Trouwens, je mag geen 80!quote:Op zondag 9 november 2008 11:33 schreef secoh het volgende:
zit ik op men scootmobiel te rijden op het pad waar ik mag (moet zelfs) rijden, zie ik in de verte heel ver een gast lopen ą la homo (flink met de armen zwaaien e.d.), mag ie zelfs al niet lopen, maar je hebt er die het toch altijd doen en zelfs 'spookwandelaars' die te tam zijn om over te steken en dan maar besluiten lekker de verkeerde kant te stappen
nouja ik maak er geen probleem van, zolang hij maar uit de kant gaat, maar laat dat nu net het probleem zijn, hij hoort me al een hele tijd aankomen en weigert aan de kant te gaan. ik rij uiterst links en probeer de gast in te halen, gooit ie door ze gekke manier van stappe ze losse armpje aan tegen men scootmobiel die tegen 80/u. voorbij snoeft, dat zal hij nog lang gevoelen maar is wel zen eigen fout.
[ afbeelding ]
thanksquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 11:39 schreef secoh het volgende:
nee, ik faal niet hard, ik noem het gewoon zo,
het gaat om volgende mobiel:
[ afbeelding ]
Heb je je arm gebroken??quote:Op zondag 9 november 2008 12:20 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Trouwens, je mag geen 80!![]()
Je mocht hooguit met 45 km per uur tegen die homo aanknallen dan had ie zijn arm misschien niet gebroken.
Nee ik breek die van jou, ik breek al je botten 2 keer, ik weet je te vinden, je hebt zo'n hitlersnorretje en hangt altijd in de bananenbar rond.quote:
Een hoop stoere praat voor iemand die net komt kijken op Fok!quote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Nee ik breek die van jou, ik breek al je botten 2 keer, ik weet je te vinden, je hebt zo'n hitlersnorretje en hangt altijd in de bananenbar rond.
.....quote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Nee ik breek die van jou, ik breek al je botten 2 keer, ik weet je te vinden, je hebt zo'n hitlersnorretje en hangt altijd in de bananenbar rond.
quote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Sorry?quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Magereheinus het volgende:
Slang_van_god en TS zijn beide volkspaupers!
'afgestudeerd' (quote:Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef Slang_van_God het volgende:
[..]
Sorry?
Ik heb 3 namen, mijn ouders wonen in een riant landhuis "arbeid adelt" ik heb de titel jonkheer en heb gestudeerd aan het willem lodewijk Gymnasium waar ik cum laude ben afgestudeerd. Ik studeer nu rechten. Mijn ouders hebben ook regelmatig contact met de oranjes, daarnaast distancieren wij ons verre van alles en iedereen die deze klasse niet kunnen bereiken, behalve dat ik mij zo nu en dan op FOK! begeef waar vele vele paupers komen waarvan u er zelf ook een 1 bent.
Klap klap! pan op je zak! le estate cest moi!quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Magereheinus het volgende:
Slang_van_god en TS zijn beide volkspaupers!
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 21:59 schreef Fortitudo het volgende:
[..]...wat ben jij een triest mannetje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |