Ja, het was een makkelijk hoofdstukquote:
uuhhm het zegt mij helemaal niets, maar mooi dat het een makkelijk hoofdstuk voor je was.quote:Op zondag 9 november 2008 12:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, het was een makkelijk hoofdstuk, Beetje correlatieplaatjes uit excel timmeren
.
Je hebt zeg maar een rij met vierkante meters en een rij met prijzen. Door een correlatieplaatje te maken kan je zien hoeveel een vierkante meter invloed heeft op de prijs bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 november 2008 12:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm het zegt mij helemaal niets, maar mooi dat het een makkelijk hoofdstuk voor je was.
Boogie 2Nite
Oja, ik begrijp wat je bedoelt. Leuk als je daar wat handigheid in hebt.quote:Op zondag 9 november 2008 12:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar een rij met vierkante meters en een rij met prijzen. Door een correlatieplaatje te maken kan je zien hoeveel een vierkante meter invloed heeft op de prijs bijvoorbeeld.
Maar dan is dit vak meer gericht op financiele dingen.
lekker juistquote:
Waar ga je werken?quote:Op zondag 9 november 2008 12:57 schreef Brennel het volgende:
Fijne plaat dit
* Brennel is lichtelijk zenuwachtig voor haar eerste werkdag die om 14.00 begint.
Spannend zo'n eerste werkdag. Veel plezier !quote:Op zondag 9 november 2008 12:57 schreef Brennel het volgende:
Fijne plaat dit
* Brennel is lichtelijk zenuwachtig voor haar eerste werkdag die om 14.00 begint.
Bij de Kiosk, je weet wel, die verkooppunten van broodjes, snoep, frisdrank, koffie enz. die op de perrons zitten.quote:
Dank je!quote:Op zondag 9 november 2008 13:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spannend zo'n eerste werkdag. Veel plezier !![]()
Another way to die op TMF.. Prachtige vrouw die Alicia Keys
Servexquote:Op zondag 9 november 2008 13:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bij de Kiosk, je weet wel, die verkooppunten van broodjes, snoep, frisdrank, koffie enz. die op de perrons zitten.
Ik kan dat heel goed begrijpen van je lesbische vriendin.quote:Op zondag 9 november 2008 13:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bij de Kiosk, je weet wel, die verkooppunten van broodjes, snoep, frisdrank, koffie enz. die op de perrons zitten.
[..]
Dank je!
Ik ben eens bij een concert van Alicia Keys geweest, met een lesbische vriendin. Ik zal het geglunder en die twinkeloogjes toen ze Alicia zag nooit meer vergeten
doei Bren veeel plezier op je nieuwe werkquote:Op zondag 9 november 2008 13:26 schreef Brennel het volgende:
Het is zeker een erg mooie vrouw
Ik ga naar m'n werk, tot vanavond laat!
quote:Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Noortje. het volgende:
Hay!
[..]
Eensch.
En ik moet wiskunde leren maar ik kan de concentratie niet vinden.
Yo ! Aaaj Wiskunde... sterkte ! vreselijk vakquote:Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Noortje. het volgende:
Hay!
[..]
Eensch.
En ik moet wiskunde leren maar ik kan de concentratie niet vinden.
Gerucht staat op radio.nl bij shoutbord in de wandelgangen.quote:Op zondag 9 november 2008 11:08 schreef muisje-eliza het volgende:
wie weet waar de geruchten vandaan komen eigenlijk (waar gelezen) of is er een fax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |