Haha, ik dacht dat ie nog geblesseerd was. Helaasquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:45 schreef RayMania het volgende:
En tuurlijk heb ik Boutahar op de bank in m'n Profcoach.
Hoe zijn de veldverhoudingen een beetje?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk wint Roda! Zou wel erg triest zijn als ze degraderen.
gaat gelijk op. Kansen over en weer, gelijkspel zou een betere afspiegeling zijn van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe zijn de veldverhoudingen een beetje?
Zeer matige wedstrijd, willem2 is de minst slechtequote:Op zaterdag 8 november 2008 21:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe zijn de veldverhoudingen een beetje?
Hup WillemII stoere kerels!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:56 schreef achterop23 het volgende:
Kom op WillemII!
Boutahar op de bankquote:
Boutahar is typisch een speler die de ene wedstrijd geweldig speelt en de andere wedstrijd één van de slechtste is. Maar dat ligt meer aan de directe tegenstander waartegen hij speelt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boutahar op de bank(Profcoach).
Voorlopig boort hij mij tien punten door de neus.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:22 schreef toma het volgende:
[..]
Boutahar is typisch een speler die de ene wedstrijd geweldig speelt en de andere wedstrijd één van de slechtste is. Maar dat ligt meer aan de directe tegenstander waartegen hij speelt.
Doe je zelf. Jij stelt hem niet op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voorlopig boort hij mij tien punten door de neus.
Hij loopt weken te kutten en ineens speelt-ie zoquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe je zelf. Jij stelt hem niet op.
Ik zit met Akgun. Speelt die eigenlijk wel...
Yep, ik had ook Boutahar wissel. Dacht dat ie nog geblesseerd was, vorige week wel iig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe je zelf. Jij stelt hem niet op.
Ik zit met Akgun. Speelt die eigenlijk wel...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:37 schreef fanneke het volgende:
Afgelopen, 2-1
Jij bent als ajacied ook voor Willem II? Dan is die wedstrijd 2 seizoenen leuk geweestquote:
Ja ik stond in de 'harde kern' van WillemII. Ben maar snel naar huis gegaan na het laatste fluitsignaal want ik had mezelf niet helemaal meer in de hand. Heb altijd een seizoenkaart gehad van WillemII maar sindsdien koop ik af en toe nog maar een kaartje want veel van m'n vrienden hebben nog wel een seizoenskaart. Heb me nog nooit zo beroerd gevoeld als toen, stond zelfs bijna te janken van ongeluk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij bent als ajacied ook voor Willem II? Dan is die wedstrijd 2 seizoenen leuk geweest
Viel me ook op in de samenvatting, terwijl ie 'm gewoon intikt met enkel een speler in de goal.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef Suijk het volgende:
Waarom loopt Boutahar zo arrogant weg na z'n tweede goal, alsof hij het werk heeft gedaan?
Wat zou er aan de hand zijn, zou ze een nieuwe vriendin hebbenquote:Op zondag 9 november 2008 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Wat ziet Barbara er geil uit vandaag zeg.![]()
Dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zou er aan de hand zijn, zou ze een nieuwe vriendin hebben?
quote:Opstelling
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Oleguer (Spa)
Thomas Vermaelen (Bel)
Jan Vertonghen (Bel)
Gabri (Spa)
Luis Suárez (Uru)
Rasmus Lindgren (Zwe)
Kennedy Bakircioglu (Zwe)
Klaas-Jan Huntelaar (C)
Urby Emanuelson
Wissels
Hans Vonk (ZAf)
Bruno Silva (Uru)
Siem de Jong
Leonardo (Bra)
Evander Sno
Vurnon Anita
Robbert Schilder
-------------------------------------------------------------------------------------quote:Opstelling
Harald Wapenaar (C)
Krisztián Vermes (Hon)
Ruud Knol
Dele Adeleye (Nga)
Donovan Slijngard
Arne Slot
Yuri Rose
Kevin Strootman
Edouard Duplan (Fra)
Rydell Poepon
Joshua John
Wissels
Cor Varkevisser
Kim Jaggy (Zwi)
Cees Toet
Jerold Promes
Iderlindo Moreno Freire
Erik Falkenburg
Joey Godee
Henk Timmer
Dwight Tiendalli
André Bahia (Bra)
Kevin Hofland
Tim de Cler
Georginio Wijnaldum
Karim El Ahmadi (Mar)
Leroy Fer
Giovanni van Bronckhorst (C)
Diego Biseswar
Roy Makaay
Wissels
Rob van Dijk
Theo Lucius
Luigi Bruins
Michael Mols
Kermit Erasmus (ZAf)
Michal Janota (Pol)
Timothy Derijck (Bel)
Michel Vorm
Tim Cornelisse
Sander Keller
Alje Schut
Mihai Nesu (Roe)
Michael Silberbauer (Den)
Gregoor van Dijk (C)
Tom Caluwé (Bel)
Loïc Loval (Glp)
Ali Boussaboun (Mar)
Cedric van der Gun
Wissels
André Krul
Francis Dickoh (Gha)
Morten Skoubo (Den)
Simon Cziommer (Dui)
Barry Maguire
Leroy George
Étienne Shew-Atjon
Ik begrijp niet waarom ADO-Heerenveen om 16.30 uur is en niet Ajax-Sparta of Feyenoord-Utrecht.quote:Op zondag 9 november 2008 13:52 schreef borisz het volgende:
AJax op eredivisielive 3. Daar heb ik weinig aan met digitenne.
Maar ik ging toch AZ - Twente kijken. Ajax wint wel.
Ach, Ajax - Sparta wordt toch 7-0.quote:Op zondag 9 november 2008 13:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ADO-Heerenveen om 16.30 uur is en niet Ajax-Sparta of Feyenoord-Utrecht.
Wellicht, maar ik kijk er liever naar dan naar ADO-Heerenveen. Om 14.30 uur kies ik voor AZ-Twente.quote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ach, Ajax - Sparta wordt toch 7-0.
Mooi toch, kan je om half 3 naar AZ kijken en om half 5 naar Heerenveen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik kijk er liever naar dan naar ADO-Heerenveen. Om 14.30 uur kies ik voor AZ-Twente.
Welnee, de aanvangstijden dit seizoen vind ik juist prima.quote:Op zondag 9 november 2008 14:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eredivisie hoort zaterdag om 19:30 te beginnen en zondag om 14:30.
Dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 9 november 2008 13:52 schreef borisz het volgende:
AJax op eredivisielive 3. Daar heb ik weinig aan met digitenne.
Maar ik ging toch AZ - Twente kijken. Ajax wint wel.
Kleine kans dat Feyenoord wint van FC Utreggquote:Op zondag 9 november 2008 14:32 schreef RuneRose het volgende:
En als het goed is pakt Feyenoord de 12 plaats!![]()
quote:
Dude, er zijn 8 minuten gespeeldquote:Op zondag 9 november 2008 14:39 schreef sammeh het volgende:
Ajax en Sparta beetje gelijkwaardig, gaat weer goed
wat overdreven zegquote:Op zondag 9 november 2008 14:39 schreef sammeh het volgende:
3 punten zijn 3 puntenquote:Op zondag 9 november 2008 14:38 schreef andre347 het volgende:
Ik zie het al, wordt een 1-0 wedstrijd bij Ajax
Dan zit ik duidelijk een andere wedstrijd te kijken. Met name het opkomen van Verthongen snapt Sparta niet..quote:Op zondag 9 november 2008 14:39 schreef sammeh het volgende:
neuh laat PSV maar lekker zakkenquote:
PSV is dit jaar geen gevaar voor Ajaxquote:
Ik ookquote:Op zondag 9 november 2008 14:42 schreef andre347 het volgende:
Ik val bijna in slaap van dat commentaar bij Ajax - Sparta
feyenoord toch ook niet?quote:Op zondag 9 november 2008 14:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
PSV is dit jaar geen gevaar voor Ajax
erger me er een beetje aan dat-ie chabri zegtquote:Op zondag 9 november 2008 14:42 schreef andre347 het volgende:
Dat heb ik bij PSV, om feyenoord lachen we al jarenquote:Op zondag 9 november 2008 14:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee maar bij Feyenoord is het leedvermaak
Zit Bert wel op de tribunequote:
Echt vreselijk die manquote:Op zondag 9 november 2008 14:42 schreef andre347 het volgende:
we hebben immers nog niet genoeg middenvelder bij oranjequote:
Daarvoor had ie ook al een aardige voorzet.quote:Op zondag 9 november 2008 14:48 schreef Longmen het volgende:
Voorzet Kennedy!!!
Dat is nog wel het meest opzienbarend!quote:Op zondag 9 november 2008 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Assist Kennedy!!!!!!!!
ja zn spel ziet er goed uit.quote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarvoor had ie ook al een aardige voorzet.
Na een hele mooie bal van Vertonghen!quote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarvoor had ie ook al een aardige voorzet.
quote:Op zondag 9 november 2008 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
DAAR HOORDEN ZIJ ENGELEN ZINGEN, AJAX, JALALALALLA AJAX AMSTERDAM jaaaaa.
Reitsma is volgens de luisteraars de beste hoorquote:Op zondag 9 november 2008 14:46 schreef MaxC het volgende:
[..]
Echt vreselijk die mandoet vaak ook bij NOS samenvattingen van CL
Verreweg de slechtste commentator die er is
http://rojadirecta.com/quote:Op zondag 9 november 2008 14:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gaat lekker daar? Nog ergens te kijken online?
Dat wordt nog wel wat meer na vandaag hoop ikquote:Op zondag 9 november 2008 14:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Groningen nu beste doelsaldo.. +15
Ja, mn neusquote:Op zondag 9 november 2008 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ja, zijn ook easy games voor Ajax en Groningen.
Dit wordt zijn doorbraakquote:
ja maar thuis 6-0 ofzoquote:Op zondag 9 november 2008 14:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, mn neusNa de afgelopen jaren geloof ik niet meer in "easy games". Was het vorig jaar uit bij Sparta niet 3-2 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |