* eens! Eigenlijk is het nooit wat geweest al was het wel beter toen Florent er nog niet was. Met zijn komst is er veel meer dancemuziek (alhoewel Dance?) te horen op zaterdagavond/zondagochtend.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
baal er best van dat 3fm zo'n kut programmering heeft op zaterdag na 23:00
Maar lijkt mij dus ook een onzin gerucht.. Mocht het om Ekdom gaan dan is het over en sluiten voor 3FM. Zijn vertrek kunnen ze niet opvangen.quote:- Q-Music onderhandelt over een nieuwe top-transfer. Het zou over iemand van 3FM gaan
Strak planquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:16 schreef borisz het volgende:
Bier
Die zie ik pas vertrekken als de paus islamiet wordtquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar lijkt mij dus ook een onzin gerucht.. Mocht het om Ekdom gaan dan is het over en sluiten voor 3FM. Zijn vertrek kunnen ze niet opvangen.
Haha!quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zie ik pas vertrekken als de paus islamiet wordt.
welke zender, zie het nl niet in radio 1 programmering staan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Als deze dag om is en de zondag begint.
Radio 1quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke zender, zie het nl niet in radio 1 programmering staan.
Pasen en pinksteren op 1 dag is ook weer te bekend, dan maak ik er liever iets nieuws vanquote:
Morgen weer, ik haak afquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus nog even doorposten ?
Of als de buurman / buurvrouw allebei Anita heten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Pasen en pinksteren op 1 dag is ook weer te bekend, dan maak ik er liever iets nieuws van.
Probleem gevonden keek bij de zaterdagquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio 1
http://www.radio1.nl/broadcasts?start=2008-11-02
Jupiler op de tap en Dommelsch in de flesquote:
Welke zender?quote:Op zondag 9 november 2008 00:03 schreef Brennel het volgende:
Dan ben je aan het zappen, en dan kom je Human tegen
Nice! het betere werk..quote:Op zondag 9 november 2008 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jupiler op de tap en Dommelsch in de fles.
Ik kwam net girls of playboy mansion tegenquote:Op zondag 9 november 2008 00:03 schreef Brennel het volgende:
Dan ben je aan het zappen, en dan kom je Human tegen
TMFquote:
Daar heb ik ook even naar gekeken jaquote:Op zondag 9 november 2008 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kwam net girls of playboy mansion tegen. Wel geinig om te zien. Ze hebben koekjes gebakken en foto's gemaakt voor de amerikaanse soldaten
.
Helaas gemist op TMF maar de clip was net ook op MTV.. nu een of ander vaag rap liedje.quote:Op zondag 9 november 2008 00:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
TMF
[..]
Daar heb ik ook even naar gekeken ja
Zou het niet eens zo vreemd vinden als Gerard weg gaat....quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar lijkt mij dus ook een onzin gerucht.. Mocht het om Ekdom gaan dan is het over en sluiten voor 3FM. Zijn vertrek kunnen ze niet opvangen.
Ik heb guus meeuwis opstaanquote:Op zondag 9 november 2008 00:13 schreef Brennel het volgende:
Ik heb nu Rehab van Amy Wijnhuis.
Oh, afgelopen. Nu Kane *zap*
Precies mijn gedachtequote:Op zondag 9 november 2008 00:13 schreef Brennel het volgende:
Ik heb nu Rehab van Amy Wijnhuis.
Oh, afgelopen. Nu Kane *zap*
Eh, met de beste wil van de wereld zie ik niet wat ik moet zien, sorryquote:Op zondag 9 november 2008 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb guus meeuwis opstaan.
wat vinden jullie van mijn playboy avatar die ik toevalligal 2 dagen ofzo heb zonder dat ik dat programma gezien had![]()
Hoezo dan? Hij heeft dan wel uren ingeleverd maar heeft het volgens mij nog prima naar zijn zin bij 3FM. Valt regelmatig in voor andere jocks en maakt leuke radio op de vrijdagavond samen met Michiel.quote:Op zondag 9 november 2008 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zou het niet eens zo vreemd vinden als Gerard weg gaat....
Zoals 'ie nu is kan ik er ook weinig van maken maar als je de link naar het plaatje apart bekijkt dan is het beter te zien. Ziet er wel leuk uit.quote:Op zondag 9 november 2008 00:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eh, met de beste wil van de wereld zie ik niet wat ik moet zien, sorry
Zie hans zijn antwoordquote:Op zondag 9 november 2008 00:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eh, met de beste wil van de wereld zie ik niet wat ik moet zien, sorry
Idd, maar mischien heeft ie een goede aanbieding ofzo ?quote:Op zondag 9 november 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoezo dan? Hij heeft dan wel uren ingeleverd maar heeft het volgens mij nog prima naar zijn zin bij 3FM. Valt regelmatig in voor andere jocks en maakt leuke radio op de vrijdagavond samen met Michiel.
quote:Op zondag 9 november 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoals 'ie nu is kan ik er ook weinig van maken maar als je de link naar het plaatje apart bekijkt dan is het beter te zien. Ziet er wel leuk uit.
[ afbeelding ]
quote:
Zou het echt onwijs jammer vinden als hij zou vertrekken.. Kan ook nergens vinden hoelang zijn contract nog doorloopt.quote:Op zondag 9 november 2008 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, maar mischien heeft ie een goede aanbieding ofzo ?
Van mij mag (moet) ie blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |