watquote:Op zondag 9 november 2008 11:35 schreef Smart_ass het volgende:
Scootmobiel.
Oja en wat een kutpaint trouwens, maar +1 voor de moeite.
haha tokkiequote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef secoh het volgende:
nee, ik faal niet hard, ik noem het gewoon zo,
het gaat om volgende mobiel:
[ afbeelding ]
Die scooter valt nog wel mee inderdaad, maar de rest!quote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef secoh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef secoh het volgende:
[ afbeelding ]
Met bijbehorende kamper?quote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef secoh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan beter een gat maken in dat vogelhuisje, anders ist ook vrij nutteloos.quote:Op zondag 9 november 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geef die plant achter je maar wat water.
Oh god, tokkiets die een foto van zichzelf postquote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef secoh het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, je mag geen 80!quote:Op zondag 9 november 2008 11:33 schreef secoh het volgende:
zit ik op men scootmobiel te rijden op het pad waar ik mag (moet zelfs) rijden, zie ik in de verte heel ver een gast lopen à la homo (flink met de armen zwaaien e.d.), mag ie zelfs al niet lopen, maar je hebt er die het toch altijd doen en zelfs 'spookwandelaars' die te tam zijn om over te steken en dan maar besluiten lekker de verkeerde kant te stappen
nouja ik maak er geen probleem van, zolang hij maar uit de kant gaat, maar laat dat nu net het probleem zijn, hij hoort me al een hele tijd aankomen en weigert aan de kant te gaan. ik rij uiterst links en probeer de gast in te halen, gooit ie door ze gekke manier van stappe ze losse armpje aan tegen men scootmobiel die tegen 80/u. voorbij snoeft, dat zal hij nog lang gevoelen maar is wel zen eigen fout.
[ afbeelding ]
thanksquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef secoh het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je je arm gebroken??quote:Op zondag 9 november 2008 12:20 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Trouwens, je mag geen 80!![]()
Je mocht hooguit met 45 km per uur tegen die homo aanknallen dan had ie zijn arm misschien niet gebroken.
Nee ik breek die van jou, ik breek al je botten 2 keer, ik weet je te vinden, je hebt zo'n hitlersnorretje en hangt altijd in de bananenbar rond.quote:
Een hoop stoere praat voor iemand die net komt kijken op Fok!quote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Nee ik breek die van jou, ik breek al je botten 2 keer, ik weet je te vinden, je hebt zo'n hitlersnorretje en hangt altijd in de bananenbar rond.
.....quote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Nee ik breek die van jou, ik breek al je botten 2 keer, ik weet je te vinden, je hebt zo'n hitlersnorretje en hangt altijd in de bananenbar rond.
quote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Sorry?quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Magereheinus het volgende:
Slang_van_god en TS zijn beide volkspaupers!
'afgestudeerd' (quote:Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Sorry?
Ik heb 3 namen, mijn ouders wonen in een riant landhuis "arbeid adelt" ik heb de titel jonkheer en heb gestudeerd aan het willem lodewijk Gymnasium waar ik cum laude ben afgestudeerd. Ik studeer nu rechten. Mijn ouders hebben ook regelmatig contact met de oranjes, daarnaast distancieren wij ons verre van alles en iedereen die deze klasse niet kunnen bereiken, behalve dat ik mij zo nu en dan op FOK! begeef waar vele vele paupers komen waarvan u er zelf ook een 1 bent.
Klap klap! pan op je zak! le estate cest moi!quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Magereheinus het volgende:
Slang_van_god en TS zijn beide volkspaupers!
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 21:59 schreef Fortitudo het volgende:
[..]...wat ben jij een triest mannetje
RosettAquote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Klap klap! pan op je zak! le estate cest moi!
nu ben ik de koning zeg ik staande op het biljart.
alexander hakte de gordiaanse knoop door met een zwaard
de stone of rosette staat in the britisch museum.
van leeuwenhoek heeft de microscoop uitgevonden.
stephen hawking is exact 300 jaar na de dood van galieo geboren.
voor iedereen een kip in de pot!
napoleon heeft de grondwet ingevoerd.
van gogh hield van absinth.
stalin betekend de man van staal.
de bosporus scheid azie van europa.
obama is de 44ste president van amerika.
mercado modelo is een plein in salvador waar ze de hele dag door capoeria spelen.
Bouterse is rijk gworden door de cokehandel.
pablo escobar trouwens ook.
de siciliaanse opening is mijn favoriet bij schaken.
ik heb 3 boeken van shake spear.
priapisme is een medische term voor: en hinderlijk langdurige erectie van de penis.
Bobby fisher schaakte in joegoslavië ttoen amerika een conflict had met rusland.
de albatros heeft een spanweidte van 3.30 cm
what the fuck nigger!!! noem me geen pauper ja!!!! ik ben GOD!!!
quote:Op zondag 9 november 2008 22:03 schreef helldeskr het volgende:
[..]
RosettA
scheidT
EL Salvador
Shakespeare..zonder spatie en met een extra E aan het eind
Een hinderlijke ...een met twee ee's en hinderlijke ..bijvoegelijk voornaamwoord...
Toen met 1 T
gEworden... e vergeten
Spanwijdte
Allemachtig..best knap..zoveel fouten in 1 post...pauper !
best wel laag dat je en hinderlijk wil verbeteren, whahahaah je ziet dat het typefouten zijn en je maakt er een hele lap tekst van frustie mannetje, je werkt zeker in de fabierk. moehahahahaquote:Op zondag 9 november 2008 22:03 schreef helldeskr het volgende:
[..]
RosettA
scheidT
EL Salvador
GaliLeo..L vergeten....
Een hinderlijke ...een met twee ee's en hinderlijke ..bijvoegelijk voornaamwoord...
Toen met 1 T
gEworden... e vergeten
Spanwijdte
klap klap! pan op je zak!quote:Op zondag 9 november 2008 22:03 schreef helldeskr het volgende:
[..]
RosettA
scheidT
EL Salvador
GaliLeo..L vergeten....
Toen met 1 T
gEworden... e vergeten
Spanwijdte
de schaamte zou zich niet alleen nu van je meester moeten maken maar permanent als ik je kapsel eens belijk op je foto!!! whahahahaahahquote:Op zondag 9 november 2008 22:14 schreef Fortitudo het volgende:
kan dit topic dicht. plaatsvervangende schaamte maakt zich van mij meester.
*Zucht *..het enige dat jij hier bewijst is de aloude stelling dat genialiteit dicht bij krankzinnigheid zit.quote:Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
weet ik allemaal allang man, je haalt gewoon myn typefouten eruit, ik heb gewoon veel meer kennis dan jij.
want de rest is ook fout geschreven en dat zie je niet!!! whahahaahahahahahah
el hoeft echt voor voor Salvador hoor, we zitten hier gewoon in Nederland. en de stam plus T regels ken ik ook allang maar leuk dat je het even wil toelichten.
klap klap! pan op je zak! ik iq van 148 is bewezen met testen!! jij iq van 89.
klap kla~p! pan op je zak!!
quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef helldeskr het volgende:
[..]
*Zucht *..het enige dat jij hier bewijst is de aloude stelling dat genialiteit dicht bij krankzinnigheid zit.
Voor iemand met een dergelijk hoog iq mis je toch het een en ander op sociaal vlak...
En trouwens..voor een landhuis heb je toch een vrij klein achtertuintje..en je buren zitten wel erg vlakbij..
Internetheldje..pauper...
Ik ben geestelijk best oké,quote:Op maandag 10 november 2008 13:43 schreef hoerezooi het volgende:
Slang_van_God heeft weer even mogen internetten in zijn inrichting voor geestelijk gestoorden
klap klap gitaar op je zak!!![]()
Mooie kloon weer
je mamma is een draak, je vader is een vishaak en jij? jij bent een oen zonder schoen!quote:Op maandag 10 november 2008 00:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die laatste paar reacties komen regelrecht uit een kankercel, jezus...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:02 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
je mamma is een draak, je vader is een vishaak en jij? jij bent een oen zonder schoen!
tjakka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik ben erbij!quote:
are you fo real nigga?quote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef secoh het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |