erger me er een beetje aan dat-ie chabri zegtquote:Op zondag 9 november 2008 14:42 schreef andre347 het volgende:
Ik val bijna in slaap van dat commentaar bij Ajax - Sparta
Dat heb ik bij PSV, om feyenoord lachen we al jarenquote:Op zondag 9 november 2008 14:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee maar bij Feyenoord is het leedvermaak
Zit Bert wel op de tribunequote:
Echt vreselijk die manquote:Op zondag 9 november 2008 14:42 schreef andre347 het volgende:
Ik val bijna in slaap van dat commentaar bij Ajax - Sparta
we hebben immers nog niet genoeg middenvelder bij oranjequote:
Daarvoor had ie ook al een aardige voorzet.quote:Op zondag 9 november 2008 14:48 schreef Longmen het volgende:
Voorzet Kennedy!!!
Dat is nog wel het meest opzienbarend!quote:Op zondag 9 november 2008 14:47 schreef Cheiron het volgende:
Assist Kennedy!!!!!!!!
ja zn spel ziet er goed uit.quote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarvoor had ie ook al een aardige voorzet.
Na een hele mooie bal van Vertonghen!quote:Op zondag 9 november 2008 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarvoor had ie ook al een aardige voorzet.
quote:Op zondag 9 november 2008 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
DAAR HOORDEN ZIJ ENGELEN ZINGEN, AJAX, JALALALALLA AJAX AMSTERDAM jaaaaa.
Reitsma is volgens de luisteraars de beste hoorquote:Op zondag 9 november 2008 14:46 schreef MaxC het volgende:
[..]
Echt vreselijk die mandoet vaak ook bij NOS samenvattingen van CL
Verreweg de slechtste commentator die er is
http://rojadirecta.com/quote:Op zondag 9 november 2008 14:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gaat lekker daar? Nog ergens te kijken online?
Dat wordt nog wel wat meer na vandaag hoop ikquote:Op zondag 9 november 2008 14:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Groningen nu beste doelsaldo.. +15
Ja, mn neusquote:Op zondag 9 november 2008 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ja, zijn ook easy games voor Ajax en Groningen.
Dit wordt zijn doorbraakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |