenwisseling met haar vandaag... maar dan komt ze ook niet voor zichzelf op...waardoor ze laat zien dat ze liegt( ken je dat gevoel dat mensen je aanstaren en lachen???? dat had ik vandaag....met haar erbij! en heb gezegd dat mijn respect gedaald is voor haar (ze is zelf jaren op school gepest) en nu doet ze dit....Of het echt zo was weet ik niet (na een aantal jaar zelf gepest te zijn kan ik ook dingen zien vliegen) maar ze ontkende het wel...maar niet echt overtuigend....) mja
als ik al mijn irritaties aan haar moet opschrijven dan ban ik nog wel tot vannacht ergens bezig
Hier begint het pas mee.....en ze lijkt niet te leren....
heel kort: meningloos en meeloper en arrogant (terwijl ze nergens arrogant over hoeft te zijnquote:Op maandag 10 november 2008 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik krijg een aardige indruk in ieder geval...
Ben ik blij dat ik geen huisgenoten heb
bij paps en mams nog idd.quote:Op maandag 10 november 2008 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
heel kort: meningloos en meeloper en arrogant (terwijl ze nergens arrogant over hoeft te zijn)
geen huisgenoten???? Alleen of bij mams en paps?
sommige voordelenquote:Op maandag 10 november 2008 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij paps en mams nog idd.
Heeft wel zo zijn voordelen
hetzelfdequote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Goed goedalleen nogal druk met school maarja
dat komt wel goed
en metjou?
Maar meestal is zoiets goed, dan leer je weer van elkaar. Kan natuurlijk ook goed fout gaan, maar bij Cali heb ik nou niet het idee dat die huisgenoot zich er ook wat van aantrektquote:Op maandag 10 november 2008 22:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik was ook samen met een vriend op uitwisseling en wij hebben toch ook een aantal conflicten gehad. Soms over hele kleine dingen, je gaat je soms aan de kleine dingen irriteren. Maar soms wil de hel los barsten.. en dat is namelijk ook wel een keer gebeurd.
Dan heb je wel een probleem ja..quote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar meestal is zoiets goed, dan leer je weer van elkaar. Kan natuurlijk ook goed fout gaan, maar bij Cali heb ik nou niet het idee dat die huisgenoot zich er ook wat van aantrekt
Nou haar idee is dat ze dan lekker tegen haar mamie verteld dat ik onaardig ben of haar 'pest' terwijl ik gewoon waanzinnig geirriteerd benquote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar meestal is zoiets goed, dan leer je weer van elkaar. Kan natuurlijk ook goed fout gaan, maar bij Cali heb ik nou niet het idee dat die huisgenoot zich er ook wat van aantrekt
beetjequote:Op maandag 10 november 2008 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, en Cali is een beetje euhm... eigenwijs, maar ik snap d'r wel, lijkt me zo vervelend om met zo'n apathisch iemand samen te moeten wonen...
Tja, dat kan natuurlijk niet iedereen hebben, maar zoals ik al zei, ik snap je puntquote:Op maandag 10 november 2008 22:58 schreef Californium het volgende:
[..]
beetjemaar ik weet ook gewoon wat ik ben en wat ik wil
dat weet ikquote:Op maandag 10 november 2008 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, dat kan natuurlijk niet iedereen hebben, maar zoals ik al zei, ik snap je punt
Heb je uhm... een snor?quote:Op maandag 10 november 2008 22:58 schreef Californium het volgende:
[..]
beetjemaar ik weet ook gewoon wat ik ben en wat ik wil
quote:Op maandag 10 november 2008 23:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heb je uhm... een snor?
Oh sorry, dat was "Wie ben ik?"
Wie is het? spelen met kleine neefjes en nichtjes...quote:Op maandag 10 november 2008 23:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heb je uhm... een snor?
Oh sorry, dat was "Wie is het?"
quote:Op maandag 10 november 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie is het? spelen met kleine neefjes en nichtjes...Is het een vrouw... Ja... Heeft het een snor... Nee, want vrouwen hebben helemaal geen snor.... en oma dan..
Ik:![]()
![]()
Ja jouw kleine nichtjes hebben het nog schattig en aandoenlijk over de snor van oma die van mij begon gisteren over squirten en porno kijken op de wii tijdens het familie dinerquote:Op maandag 10 november 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie is het? spelen met kleine neefjes en nichtjes...Is het een vrouw... Ja... Heeft het een snor... Nee, want vrouwen hebben helemaal geen snor.... en oma dan..
Ik:![]()
![]()
Welterustenquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja jouw kleine nichtjes hebben het nog schattig en aandoenlijk over de snor van oma die van mij begon gisteren over squirten en porno kijken op de wii tijdens het familie diner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk syndroom?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
Humor ook nog eens
Maar ze heeft wel last van het jorinde-syndrome
te dun?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
Humor ook nog eens
Maar ze heeft wel last van het jorinde-syndrome
ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:59 schreef Puala het volgende:
Ghehe, te geniaal voor woorden dit
Maak je eigen Joran visitekaartje!!!
VVV kantoor, ik doe geen toerisme zoals je misschien zou denken, maar marketing (MBO 4) . Heb de opdracht gekregen om een kunstfietsroute op te zetten van begin tot eindquote:
Lijkt me leuk om te doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
VVV kantoor, ik doe geen toerisme zoals je misschien zou denken, maar marketing (MBO 4) . Heb de opdracht gekregen om een kunstfietsroute op te zetten van begin tot eind. Heb van de Rabobank al een flinke subsidie gekregen (enige aanvraag die is goedgekeurd
) en van de gemeente heb ik ook al een mooie subsidie.
van 8 september tot 16 januariquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om te doen. Hoe lang moet je nog stage lopen?
catostrofaal foutjequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van 8 september tot 16 januari. Vandaag niet, want ik ben ziek
_!!
Ik had laatst wel een grote fout gemaaktIk moest een brief sturen mbt belangrijke subsidie en ik had neergezet ''Geachte mevrouw de *********'' maar het moest ''meneer'' zijn
Weg subsidie
Dat is wel een blunder jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van 8 september tot 16 januari. Vandaag niet, want ik ben ziek
_!!
Ik had laatst wel een grote fout gemaaktIk moest een brief sturen mbt belangrijke subsidie en ik had neergezet ''Geachte mevrouw de *********'' maar het moest ''meneer'' zijn
Weg subsidie
Ja, idd. Op stage konden ze er gelukkig om lachen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
catostrofaal foutje
maar als stagair moet je nog leren natuurlijk
hmm.. ok. Zelf nooit ambities gehad voor dat soort functies, maar als je het leuk vindt.. Veel succes!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ghehe, de leerlingenraad van school. Ofwel appeltje-eitje denk ik.
Ik hoop het, want anders ben ik er zo weer weg hoor. Het is op de hoofdlocatie allemaal goed geregeld maar wij zitten in een ander gebouw (andere plaats zelfs) en bij ons is het bagger. Ik hoop daar wat aan te kunnen doen eigenlijk..quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben ook een klassenvertegenwoordiger geweest zodat het leek alsof we inspraak hadden. Die leerlingenraad die kan wel wat betekenen??
dankjequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef Californium het volgende:
Ik vond m leuk Nico: ik moest lachen....zeer creatief wel
Okazaki? nee, dat doet niets bij mij, dus dat moet je toch even uitleggen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
ik ben ook echt op en top nerdBij de OS van die jaar....Liep er een Japanner rond met de achternaam okazaki
en ik moest gelijk ergens anders aan denken
![]()
jawel, maar leeg laten vond ik zo tegenvallen..quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:30 schreef Puala het volgende:
Nico, nooit geleerd dat leraren geen humor hebben?
Mjah, lastigquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
jawel, maar leeg laten vond ik zo tegenvallen..
Nu lunch!
In de OP hoef niet, want zo vaak ga ik hier denk ik niet komen, zit vooral in klb-scquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:03 schreef Californium het volgende:
Sorry
wat hou zegt dusWelkom
Noel en Succes
![]()
zet jezelf in de OP
balen.. hou je rekening met blaadjes op het spoor?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Puala het volgende:
scooter niet op tijd klaar
Nu treinen vanmiddag
Ik hoop niet dat synthus daar heel erg veel last van heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
balen.. hou je rekening met blaadjes op het spoor?
je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat synthus daar heel erg veel last van heeft eigenlijk
Klopt maar ik heb nog de stiekeme hoop dat als ik om 3 uur bel ik hem om kwart voor 4 kan ophalen, blijf er maar om duimenquote:
zou helemaal mooi zijn. Wel voorzichtig doen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb nog de stiekeme hoop dat als ik om 3 uur bel ik hem om kwart voor 4 kan ophalen, blijf er maar om duimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |