Ja, het was een makkelijk hoofdstukquote:
uuhhm het zegt mij helemaal niets, maar mooi dat het een makkelijk hoofdstuk voor je was.quote:Op zondag 9 november 2008 12:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, het was een makkelijk hoofdstuk, Beetje correlatieplaatjes uit excel timmeren
.
Je hebt zeg maar een rij met vierkante meters en een rij met prijzen. Door een correlatieplaatje te maken kan je zien hoeveel een vierkante meter invloed heeft op de prijs bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 november 2008 12:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm het zegt mij helemaal niets, maar mooi dat het een makkelijk hoofdstuk voor je was.
Boogie 2Nite
Oja, ik begrijp wat je bedoelt. Leuk als je daar wat handigheid in hebt.quote:Op zondag 9 november 2008 12:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar een rij met vierkante meters en een rij met prijzen. Door een correlatieplaatje te maken kan je zien hoeveel een vierkante meter invloed heeft op de prijs bijvoorbeeld.
Maar dan is dit vak meer gericht op financiele dingen.
lekker juistquote:
Waar ga je werken?quote:Op zondag 9 november 2008 12:57 schreef Brennel het volgende:
Fijne plaat dit
* Brennel is lichtelijk zenuwachtig voor haar eerste werkdag die om 14.00 begint.
Spannend zo'n eerste werkdag. Veel plezier !quote:Op zondag 9 november 2008 12:57 schreef Brennel het volgende:
Fijne plaat dit
* Brennel is lichtelijk zenuwachtig voor haar eerste werkdag die om 14.00 begint.
Bij de Kiosk, je weet wel, die verkooppunten van broodjes, snoep, frisdrank, koffie enz. die op de perrons zitten.quote:
Dank je!quote:Op zondag 9 november 2008 13:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Spannend zo'n eerste werkdag. Veel plezier !![]()
Another way to die op TMF.. Prachtige vrouw die Alicia Keys
Servexquote:Op zondag 9 november 2008 13:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bij de Kiosk, je weet wel, die verkooppunten van broodjes, snoep, frisdrank, koffie enz. die op de perrons zitten.
Ik kan dat heel goed begrijpen van je lesbische vriendin.quote:Op zondag 9 november 2008 13:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bij de Kiosk, je weet wel, die verkooppunten van broodjes, snoep, frisdrank, koffie enz. die op de perrons zitten.
[..]
Dank je!
Ik ben eens bij een concert van Alicia Keys geweest, met een lesbische vriendin. Ik zal het geglunder en die twinkeloogjes toen ze Alicia zag nooit meer vergeten
doei Bren veeel plezier op je nieuwe werkquote:Op zondag 9 november 2008 13:26 schreef Brennel het volgende:
Het is zeker een erg mooie vrouw
Ik ga naar m'n werk, tot vanavond laat!
quote:Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Noortje. het volgende:
Hay!
[..]
Eensch.
En ik moet wiskunde leren maar ik kan de concentratie niet vinden.
Yo ! Aaaj Wiskunde... sterkte ! vreselijk vakquote:Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Noortje. het volgende:
Hay!
[..]
Eensch.
En ik moet wiskunde leren maar ik kan de concentratie niet vinden.
Gerucht staat op radio.nl bij shoutbord in de wandelgangen.quote:Op zondag 9 november 2008 11:08 schreef muisje-eliza het volgende:
wie weet waar de geruchten vandaan komen eigenlijk (waar gelezen) of is er een fax
quote:Op zondag 9 november 2008 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Simpel Rood - iets starte me op
had gehoopt net als gisteren ekdom weer te horen als plaatsvervangend waarnemerquote:Op zondag 9 november 2008 14:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, Eddy is er vandaag niet.![]()
Anouk
Bring it on! is vandaag met Annemieke..
Zou wel te gek zijn geweestquote:Op zondag 9 november 2008 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had gehoopt net als gisteren ekdom weer te horen als plaatsvervangend waarnemer
sander alleen kan nog wel aardig zijn, maar als duo waarbij hij probeert coen te overtreffen hoeft vanmij niet .quote:Op zondag 9 november 2008 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel te gek zijn geweest. Maar Sander draait vandaag trouwens best wel aardige platen. 't valt mij niet tegen.
* eens. dit is prima te doenquote:Op zondag 9 november 2008 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sander alleen kan nog wel aardig zijn, maar als duo waarbij hij probeert coen te overtreffen hoeft vanmij niet .
als ze volendam niet aankunnen , dan zijn ze ere divisie onwaardigquote:Op zondag 9 november 2008 14:58 schreef -Hans- het volgende:
Gaat lekker met Groningen.
Toch maar even radio 1 aanslingeren
Ik had 5 - 0 voorspeld dus als ze er nog 2 maken dan ben ik tevreden.quote:Op zondag 9 november 2008 15:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze volendam niet aankunnen , dan zijn ze ere divisie onwaardig
moet haalbaar zijn zeker na een kopje thee in de rust.quote:Op zondag 9 november 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had 5 - 0 voorspeld dus als ze er nog 2 maken dan ben ik tevreden.
Nee, heb wel al het overgrote deel in mijn rekenmachine gezet en ben nu de laatste loodjes aan het maken, wat ik dan vervolgens nog moet leren. Maar het is (tot nu toe) niet zo moeilijk.quote:
Nog 1 tjequote:Op zondag 9 november 2008 15:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet haalbaar zijn zeker na een kopje thee in de rust.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, heb wel al het overgrote deel in mijn rekenmachine gezet en ben nu de laatste loodjes aan het maken, wat ik dan vervolgens nog moet leren. Maar het is (tot nu toe) niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |