Trustequote:
Jammer zou het zeker zijnquote:Op zondag 9 november 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou het echt onwijs jammer vinden als hij zou vertrekken.. Kan ook nergens vinden hoelang zijn contract nog doorloopt.
Ik ook niet.Wouter van der Goes is 1 van zijn beste vrienden en tevens praktisch zijn buurman.Gerard komt tevens ook weer terug op KXradio en dat mocht hij toch echt niet van de AVRO terwijl van der Goes niet zo moeilijk doet over q-dj's die wat uurtjes draaien op KX zoals Van Inkel en van der Goes zelf.quote:Op zondag 9 november 2008 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zou het niet eens zo vreemd vinden als Gerard weg gaat....
Giel zal het ook wel niet zijn (quote:Op zondag 9 november 2008 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Augustus 2009 loopt het contract van Gerard af.. Dus voorlopig is hij nog wel bij 3FM
Giel zit er nog tot 2010 of ze moeten zijn contract afkopen, indien dat mogelijk is. Stenders weet ik eigenlijk niet en het zou best kunnen dat zijn contract in 2009 (April) afloopt. Maar Stenders zie ik eerlijk gezegd niet snel vertrekken want hij zit er nog maar net. Coen heeft recent zijn contract ook verlengd en Paul Rabbering weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 9 november 2008 00:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Giel zal het ook wel niet zijn (), Stenders zie ik op dit moment ook niet weggaan.Hopen op Rabbering dan maar of Coen
Mensen, wat dachten jullie van de DJ die nu reeds een maand (als het niet langer is) bij 3FM vertrokken is...? Juist, Martijn Muijs! Die zoekt namelijk nog naar een nieuwe zender, zoals ook op zijn weblog ( www.martijnmuijs.nl ) is te lezen. 1 + 1 = 2 zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:01 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op Radio.nl
[..]
Wie-oh-wie? Ekdom ?
Hopelijk heeft Marco Borsato eens geen gelijkquote:Op zondag 9 november 2008 09:14 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Ik heb vannacht gedroomd dat Timur ontslagen was bij 3FM
droom jij over 3FMquote:Op zondag 9 november 2008 09:14 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Ik heb vannacht gedroomd dat Timur ontslagen was bij 3FM
Nooit...just this timequote:
Is je verzoekje de nieuwe single?quote:Op zondag 9 november 2008 09:38 schreef borisz het volgende:
Glacier voeg wat Sigur Ros toe aan AR wil je![]()
Ik kan alleen de 7:36 versie vindenquote:
Ik heb ook alleen die 7.36 versiequote:Op zondag 9 november 2008 10:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik kan alleen de 7:36 versie vinden
Edit: Dus als je de radio edit oid hebt, zie ik je wel op msn verschijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |